Ganska torrt på liggfronten under maj månad, med bara sex nya ligg. Detta är delvis ett val av mig, då jag som tidigare känt försöker hålla mig till just de mest attraktiva tjejerna och ligga mindre med tjejer som bara är över medelmåttet. Dock blev det en hel del återseenden med tidigare ligg som resulterade i en del högkvalitativa samlag.
Bland annat återsåg jag 23-åringen från
detta inlägg, som har en pojkvän. Hon ville träffas igen efter vårat första ligg och det blev direkt hem till mig på eftermiddagen för passionerat sex, som sedan gick över i analsex, tydligen hennes första erfarenhet av det. Det kändes extra sexigt att trycka på henne analt bakifrån medveten om att hon är i ett förhållande sen (tydligen) sex år tillbaka med en pojkvän hon tydligen bor tillsammans med. Jag avslutade med att dra min vita välsignelse i hennes mun, som hon rart svalde.
Fascinerad som jag blir frågade jag henne om hur hon kände om att ligga snett.
Jag borde ju egentligen inte göra det...
Hon smsade två dagar senare och skrev att hon vill träffas igen.
Jag raggade även upp en söt 24-årig tjej inne i stan som kommer från annan ort som jag tog på en traditionsenlig promenad följt av ett friskt okomplicerat ligg i min lägenhet. Det blev givetvis även analt där också, och det var en fröjd att se hennes tvåa uppspärrad i en perfekt cirkel framför mig.
Det är också något som gör det lite sexigare att ragga upp någon på stan än att träffas från en app, då det senare knappt är någon utmaning.
Även en liten lustig episod. Jag tog hem en 29-årig tjej som inte riktigt levde upp till min standard (inte tillräckligt smal eller min typ ansiktsmässigt), men hon var kåt och det slutade upp med att jag fingrade henne i tvåan en stund. Jag måste lära mig sluta att på autopilot ta hem tjejer när jag vet att jag inte ska ligga med dem.
Hur som helst på 47 nya ligg för året just nu. Uppskattar att det blir runt 100 för året, dock med högre kvalitet än i fjol, enligt plan. Kvalitet över kvantitet.