2021-06-16, 23:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VitarNajor
Han tror att det bara vänsterfolk som tycker illa om honom och det han gör. Vilket inte stämmer. Han står inte högt i kurs hos oss "på andra sidan" heller.

Han står inte högt i kurs hos någon normalt funtad och tänkande människa. Nu är han ju tokvänster själv, vägrar jobba, andra ska försörja honom, kallar kritik har och hot. Men de som är nationella ser ju ner på pajasen. Även de som håller med i hans åsikter om vaccin, 5g etc ser ner på drägget
Citera
2021-06-16, 23:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VitarNajor
Han tror att det bara vänsterfolk som tycker illa om honom och det han gör. Vilket inte stämmer. Han står inte högt i kurs hos oss "på andra sidan" heller.
Jag tror inte bara att det handlar om olika politiska sidor som trollar honom. Jag tror att han drar till sig en blandad kompott eftersom han är en så kallad lolcow. Han är ju en parodi hela han. En arrogant suput som ljuger hejvilt om saker som går att kontrollera på två sekunder. Han saknar helt skam i kroppen och drar sina rövarhistorier om hur han spöar upp rånargäng och är hemlig agent. Och allt med två promille konstant i blodet. Sånt drar skämtare och troll. Människor börjar driva med honom, på samma sätt som när trollen drev med Lennart och när vi driver med Micke Magmys. Då blir Håkan arg. Det förbättrar ju inte saken. Arga människor är roliga.

Ska jag vara ärlig tror jag inte att det är så många politiskt motiverade troll i hans kommentarer. Han utgör ju inget hot, åt något håll. Jag gissar att många av trollen snarare motiveras av lol-andet i sig. En arg stupfull uteliggare som hotar med sina ninjakonster när han knappt kan sitta upprätt är roligt. Lite som när en kåt före detta gymnasielärare stretchar naken på sin mors balkong efter att ha druckit sitt morgonkiss och svamlat i sin mobilkamera om Atlantis.
Citera
2021-06-16, 23:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Ja exakt den kommer. 😊
Även kommer hans lärjungar på nätet bli mer på ju mer packad han blir han styr dem med mind kontroll.
Som mossad styrde dem som anföll HB
Enligt Henning Witte. 😂

Nästa video där han håller flera dunkar till på elden kommer innan tolv om han följer sitt modus operandi. Sen däckar han.😂 Witte ja .. Kommentar överflödig vad gäller honom.

Ibland tror jag hur otroligt det än låter att han tror själv på det han ljugit ihop om allt han gjort i sitt liv. Vissa mytomaner tror själva på dina lögner. Hans hjärna har ju marinerats länge i alkohol nu och det spelar naturligtvis in
Citera
2021-06-16, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Nästa video där han håller flera dunkar till på elden kommer innan tolv om han följer sitt modus operandi. Sen däckar han.😂 Witte ja .. Kommentar överflödig vad gäller honom.

Ibland tror jag hur otroligt det än låter att han tror själv på det han ljugit ihop om allt han gjort i sitt liv. Vissa mytomaner tror själva på dina lögner. Hans hjärna har ju marinerats länge i alkohol nu och det spelar naturligtvis in

Man kan tydligen få minnen som är falska?
Känns som han vet att han snackar skit ibland?
Var ju helt annat då han var nykter ibland.
Även om han ljög som en häst travar då med.
Nu är det som du säger han lever i en sago värld?
Är inte avis på HB när han vaknar i kajutan i morgon fm 😂
Citera
2021-06-16, 23:16
Medlem
Citat:

Undrar hur det känns att vara Håkan och vakna om mornarna. Vad gör han först? Går och bakfyllebajsar eller kollar om han lagt upp något på jotoob kvällen innan?
Citera
2021-06-16, 23:18
Avslutad
Citat:
Det är väl inte exakt så man tänker sig FMs elit?
Brukar vara lugna sansade personer.

Har inte sett några hot tycker han blir värre hela tiden förut kunde han skämta lite var mycket snabbare i talet.
Nu är han typ full hela tiden.
Han får väl fylle dille och ser och hör allt möjligt.
Och upplever hot överallt?

