2021-06-04, 18:02
Medlem
ForumApaches avatar
Jag slår till med ett par riktiga berättelser.

Jag är gift så jag är egentligen aldrig ute och raggar men ibland vill jag ha omväxling så då laddar jag ner Tinder. När jag vill hitta nån att ligga med så gör jag det, till skillnad från Saurkraut.

Ligg nr 1 var i början på maj. En alldaglig kvinna med slank, helt ok kropp. Första dejten i en park och jag berättade att jag är gift. Inga problem, vi bestämde att jag skulle komma hem till henne dagen därpå få hennes dotter inte var hemma. Hon bjuder på kaffe innan jag börjar ta på henne. Hon är helt färdig. Föser in henne i sovrummet och klär av henne. Dålig på att kyssas. Slickar först men det luktar och smakar lite kiss. Skitsamma. Tränger in i henne och märker att hon inte alls är följsam. Jag får brottas med hennes ben för att gå dom ur vägen så jag kan knulla henne djupt. Hon vill hela tiden att jag ska ligga och kramas när jag knullar. Det vill inte jag. Slaknar. Är inte riktigt tänd på henne. Hon vill inte suga. Jag provar knulla bakifrån, går inte då hon kan fan inte puta. Slaknar igen. Efter en paus lägger jag henne på sängkanten och knullar hårt tills jag kommer.

Lovar mig själv att aldrig komma tillbaka men en vecka senare är jag kåt som fan och åker till henne. Efter en obligatorisk pratstund så är det in i kammarn och nu suger hon. Men jag blir inte riktigt kåt. Försöker åter ta henne bakifrån men det är en jävla brottningsmatch igen. Går inte. Avtändande. Jag säger att det här går inte. Duschar, men kommer strax ut med ett härligt stånd och får ner henne på knä framför mig och munknullar henne lite hårt. Sen till sängen igen där det fortfarande är ett jävla bändande och jag tröttnar på skiten. Sen går jag.

Hon skickar med. och försöker ringa men jag vill inte.

Lite senare under maj laddar jag ner Tinder igen. Chattar pga jobbet ett par veckor innan vi träffas. Vilken sötnos, ljusblå ögon, rött hår och hur söt som helst. Vi kysser så fort vi möts och här snackar vi långa, passionerade, tungkyssar och perfekt harmoni. På väg till hotellrummet stannar vi upp flera gånger för att hångla. I hissen knullar vi nästan redan. In i rummet och nu njuter vi bägge 100%. Sakta klär vi av varandra mellan de mest erotiska kyssarna som jag varit med om. Vi är helt på samma våglängd. Jag drar sakta, sakta av henne trosorna och får slicka den våtaste fittan man kan tänka sig. Efter en stund knäpper hon upp mina byxor och herregud vad hon suger härligt. Ömsom suger hon som på en klubba och ömsom tar hon den långt ner i svalgen. Hon har en alldeles underbar kropp och vi knullar ömsom passionerat och sakta och ömsom hårt och brutalt som om vi är i värsta jävla kåtslaget. Vilket vi är. Det här är bland det vackraste och bästa sexet jag upplevt. Vi somnar tätt ihop efter flera heta omgångar med passionerade kyssar härligt slicka, suga och knulla. På morgonen tränger jag in i hennes evigt plaskvåta fitta bakifrån efter att hon putat rumpan mot mig och trevat efter min kuk. Vi avbryts av rumservicen som kommer med frukosten och det blir bråttom för mig att hinna med dagens program och vi blir tvungna att skiljas alldeles för tidigt på morgonen.

Vi ska verkligen ses igen.
Senast redigerad av ForumApache 2021-06-04 kl. 18:24.
Citera
2021-06-19, 14:01
Medlem
saurkrauts avatar
Varit ganska torrt med nya ligg i juni (enbart tre än så länge), mycket jobb och mest ligg med tidigare fångster. Även passat på att nakenfotografera några av mina tidigare ligg i min lägenhet, och jag blir alltid lika förvånad av hur relativt många unga tjejer är öppensinnade nog att låta sina vackra smala helnakna kvinnokroppar blir förevigade på bild av någon som mer eller mindre är en främling.

Nåja.

En 26-åring som jobbar i någon slags reception. Sötsnygg, smal med halvlångt hår och framförallt stora vackra ögon. Ett och ett annat glas mousserande på eftermiddagen följs av en mycket trevlig promenad som leder till handhållning som sedan landar hemma hos mig. Salongsberusade som vi är så är vi snart fysiska, utan att jag behöver bjuda upp till dans.

