Citat:
Ursprungligen postat av
dronesoul
Det är ju skillnad på straffbart och något som väcker misstankar. Visst är hon fri och avskriven i lagens mening, och det är inte brottsligt att vara misstänkt nej, men det betyder ju inte att hennes beteende inte varit suspekt för många, däribland polisen.
Är nog många poliser som fortfarande har sina misstankar men som inte har lagligt stöd eller ett åklagarbeslut för att kunna göra något åt saken.
Än, åtminstone.
Där tror jag du slog huvudet på spiken, dronesoul!
Alla har rätt till sin åsikt och folk behöver inte lägga helsidor av textmassor där de förklarar att HD är helt oskyldig och att vi andra nu måste förstå det. För vi vet inte. Ingen av oss.
Hon har varit häktad. Och hon har ljugit om och om igen, slingrat sig och varit kaxig mot både polis och folk i TR. Och hon har helsanerat SD´s vattenlås och brunnar. Hon har dessutom uppfört sig som den värste gängkriminella i både förhör och TR.
Den som vill att allt som skrivs om HD idag ska dö ut, gör knappast HD en tjänst genom att skriva det om och om igen.
Jag TROR att hon på något sätt är delaktig och jag TROR (kanske till och med VET) - precis som många andra här - att det finns många inom rättsväsendet som inte har släppt den tanken.
#TeamÅsaHiding :boxning:
Någon i familjen om SD och HD: ”Där HD pekar, där gräver SD...”
HD om sexet överallt
https://vocaroo.com/92bKirFZZbz