2021-06-13, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 19A
Då olämpligheten i den här karusellen redan tidigare har gåtts igenom utförligt i tråden tänker jag inte gå in mer på det. Mer än att bara konstatera att jag inte heller tycker att det är någon vidare bra ide att smådutta i sig amfetamin "vid behov".

Jag tycker även att du, förutom att sköta kosten osv, också ska ta lite kosttillskott som t.ex. magnesium och kanske någon multivitamintablet.
För mig har speciellt magnesiumet markant effekt på min pigghet och välbefinnande under de perioder jag inte tar bums (tar inget under veckorna). Magnesiumet och ev. andra tillskott ska du ta "hela tiden", alltså inte bara just de tillällena då du tar tjo. Utan detta ska du ha som rutin varje morgon/kväll eller vad som kan tänkas passa dig och dina tillskott.

Ett sista råd, köp på dig så lite tjack som möjligt. Så du inte ränner runt med flera gubbar speed i fickan jämt och ständigt, då kan du räkna med att "vid behov" kommer inträffa oftare och oftare ända tills du... Ja du förstår
Det kan ju vara lämpligt kanske att be någon kompis om hjälp att portionera ut det till dig så du inte suga i dig hur mycket som helst. Eller iaf är införstådd med vad du gör så han kan ha lite koll på dig.

Förvrigt tycker jag du ska ge fan i vaket helt och hållet för att palla kneget. Av den enkla anlednigen att då det aldrig fungerar att mikrodosera discopulver kontrollerat över någon längre period.

Men har du väl bestämt dig så får vi väl försöka göra vårat bästa för att hjälpa till så gott det går.

Tack för svar samt bra råd. Har magnesium hemma men inte tagit på en månad typ men ska stoppa i mig en varje morgon nu framöver!
Ja jag har en vän som är rutinerad som skulle kunna hjälpa mig med att dosera upp det i små portioner. Så om det blir något ska jag be han hjälpa mig.

hehe jotack det där med att ha för mkt på sig känner jag igen, blir lätt att man tar "bara för att" man har det på sig typ. Men som sagt har inte löst något än och inte riktgit pallat heller så får se hur det blir med det. Just nu är de tram som gäller när jag känner mig sliten vilket inte heller är hållbart.. Jäkla sits jag hamnat i men man får va glad för man har jobb.
Citera
2021-06-14, 05:15
Medlem
Tjena! har fått klet tjack och sist det testades när man var färsk funkade det faktiskt alltid bra. En fråga bara för er kunniga där ute, hört att det kan finnas farliga slagg/restprodukter i klet som bör torkas och avdunsta. Däremot har jag läst en kontradiktion att tjacket tappar styrka och bör förvaras i frysen när det ej skall användas? vad sägs
Citera
2021-06-14, 08:34
Medlem
st33rs avatar
förlorar tjacket sin effekt för det vädrar och ligger i rumstempeatur tycker jag det låter skumt.
det ska det inte göra.

på sikt brukar man väl säga svalt mörkt och lufttätt

de langare som har klettjack i frysen är väl för att lösningsmedel som tynger ner det inte ska ånga bort och vikten går förlorad
Citera
2021-06-14, 14:48
Medlem
Popetoterors avatar
Som jag svarade för några dagar sen, fick tag i ljusbrunt, efter det så låg jag däckad i 3 dagar, vet var det var blandat med inte som nån noobie sa, hade ångest i 3 dagar, och då menar jag kraftig ångest.
Nä har slutat med det med den färgen jag...skulle kunna lägga ut en förklaring, hur man värmer fån mdma och vad man väljer blanda i när man ska sluta...mitt råd..och det kommer från hjärtat sluta med skiten...alla ni blir bara sjukare...

Tämker på er Mvh Popetoteror
Citera
2021-06-14, 15:36
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popetoteror
Som jag svarade för några dagar sen, fick tag i ljusbrunt, efter det så låg jag däckad i 3 dagar, vet var det var blandat med inte som nån noobie sa, hade ångest i 3 dagar, och då menar jag kraftig ångest.
Nä har slutat med det med den färgen jag...skulle kunna lägga ut en förklaring, hur man värmer fån mdma och vad man väljer blanda i när man ska sluta...mitt råd..och det kommer från hjärtat sluta med skiten...alla ni blir bara sjukare...

Tämker på er Mvh Popetoteror

Det här ?
(FB) La ett ämne som hamnade i papperskorgen och det är jag glad för...för några dagar sen

Jag fattar hur du menar.

