Flashback bygger pepparkakshus!
2021-06-20, 18:33
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/SpYYF93

Här är bilder på Anna när hon gjorde reklam för detta märket.
Den röda baddräkten är så genomskinlig att man ser rumpan.
Känsliga tittare varnas ⚠️
Gräset var värre att se än skåran.
Citera
2021-06-20, 18:42
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:

Fan också... Jag visste ju att jag inte borde ha tittat...
Citera
2021-06-20, 19:17
Medlem
Dags spaning till framtiden!
Häromdagen var lilla tunnan hos My och grillade. Idag är hon mer My på stranden.

Det verkar som att de umgås mer och mer utan big mama. Detta kommer aldrig tolereras.
Vem får hårda mystiska bud på Instagram härnäst? Ska sista kompisen ryka eller offrar hon favoritdottern?
Citera
2021-06-20, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk
Dags spaning till framtiden!
Häromdagen var lilla tunnan hos My och grillade. Idag är hon mer My på stranden.

Det verkar som att de umgås mer och mer utan big mama. Detta kommer aldrig tolereras.
Vem får hårda mystiska bud på Instagram härnäst? Ska sista kompisen ryka eller offrar hon favoritdottern?

Det kan ha att göra med att Anna engagerade sig i Mys son. Och hittade på duschning, kläder och glass. Nu vill My återgälda den fina gesten och visa intresse för Annas dotter Felicia.

Och Anna kommer bara att uppmuntra vänskapen för det är bra för Felicia att ha vänner.
Citera
2021-06-20, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damdanne
Det kan ha att göra med att Anna engagerade sig i Mys son. Och hittade på duschning, kläder och glass. Nu vill My återgälda den fina gesten och visa intresse för Annas dotter Felicia.

Och Anna kommer bara att uppmuntra vänskapen för det är bra för Felicia att ha vänner.

Anna hänger med sonen en dag och My tar med Annas barn till stranden 😂
Jag tror att dagens citat på insta är en hint till båda två ”the problem with putting others first - you teach them you come second”

Kan mycket väl bara övertänkt men jag tror fan att det redan är igång!
Citera
2021-06-20, 20:22
Medlem
cece123s avatar
Anna älskar att agera martyr, hon försöker bara göra sig oumbärlig, för att sedan klaga på hur stackars hon jobbar och sliter, för att sätta andra först.
Fast ibland är det ju så att ingen ber om saker och då får man ju skylla sig själv om man anser sig ge för mycket av sig själv.
Som Anna ständigt klagar över.
Sedan är det inte konstigt att folk förväntar sig att en arbetslös morsa faktiskt bidrar med något till hemmet, att sitta och liva bidrar ju inte till något.
Anna är även själv till stor del ansvarig till att ha söndercurlade barn, varav en av dem har tagit efter sin morsas softa livstil.
Senast redigerad av cece123 2021-06-20 kl. 20:27.
Citera
2021-06-20, 20:26
Medlem
Gabriel Knights avatar
Jaha hon har bara My kvar nu när Kin och Dr Alban förmodligen har sagt upp bekantskapen med henne för att hon la sig i deras skilsmässa. Jag hoppas att Anna är nöjd med sitt dåd. Hade My mått mentalt bra hade hon också sagt upp bekantskapen och Anna hade stått där ensam.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-06-20 kl. 20:28.
Citera
2021-06-20, 21:04
Medlem
Var kan jag läsa om hur Anna outade Albans separation?
Citera
2021-06-20, 21:24
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly

I Annas story på IG eller i blaskan.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/dl692B/slut-mellan-dr-alban-och-kin-hermansson-efter-18-ar-tillsammans
Citat:
Nu kan Aftonbladet avslöja att Alban och Kin Hermansson har separerat. Kin har enligt sociala medier flyttat in i en egen lägenhet i Stockholm och har fått hjälp med att skaffa bredband och tv-kanaler av sin väninna Anna Book.
”TACK älskade Kin Hermansson för ett jättemysigt dygn med dig och första övernattningen i din nya lägenhet”, skriver Anna Book i en story på Instagram.
Citera
2021-06-20, 21:25
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Eftersom du tydligen är för lat för att läsa tråden får du väl prova Aftonbladet.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/dl692B/slut-mellan-dr-alban-och-kin-hermansson-efter-18-ar-tillsammans
Citera
2021-06-20, 21:27
Medlem
StinaFias avatar
Citat:

Hon poserar i väldigt krystade ställningar, och ingen helkroppsbild?
Citera
2021-06-20, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StinaFia
Hon poserar i väldigt krystade ställningar, och ingen helkroppsbild?

Det va väll en om jag minns rätt men Anna dolde sig lite halvt bakom en krukväxt 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in