Efter en kyss tar jag av hennes mörka topp och BH, varefter jag börjar suga på hennes mellanstora men naturligt fylliga bröst. Snart knullar vi på min soffa innan vi migrerar till min säng, där det blir ganska intensivt sex med doggy, missionären och att hon rider mig, varvat med mycket djupt passionerat kyssande. Jag binder löst hennes armar bakom ryggen med hennes trosor som rep samtidigt som jag trycker på hårt och intensivt i doggy, mycket till mitt nöje. Efter en kort stund vilandes introducerar jag min soldat till hennes tvåa, och vi avnjuter ett parti analsex. Snart kollapsar vi av utmattning, utan att jag kommer.

Det ryktas om att vi ska ses igen.

Ytterligare en 26-åring, denna jobbar inom marknadsföring. Halvsnygg, med ganska stora bröst och långt hår, på gränslandet mellan att vara i min målgrupp och att inte vara det. Hade raggade upp henne någon vecka tidigare i närheten av min lägenhet och fått hennes kontaktuppgifter. Hur som helst så blir det i vanlig ordning drinkar relativt tidigt på dagen och en promenad till min lägenhet. Hon är tveksam och tycks inte vilja bestämma sig för om hon vill ligga med saurkraut eller inte, men som det ofta blir så är hon snart naken i min säng entusiastiskt sugandes på min soldat. Tre av fem solar, säger vi, mycket tack till en porrinspirerad inlevelse i hennes sugsätt. Vi har lite halvdant vaniljsex och jag pullar henne så att det nästan sprutar ner urin i min säng. Höjdpunkterna blir hennes avsugning, stora bröst och sprutandet. Jag väljer att inte välsigna henne för att spara på krautet för något eventuellt senare ragg, som dessvärre ska visa sig inte bli av.

Citat:
Ursprungligen postat av Rasseltass
Nej, han fabulerar bara.

Som Frank Sinatra sa: det finns män som har mycket sex och de pratar inte om det. Och så finns det män som inte har sex alls och de pratar hela tiden om all sex de påstår sig ha.

Fjanten Sauerkraut tillhör den senare kategorin.

Med bekanta talar jag aldrig om mitt sexliv, om det kan undvikas. Det är något man bör hålla för sig själv, kanske med undantag för anonyma forum som detta.

Kan förövrigt passa på att åter understryka att allt jag skriver är sant och ovässat. Det finns knappast något osannolikt med det jag återberättar, skulle jag vilja påpeka. Det ovanliga är möjligtvis att jag delar med mig av mina erfarenheter här.
Senast redigerad av saurkraut 2021-06-19 kl. 14:06.
Citera
2021-06-19, 14:08
Medlem
Ajembacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
Varit ganska torrt med nya ligg i juni (enbart tre än så länge), mycket jobb och mest ligg med tidigare fångster. Även passat på att nakenfotografera några av mina tidigare ligg i min lägenhet, och jag blir alltid lika förvånad av hur relativt många unga tjejer är öppensinnade nog att låta sina vackra smala helnakna kvinnokroppar blir förevigade på bild av någon som mer eller mindre är en främling.

Nåja.

En 26-åring som jobbar i någon slags reception. Sötsnygg, smal med halvlångt hår och framförallt stora vackra ögon. Ett och ett annat glas mousserande på eftermiddagen följs av en mycket trevlig promenad som leder till handhållning som sedan landar hemma hos mig. Salongsberusade som vi är så är vi snart fysiska, utan att jag behöver bjuda upp till dans.

Efter en kyss tar jag av hennes mörka topp och BH, varefter jag börjar suga på hennes mellanstora men naturligt fylliga bröst. Snart knullar vi på min soffa innan vi migrerar till min säng, där det blir ganska intensivt sex med doggy, missionären och att hon rider mig, varvat med mycket djupt passionerat kyssande. Jag binder löst hennes armar bakom ryggen med hennes trosor som rep samtidigt som jag trycker på hårt och intensivt i doggy, mycket till mitt nöje. Efter en kort stund vilandes introducerar jag min soldat till hennes tvåa, och vi avnjuter ett parti analsex. Snart kollapsar vi av utmattning, utan att jag kommer.

Ytterligare en 26-åring, denna jobbar inom marknadsföring. Halvsnygg, med ganska stora bröst och långt hår, på gränslandet mellan att vara i min målgrupp och att inte vara det. Hade raggade upp henne någon vecka tidigare i närheten av min lägenhet och fått hennes kontaktuppgifter. Hur som helst så blir det i vanlig ordning drinkar relativt tidigt på dagen och en promenad till min lägenhet. Hon är tveksam och tycks inte vilja bestämma sig för om hon vill ligga med saurkraut eller inte, men som det ofta blir så är hon snart naken i min säng entusiastiskt sugandes på min soldat. Tre av fem solar, säger vi, mycket tack till en porrinspirerad inlevelse i hennes sugsätt. Vi har lite halvdant vaniljsex och jag pullar henne så att det nästan sprutar ner urin i min säng. Höjdpunkterna blir hennes avsugning, stora bröst och sprutandet. Jag väljer att inte välsigna henne för att spara på krautet för något eventuellt senare ragg, som dessvärre ska visa sig inte bli av.

