Igår kväll halvt liggandes i soffan och i fösta videon idag kändes han inte särskilt hård. Snarare som en trött vinballe redo att kasta in handduken för gott.
Jäklar vad dragen han är? Eller bara trött?.
Fick tillbaks självförtroendet
Fick stålar till Bira kallas det!.
Precis. Han fick in swisch och tog bussen till bolaget direkt. Han är totalpackad och i total förnekelse. De lögner vi pratar om handlar ju inte om vad han sitter och läser högt innantill mellan smacken utan vad han påstår att han gjort i sitt liv. Det handlar om KFM med kommandosoldater mm mm. Det handlar om att han ljuger för att få in swisch. Visst är det ovanligt och originellt med en alkoholiserad nyhetsuppläsare. Men det är roligt ochså Jag ser fram emot en till video ikväll då han är ännu mer packad 😂 Och kom ihåg att han skiter i vad vi "vänstertroll" tycker
Senast redigerad av AwakeAsFuck 2021-06-16 kl. 22:15.
Igår kväll halvt liggandes i soffan och i fösta videon idag kändes han inte särskilt hård. Snarare som en trött vinballe redo att kasta in handduken för gott.
Han är totalt slut fysiskt och psykiskt och lär inte få den speciellt hård nej...
Ni är totalt jävla idioter som kan sitta och spy ut sån här dynga dag ut och dag in, vad är det som driver er? Angånde Håkan Bergmark, specificit.
Jag tänkte skriva lär dig stava och uttrycka dig i skrift. Men sedan kom jag på att du måste vara lätt förståndshandikappad. Det är faktiskt synd om dig.
Precis. Han fick in swisch och tog bussen till bolaget direkt. Han är totalpackad och i total förnekelse. De lögner vi pratar om handlar ju inte om vad han sitter och läser högt innantill mellan smacken utan vad han påstår att han gjort i ditt liv. Det handlar om KFM med kommandosoldater mm mm. Jag ser fram emot en till video ikväll då han är ännu mer packad 😂 Och kom ihåg att han skiter i vad vi "vänstertroll" tycker
Ja exakt den kommer. 😊
Även kommer hans lärjungar på nätet bli mer på ju mer packad han blir han styr dem med mind kontroll.
Som mossad styrde dem som anföll HB
Enligt Henning Witte. 😂
Senast redigerad av Ritva2 2021-06-16 kl. 22:14.
Han tror att det bara vänsterfolk som tycker illa om honom och det han gör. Vilket inte stämmer. Han står inte högt i kurs hos oss "på andra sidan" heller.
Han tror att det bara vänsterfolk som tycker illa om honom och det han gör. Vilket inte stämmer. Han står inte högt i kurs hos oss "på andra sidan" heller.