Citat:
Ursprungligen postat av
Avel
Fetade. Du menar med det utseendet borde han inte fått chefsjobb på ett företag som håller på och mäter och fixar vid byggen?
Har ibland svårt att avgöra om du enbart är provokativ (enbart mina inlägg) på bekostnad av ditt eget intellekt eller om du är dum på riktigt.
Hela bilden kring SD stärker min misstanke om att han är i det gränsland, en gråzon, som forskning beskriver dvs autismspektra med psykopatiska drag.
En ovanlig företeelse som
inte jämför SD med AST rakt av utan tillhörande en subgrupp.
Vilket ger en bild av en person som är manipulativ, självcentrerad och rätt odräglig. Ofta intelligent och kompenserar emotionella brister med arrogans men har autismens specialkompetens, utför inte sällan experiment för att studera omgivningens reaktioner vilket blir ondskefullt och mer likt en psykopat.
Via autismen finns i sin tur ett behov av kontroll och rutiner med risk för utbrott vid stark emotionell påfrestning, stress och kontrollförlust.
En blandbild vill säga och SD är medveten om sina tillkortakommanden ang bristande social kompetens och dålig kontakt med känslor.
Gör dig nu inte dummare än du är, för du har fått detta underlag skickat via pm för länge sen när jag nämnde den världsledande professorn i tråden. Betackar mig ältande om soffdiagnoser och överdrivet melodrama.
Citat:
Ursprungligen postat av
Avel
Och vi fick Develis människosyn på de som bor på boenden på köpet.
Nice try men du är för genomskinlig i dina patetiska försök att provocera.
Hans beteende är extremt och sensmoralen är att han är mer troligt är i behov av vård än att axla rollen i ett föräldraskap.
Hans syn på HD tror jag är behovsmässigt. Bakom den macho masken så har han ett behov av hur hon lotsar honom som en ledsagare, anpassar sig, fjäskar och skapar rutiner som begreppet familj står för, men för den skull inte är minsta kuvad. Hon styr men anpassar sig mer likt en medberoende för att hon vet hur han fungerar efter över 20 år. De hade högst troligt inte fungerat så länge om de inte hade ett mer symbiotiskt förhållande.
Den hon var som svårt sjuk och som han kunde manipulera är inte den persona hon visar upp 2018 och drygt ett år tillbaka.
För att återkoppla till videon så får han härja och dampa friskt, det är vaga tillsägelser, vilket också stärker bilden kring hur den här personens egenheter fått frodas och växt till sig. HD tar över stafettpinnen.
Så ligger mina funderingar och jag betackar mig fortsatta lågvattenmonologer.