Med bekanta talar jag aldrig om mitt sexliv, om det kan undvikas. Det är något man bör hålla för sig själv, kanske med undantag för anonyma forum som detta.

Kan förövrigt passa på att åter understryka att allt jag skriver är sant och ovässat. Det finns knappast något osannolikt med det jag återberättar, skulle jag vilja påpeka. Det ovanliga är möjligtvis att jag delar med mig av mina erfarenheter här.

Kör hårt! Jag gillar dina berättelser
Citera
2021-06-19, 21:44
Medlem
Citat:

Nåja.

Jag skulle snarare påstå att din inaktivitet på sistone beror på omgivningens misstycke som utvecklats gentemot dig och dina uppenbara noveller. Eftersom de flesta inte längre tror på att det du skriver är sant, så är det förståeligt att du tappat intresset och gnistan på att lägga ned tid på att skriva fler noveller.

Jag tror inte ett dugg på dina historier, men tycker däremot att de är intressanta att läsa samt även hela Saurkraut vs alla i denna forumsdel-kriget så fortsätt med det du gör.
Senast redigerad av sexmaestro138 2021-06-19 kl. 21:50.
Citera
2021-06-21, 02:19
Medlem
Jag lade mig sent igår i en tjejkompis säng. Hon frågade var jag ville sova. Jag sa här och lade mig samtidigt i hennes säng. Väl i sängen smekte jag hennes tuttar. Sedan pallade jag hennes fitta tills hon stökade ut sin orgasm. Hon runkade min kuk. Jag sprutade min sats i luften samtidigt som jag smekte hennes fitta. Sedan sov vi.
Citera
2021-06-21, 13:51
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyamesias
Jag lade mig sent igår i en tjejkompis säng. Hon frågade var jag ville sova. Jag sa här och lade mig samtidigt i hennes säng. Väl i sängen smekte jag hennes tuttar. Sedan pallade jag hennes fitta tills hon stökade ut sin orgasm. Hon runkade min kuk. Jag sprutade min sats i luften samtidigt som jag smekte hennes fitta. Sedan sov vi.

Försvann satsen i luften bara? Gick upp i rök, liksom?
Citera
2021-06-21, 13:57
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Det finns knappast något osannolikt med det jag återberättar, skulle jag vilja påpeka.

Det är närmast rörande hur icke-världsvan du verkar när du skriver detta. Ett stilla tips: att själv "intyga" att man faktiskt talar sanning är 1) sällan trovärdigt 2) mycket ängsligt.

Gällande sannolikt eller ej så finns det naturligtvis killar som ligger runt väldigt mycket. Det är förvisso ovanligt att de bedjande söker bekräftelse på ett forum kring det, men skulle de göra det skulle det kännas i detaljer och nyanser om det är verkligt eller inte.

Problemet att vara oskuld som du och försöka skriva vilda noveller är att man alltid kommer hamna lite, lite "fel" i mer eller mindre allt. Jag förstår ju att detta ter sig obegripligt för dig, men oavsett hur mycket research du gjort kring sex så kommer ändå den övergripande känslan texten avslöja som fabulering.

Då skall vi inte ens tala om större absurdheter som presenterats, såsom bjuda dejten att halsa rödvin på stan ur en PET-flaska från jackfickan mitt under den värsta corona-hysterin, eller "bryta upp" mödomshinnor, bajs på köksgolv, analsex på första dejten utan glidmedel med oräkneliga anala oskulder, ingen av 100+ påstådda "ligg" har fått orgasm, men där du på förfrågan kom på att du "glömt" att berätta det, ass-to-mouth på oskulder, och så vidare.

--------------------------

ON-TOPIC:

En lugn veckoavslutning med min kvinna, jag slickar henne till ett par orgasmer och hon deep-throatar mig sedan tills jag kommer. Fint, utan att vara spektakulärt.
Citera
2021-06-21, 14:05
Medlem
Citat:
Ganska torrt på liggfronten under maj månad, med bara sex nya ligg. Detta är delvis ett val av mig, då jag som tidigare känt försöker hålla mig till just de mest attraktiva tjejerna och ligga mindre med tjejer som bara är över medelmåttet. Dock blev det en hel del återseenden med tidigare ligg som resulterade i en del högkvalitativa samlag.

Bland annat återsåg jag 23-åringen från detta inlägg, som har en pojkvän. Hon ville träffas igen efter vårat första ligg och det blev direkt hem till mig på eftermiddagen för passionerat sex, som sedan gick över i analsex, tydligen hennes första erfarenhet av det. Det kändes extra sexigt att trycka på henne analt bakifrån medveten om att hon är i ett förhållande sen (tydligen) sex år tillbaka med en pojkvän hon tydligen bor tillsammans med. Jag avslutade med att dra min vita välsignelse i hennes mun, som hon rart svalde.

