2021-06-16, 17:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Han beter sig som ett barn. Inte som en livsfarlig och stenhård fd underrättelseagent och röjdykare 😂

Citat:
Ursprungligen postat av why
Jag har inte heller sett hot mot Håkan bland kommentarerna. Kritik ja, hånfulla kommentarer ja men inga hot. De hot som framförs står han själv för i en del videos när han har tagit sig några extra stänkare. Finns en anledning till att han stängts av flera gånger.

Just det ja. Han har själv hotat, det kommer jag ihåg nu. Vilken pajas. Tanttröjan skulle passa bra nu då han sitter och gråter eller hur ? 😆
Citera
2021-06-16, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maratonmaniker
Att man kollar på Håkans videor behöver ju inte betyda att man inte ser på ANNAT intressant också! Vad gäller "forskare" och "vetenskapsmän" så ska man inte svälja allt de säger heller! Alla har sin egen agenda och det är bara vissa som får komma fram i MSM. "Pestsmitta"? Ja visst sker det utbrott av pest i fattiga länder! Är det ngn som tycker det är konstigt?

Fan, jag har mött min överman. Jag erkänner mig besegrad. Att lyssna på folk som lagt ner många års högre utbildning på att dyka ner i detaljer och sen vigt sina liv åt att fortsätta att forska är helt uppåt väggarna. Det finns ju folk på YT som har "gjort sin egen forskning" när dom googlat lite medans dom bajsat. Dom är så klart mer trovärdiga på alla sätt. Fan, att jag inte tänkt på det tidigare. Vad dum jag känner mig nu...

För övrigt var det DU som sa att pesten försvann och ingen vet vart. Nu säger du att det inte är konstigt att pest dyker upp årligen. Är du dement? Eller heter du Håkan?
Citera
2021-06-16, 18:05
Medlem
Citat:
Just det ja. Han har själv hotat, det kommer jag ihåg nu. Vilken pajas. Tanttröjan skulle passa bra nu då han sitter och gråter eller hur ? 😆
Har du blivit bästa kompis med ritva2 nu elr eftersom du svänger dig med ordet "pajas" helatiden.. skrämmande hur okunniga ni är om YT och om hur de cencurerar hejvilt, har inget specifikt med Håkan att göra, det handlar om vår yttrandefrihet som de vill strypa på alla plan, sakta men säkert.
Citera
2021-06-16, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Har du blivit bästa kompis med ritva2 nu elr eftersom du svänger dig med ordet "pajas" helatiden.. skrämmande hur okunniga ni är om YT och om hur de cencurerar hejvilt, har inget specifikt med Håkan att göra, det handlar om vår yttrandefrihet som de vill strypa på alla plan, sakta men säkert.

Vad har det faktum att Håkan vid återkommande tillfällen hotar andra på sin kanal att göra med YT's censur?

Eller menar du att Håkans hot slinker igenom censuren medans alla hot mot Håkan (som ingen sett) censureras? Kanske dags att ta av foliehatten innan hjärnan kokar över i så fall.
Citera
2021-06-16, 19:20
Avslutad
Citat:

Har alltid använt det uttrycket. Det är ett mycket vanligt uttryck. Censuren ? Mår du riktigt bra ?
Citera
2021-06-16, 19:47
Medlem
Citat:
Har alltid använt det uttrycket. Det är ett mycket vanligt uttryck. Censuren ? Mår du riktigt bra ?
gör du? tror inte du förstår nånting om yttrandefriheten som Håkan m. flera utsätts för på Y.T,
fortsätt du att bluddra ditt meningslösa hat om nån du inte ens känner.
Citera
2021-06-16, 20:06
Medlem
Hur skulle ett CV se ut med Håkan Bergmarks alla dessa meriter och kunskaper .. nu när HB ska förmodligen göra något annat på heltid för att få inkomst, swishhora sig fram till pensionen vid 67 bast kan dåren glömma, så antingen blir det att söka Soc Bidrag eller börja jobba och betala skatt som alla andra. Festen är över nu för HB.
Att gråta ut i YT bevisar bara på "incompetence" -
Citera
2021-06-16, 20:45
Medlem
Citat:
Han beter sig som ett barn. Inte som en livsfarlig och stenhård fd underrättelseagent och röjdykare 😂

Det är väl inte exakt så man tänker sig FMs elit?
Brukar vara lugna sansade personer.

Har inte sett några hot tycker han blir värre hela tiden förut kunde han skämta lite var mycket snabbare i talet.
Nu är han typ full hela tiden.
Han får väl fylle dille och ser och hör allt möjligt.
Och upplever hot överallt?
Citera
2021-06-16, 21:27
Avslutad
Citat:
gör du? tror inte du förstår nånting om yttrandefriheten som Håkan m. flera utsätts för på Y.T,
fortsätt du att bluddra ditt meningslösa hat om nån du inte ens känner.

Utsätts han för yttrandefriheten på jotob som han kallar det ? På vilket sätt utsätter yttrandefriheten din hjälte ? Berätta, jag lyssnar.

Både du och mytomanen är vad jag brukar kalla tokvänster. Ni förstår inte saklig kritik baserat på vad ni själva säger och skriver. Ni pratar om hat och hot när ni kritiseras för att ni har fel eller avslöjas med lögner. Ni går alltid till personangrepp också. Ja du och Mytomanen är tokvänster. Han vill inte jobba heller utan leva på bidrag från andra och det gäller säkert även dig. Tokvänster säger jag för de flesta vänster jobbar och det brukar gå att diskutera med dom även om man har diametralt olika åsikter.
Senast redigerad av AwakeAsFuck 2021-06-16 kl. 22:00.
Citera
2021-06-16, 21:40
Medlem
Nu är "rock mountain" igång igen, skulle inte
han sluta med YT igår ...
på fyllan oxå ..

https://youtu.be/4icY5X-gBKc
Senast redigerad av SKIL 2021-06-16 kl. 21:46.
Citera
2021-06-16, 21:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Nu är "rock mountain" igång igen, skulle inte
han sluta med YT igår ...

https://youtu.be/4icY5X-gBKc

"När det är hårt blir jag hårdare" 😂
Citera
2021-06-16, 21:53
Medlem
Citat:
"När det är hårt blir jag hårdare" 😂

Jäklar vad dragen han är? Eller bara trött?.
Fick tillbaks självförtroendet
Fick stålar till Bira kallas det!.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in