Jo, morfar gjorde rätt. Nåt brunt som börjar på A. Det var bankat med nåt. Men inte bankat med det som nån n00b trodde. Nåt annat. Men du vet. Man värmer från mdma. Vi andra borde ska akta oss. Din morfar gjorde rätt. Ångest 3 dagar. Men du är tacksam samtidigt. Varningens finger dock.
Citera
2021-06-14, 15:59
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Det här ?
(FB) La ett ämne som hamnade i papperskorgen och det är jag glad för...för några dagar sen

Jag fattar hur du menar.

Jo, morfar gjorde rätt. Nåt brunt som börjar på A. Det var bankat med nåt. Men inte bankat med det som nån n00b trodde. Nåt annat. Men du vet. Man värmer från mdma. Vi andra borde ska akta oss. Din morfar gjorde rätt. Ångest 3 dagar. Men du är tacksam samtidigt. Varningens finger dock.
burn
Citera
2021-06-14, 23:18
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajakz
Tjena! har fått klet tjack och sist det testades när man var färsk funkade det faktiskt alltid bra. En fråga bara för er kunniga där ute, hört att det kan finnas farliga slagg/restprodukter i klet som bör torkas och avdunsta. Däremot har jag läst en kontradiktion att tjacket tappar styrka och bör förvaras i frysen när det ej skall användas? vad sägs

https://pubchem.ncbi.nlm.nih.gov/compound/Amphetamine
Finns en del mindre bra produkter i amfetamin, beror på vilka kemikalier och process man väljer att framställa det.

Frysen altid, jag brukar försöka få ut det mesta syret ur bagen innan jag fryser den. Vet ej om det gör skillnad, gammal vana.
Senast redigerad av YeahBuddy3000 2021-06-14 kl. 23:25.
Citera
2021-06-14, 23:24
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tourlife2020
Vi har haft meta bankat för men detta kanske innehåller mer meta.
Jag har gjort aceton testet nu. 50% försvann vilket är det sämsta vi haft hittills.

Varför banka ut amfetamin med meta som är betydligt dyrare? Känns inte så lukrativt för att gå plus. Eller räcker det att man bankar i med 50mg/1g för att ge doset en bra skjuts?
Citera
2021-06-15, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Varför banka ut amfetamin med meta som är betydligt dyrare? Känns inte så lukrativt för att gå plus. Eller räcker det att man bankar i med 50mg/1g för att ge doset en bra skjuts?
Krävs betydligt lägre doser meta jämfört med vanligt amfetamin så det finns utrymme att banka ut produkten ännu mer för mer vinst
Citera
2021-06-15, 01:37
Medlem
Nasofermens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Ja, får hoppas jag klarar av att hålla mig i skinnet och inte fyller på i onödan. Risken finns ju att ja tänker fasen va kul detta är jag tar mer och så är man inne i skiten. Men har fortfarande inte löst skiten hehe
Jag förstår precis vad du menar! Tack, ska testas nästa gång!

Ska jag bo bomba tömmer jag alltid 2-3 Omeprazol kapsar och fyller med tjack ,
Lättsvamt o smakar inte ett skit o man får in mer i dom kaplslarna än man kan tro 🥳
Citera
2021-06-15, 11:18
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thestonedape
Krävs betydligt lägre doser meta jämfört med vanligt amfetamin så det finns utrymme att banka ut produkten ännu mer för mer vinst

Misstänkte att det var så. Jag tror nog det är mindre vanligt än folk säger. "Jag har metabankat säger nästan alla". Är inte särskilt stor marknad på det här heller.

Nää jag har kanske fått meta en gång av 300-500 tjackkvällar. Kändes som jag tog potent mdma ihop med tjack. Vaken i 4 dygn på 0,5g.
Citera
2021-06-15, 12:38
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Misstänkte att det var så. Jag tror nog det är mindre vanligt än folk säger. "Jag har metabankat säger nästan alla". Är inte särskilt stor marknad på det här heller.

Nää jag har kanske fått meta en gång av 300-500 tjackkvällar. Kändes som jag tog potent mdma ihop med tjack. Vaken i 4 dygn på 0,5g.

Det där varierar kraftigt faktiskt det är inte bara skitsnack, 2011 t ex utgjorde metamfetamin 28% av alla amfetaminbealag. Nåt år senare mycket mindre.
Det handlar Sällan om chrystal utan oftast om racemiskt d/l-amfetaminsulfat från öst.

Jag tycker det är positivt om jag skulle få fulmeth från Östeuropa. Hellre det är bankat med flouramfetaminer och koffein.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in