Citat:
Ursprungligen postat av
Sunimod
Inse skillnaden.
Det du förespråkar är att man ska riskera att bli sjuk med covid-19 och sedan ta mediciner för att bli frisk, förhoppningsvis.
Nej det gör jag inte alls. Det jag förespråkar är att äta kost som håller dig frisk. De flesta verkar inte ha den kunskapen med tanke på att övervikt och fetma bara ökar. Äter du bra mat behöver du i princip inga läkemedel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sunimod
Vaccin förhindrar att bli sjuk.
Jag och väldigt många väljer att inte bli sjuk då det finns komplikationer som inte ens medicin fixar.
Att leva hälsosamt fungerar på samma sätt. Du kan påverka din egen risknivå genom att skaffa dig kunskap om kost och hälsa.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sunimod
Inse även att sådana som du åker snålskjuts på oss som tar vaccin för att få bort pandemin.
Så i helvete jag gör. Jag väljer att inte delta i experimentet innan det är klart. Det är inte att åka snålskjuts. Det är kunna använda hjärnan och tänka själv.
Jag kan mkt väl tänka mig att vaccinera mig om några år när de långsiktiga effekterna av vaccinet är utredda.
Att vilja vänta ska respekteras och det är inte att åka snålskjuts. Gör vad du vill så gör jag som jag vill.