Fascinerad som jag blir frågade jag henne om hur hon kände om att ligga snett. Jag borde ju egentligen inte göra det...

Hon smsade två dagar senare och skrev att hon vill träffas igen.

Jag raggade även upp en söt 24-årig tjej inne i stan som kommer från annan ort som jag tog på en traditionsenlig promenad följt av ett friskt okomplicerat ligg i min lägenhet. Det blev givetvis även analt där också, och det var en fröjd att se hennes tvåa uppspärrad i en perfekt cirkel framför mig.

Det är också något som gör det lite sexigare att ragga upp någon på stan än att träffas från en app, då det senare knappt är någon utmaning.

Även en liten lustig episod. Jag tog hem en 29-årig tjej som inte riktigt levde upp till min standard (inte tillräckligt smal eller min typ ansiktsmässigt), men hon var kåt och det slutade upp med att jag fingrade henne i tvåan en stund. Jag måste lära mig sluta att på autopilot ta hem tjejer när jag vet att jag inte ska ligga med dem.

Hur som helst på 47 nya ligg för året just nu. Uppskattar att det blir runt 100 för året, dock med högre kvalitet än i fjol, enligt plan. Kvalitet över kvantitet.

Hur kan du inte tröttna på skriva ut dina fantasier här på Flashback, i en tråd där folk faktiskt berättar om sina riktiga upplevelser? Du borde faktiskt söka nån typ av hjälp, kommer väl sluta med att du börjar våldta kvinnor
Citera
2021-06-21, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Det är närmast rörande hur icke-världsvan du verkar när du skriver detta. Ett stilla tips: att själv "intyga" att man faktiskt talar sanning är 1) sällan trovärdigt 2) mycket ängsligt.

Gällande sannolikt eller ej så finns det naturligtvis killar som ligger runt väldigt mycket. Det är förvisso ovanligt att de bedjande söker bekräftelse på ett forum kring det, men skulle de göra det skulle det kännas i detaljer och nyanser om det är verkligt eller inte.

Problemet att vara oskuld som du och försöka skriva vilda noveller är att man alltid kommer hamna lite, lite "fel" i mer eller mindre allt. Jag förstår ju att detta ter sig obegripligt för dig, men oavsett hur mycket research du gjort kring sex så kommer ändå den övergripande känslan texten avslöja som fabulering.

Då skall vi inte ens tala om större absurdheter som presenterats, såsom bjuda dejten att halsa rödvin på stan ur en PET-flaska från jackfickan mitt under den värsta corona-hysterin, eller "bryta upp" mödomshinnor, bajs på köksgolv, analsex på första dejten utan glidmedel med oräkneliga anala oskulder, ingen av 100+ påstådda "ligg" har fått orgasm, men där du på förfrågan kom på att du "glömt" att berätta det, ass-to-mouth på oskulder, och så vidare.

--------------------------

ON-TOPIC:

En lugn veckoavslutning med min kvinna, jag slickar henne till ett par orgasmer och hon deep-throatar mig sedan tills jag kommer. Fint, utan att vara spektakulärt.

Mycket bra förklarat av hur man upplever saurkraut. Jag vill även flika in att jag tror att han har fått väldigt mycket inspiration från Silverbielke-serien. De som är bekanta med den kanske förstår vad jag menar, känns någorlunda likt
Citera
2021-06-21, 15:55
Medlem
Intensivtkloks avatar
Nu var det dags för klubbesök i helgen som gick, både fredag och lördag. Blev en alldaglig blondin på fredagen, hon sög skönt och knullade ännu skönare (red mig). Frun fick ett par stadiga män i sig också. På lördagen var det mer fart, en väldigt söt arabisk kvinna bakifrån, en knubbig brunett som red och sög och en blondin av lite äldre årgång för mig och frun var med deras män. Väldigt lyckad helg.
Citera
2021-06-22, 15:59
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForumApache

Vi ska verkligen ses igen.

Det gjorde vi verkligen och det blev en tredagars sexmaraton med åter det bästa sexet vi bägge upplevt.
Kan det bli bättre när en kvinna villigt tar kuken långt ner i halsen, lyder varje order och njuter av att bli hårt påsatt på alla möjliga sätt varvat med kärleksfullt, ömt och långsamt knulla med många, långa kramar och både mjuka och våldsamt passionerade kyssar?
Citera
2021-06-22, 15:59
Medlem
fethorunges avatar
Knullade en öststatshora. Det var väl ok, inget speciellt, sög och knullade med kondom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in