Dom måste vara lugna för att klara stressade och farliga situationer. Ja han har verkligen förändrats på kort tid och är packad nästan varje dag. Kan vara fylledille och en psykos som gör att han verkligen tror att han är hotad men jag tror att han vet att det slår an hos lärjungarna och tycka synd om generarar swisch till brännvin och mat.
Citera
2021-06-16, 23:19
Medlem
Citat:

Håkan Bergmark har språrat ur helt nu, och följarskaran droppar av nu, syns på räknaren.
YT stänger nog ner inom kort, många anmälningar förmodligen. Trist för han som gjorde video att stötta dåren, snacka om att bli lurad. Pajasen vet att det är kört nu, df han babblar på .. bra jobbat bergmark ..
Citera
2021-06-16, 23:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av why
Undrar hur det känns att vara Håkan och vakna om mornarna. Vad gör han först? Går och bakfyllebajsar eller kollar om han lagt upp något på jotoob kvällen innan?

Han börjar nog med att gå på toa i garderoben på båten ja Ja kanske kommer han inte ihåg vad han gjort kvällen innan så det blir en överraskning hahaha.
Citera
2021-06-16, 23:21
Avslutad
Citat:
Man kan tydligen få minnen som är falska?
Känns som han vet att han snackar skit ibland?
Var ju helt annat då han var nykter ibland.
Även om han ljög som en häst travar då med.
Nu är det som du säger han lever i en sago värld?
Är inte avis på HB när han vaknar i kajutan i morgon fm 😂

Ja falska minnen kan nog dyka upp i hans alkobolmarinerade hjärna. Jag tror faktiskt som sagt att han tror på sina lögner.. Det är mytomanin. Kan vara en psykos också. Detta kommer att sluta väldigt illa för honom. Jag är verkligen inte heller avundsjuk på honom då han vaknar imorgon bitti
Citera
2021-06-16, 23:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Jag tror inte bara att det handlar om olika politiska sidor som trollar honom. Jag tror att han drar till sig en blandad kompott eftersom han är en så kallad lolcow. Han är ju en parodi hela han. En arrogant suput som ljuger hejvilt om saker som går att kontrollera på två sekunder. Han saknar helt skam i kroppen och drar sina rövarhistorier om hur han spöar upp rånargäng och är hemlig agent. Och allt med två promille konstant i blodet. Sånt drar skämtare och troll. Människor börjar driva med honom, på samma sätt som när trollen drev med Lennart och när vi driver med Micke Magmys. Då blir Håkan arg. Det förbättrar ju inte saken. Arga människor är roliga.

Ska jag vara ärlig tror jag inte att det är så många politiskt motiverade troll i hans kommentarer. Han utgör ju inget hot, åt något håll. Jag gissar att många av trollen snarare motiveras av lol-andet i sig. En arg stupfull uteliggare som hotar med sina ninjakonster när han knappt kan sitta upprätt är roligt. Lite som när en kåt före detta gymnasielärare stretchar naken på sin mors balkong efter att ha druckit sitt morgonkiss och svamlat i sin mobilkamera om Atlantis.

Jag tror du slog huvudet på spiken där. Folk visar sina kompisar hans användare och de sitter och asgarvar åt det tillsammans och kommenterar. Det är ju en hysteriskt rolig freakshow som hittills saknar motstycke. Ja det skulle vara Lennart då eller Raffa Badiei.
Citera
2021-06-16, 23:26
Medlem
Citat:
Dom måste vara lugna för att klara stressade och farliga situationer. Ja han har verkligen förändrats på kort tid och är packad nästan varje dag. Kan vara fylledille och en psykos som gör att han verkligen tror att han är hotad men jag tror att han vet att det slår an hos lärjungarna och tycka synd om generarar swisch till brännvin och mat.

Är ingen expert på sånt men det känns ju som han ligger på gränsen.
Och att skylla på oss är ju enklast ist för att ta tag i sig själv och söka vård!.
Det är ingen i sekten som uppmanar han att söka hjälp.
Är bara vi onda vänster troll, som verkar bry oss om hur han mår?
Citera
2021-06-16, 23:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Fullkomligt redlös, så till den milda grad att han knappt kan sitta upprätt eller tala rent.
https://www.youtube.com/watch?v=BaHcrSfyUfw

Duktigt påstruken, kråkan sover nog gött i kajutan inatt🥳
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in