2021-06-15, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Det kanske är meta i om du har tur. Tror minnena av de bästa tjackrusen nog ofta varit meta . Du har inte samma behov av att behöva återdosera och det går åt mindre , rusen är bättre och starkare . Var visst vanligt med meta bland 90-talens lätt fuktiga blomstertjack.
Jag har nu fått tag på ett test så jag kan kolla om det är meta i. Vi har haft meta bankat tidigare och jag föredrar det för jag blir mer ’skit samma vad vi gör i kväll’ På vanligt tjack blir jag mer kontroll freak och gör 3 pack listor för att gå på ett rave

Jag tror mitt behov av att återdosera kommer ifrån att jag tog kola i många år för massa år sedan. Så jag gillar att ta min lilla fest påse portion i många små delar istället för 2ggr per natt som vissa vänner gör. Jag gillar inte för hårda påslag heller för det skrämmer mig lite. Så jäkla korkat för en del av hjärnan fattar att det är inbillning men en annan del vill dra igång något slags ’jag vill åka hem till min safe zone nu’

Jag vet inte vilken doserings teknik som fungerar bäst. Min nästa har begärt skilsmässa så nu blir det bomba en månad eller två.
Citera
2021-06-15, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Varför banka ut amfetamin med meta som är betydligt dyrare? Känns inte så lukrativt för att gå plus. Eller räcker det att man bankar i med 50mg/1g för att ge doset en bra skjuts?
Jag skulle tro att det är för att många här (bor utomlands) vill ha meta bankat.
Hur mycket dom lägger i vet inte jag då jag bara har ett test som visar om det är meta i eller inte.
Citera
2021-06-15, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasofermen
Ska jag bo bomba tömmer jag alltid 2-3 Omeprazol kapsar och fyller med tjack ,
Lättsvamt o smakar inte ett skit o man får in mer i dom kaplslarna än man kan tro 🥳
Hehe aldrig hört talas om Omeprazol, men jag antar det funkar lika bra att tömma ut magnesiumkapsel på sitt innehåll och ersätta dom med tjack Ska nog göra så när det väl är dags.
Citera
2021-06-19, 08:36
Medlem
Nasofermens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Hehe aldrig hört talas om Omeprazol, men jag antar det funkar lika bra att tömma ut magnesiumkapsel på sitt innehåll och ersätta dom med tjack Ska nog göra så när det väl är dags.

Det är för sura uppstötningar så det kvittar vilka kapslar du har bara du kan tömma dom 😌
Citera
2021-06-19, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory

Enklare,

https://www.svenskhalsokost.se/battr...xoCYCoQAvD_BwE

https://www.svenskhalsokost.se/battr...a-kapselmaskin
Citera
2021-06-19, 09:48
Medlem
Nasofermens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4.blocks
Enklare,

https://www.svenskhalsokost.se/battr...xoCYCoQAvD_BwE

https://www.svenskhalsokost.se/battr...a-kapselmaskin
Aha såg ju smidigt ut ☺️
Citera
2021-06-19, 18:47
Medlem
getbusys avatar
Hur många här köper på gatan kontra hur många av er som köper via andra kanaler så att säga!?

skulle vara intressant att veta. Jag handlar aldrig på gatan längre. Opålitliga typer, dåliga grejjer, och gud vet vad. Får finaste amfetaminet jag kan få tag på och är super nöjd. Behöver inte ens gå utanför dörren.
Citera
2021-06-19, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Vad menar du med det? jag är ingen eremit som sitter inne om du trodde det. Jag går till stranden badar och är ute som alla andra. Träffar inte bara massa luffare med skit droger för skit priser. Alla gör som dom vill men för mig är pris och framförallt kvalité viktig.

Vad skulle du kalla kvalité?

Skulle du kunna hälla upp ett kalt glas vatten å dra ner en 0,4a och röra runt och allt löser sig?

Inga små klumpar som rörs med som sedan ligger i botten.
Citera
2021-06-19, 19:49
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4.blocks
Vad skulle du kalla kvalité?

Skulle du kunna hälla upp ett kalt glas vatten å dra ner en 0,4a och röra runt och allt löser sig?

Inga små klumpar som rörs med som sedan ligger i botten.

ja allt löser sig. Jag IVar inte men det löser sig fint. ruset är lugnt men endå fullt med energi, inget stiss, inget svettande, stark eufori. Får en känsla av att inget är omöjligt jag kan ta mig an vad jag vill, frihets känsla på nått sätt. bästa tjacket jag haft på länge.
Citera
2021-06-19, 20:25
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
ja allt löser sig. Jag IVar inte men det löser sig fint. ruset är lugnt men endå fullt med energi, inget stiss, inget svettande, stark eufori. Får en känsla av att inget är omöjligt jag kan ta mig an vad jag vill, frihets känsla på nått sätt. bästa tjacket jag haft på länge.

Har du köpt det på flugsvamp?

frågar för jag får den känslan av mantrat "ingen svett och stiss". Kan du möjligtvis äta och sova på det ? Hehe.
Nä skoja bara. Men det är så det brukat heta på flugforum där köparna lär sig älska säljarnas druvsockerbankade lösningsmedelindränkta flouramfetaminer..

( Vi som tagit stora doser garanterat äkta amfetamin (dvs det säljs av apoteket ) vet ju att man kan bli väldigt uppvarvad . Ibland svettig. Ibland torr i käften. Att äta och sova är bara att glömma. Det är min erfarenhet av såväl legalt som bra illegalt amfetamin. Det ska lyfta upp dig på en stark våg )
Citera
2021-06-19, 21:00
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Har du köpt det på flugsvamp?

frågar för jag får den känslan av mantrat "ingen svett och stiss". Kan du möjligtvis äta och sova på det ? Hehe.
Nä skoja bara. Men det är så det brukat heta på flugforum där köparna lär sig älska säljarnas druvsockerbankade lösningsmedelindränkta flouramfetaminer..

( Vi som tagit stora doser garanterat äkta amfetamin (dvs det säljs av apoteket ) vet ju att man kan bli väldigt uppvarvad . Ibland svettig. Ibland torr i käften. Att äta och sova är bara att glömma. Det är min erfarenhet av såväl legalt som bra illegalt amfetamin. Det ska lyfta upp dig på en stark våg )

Tro mig jag är nog lika gammal i gamet som du. Jag vet vad bra tjo är och jag har mina kontakter för att få det. Oftast är det på flugan, ibland är det via en kompis jag träffar då och då. Jag kan iaf inte få renare men jag är nöjd vi snackar procent hit eller dit du tjänar ingen skillnad när det är såpåass bra. det brukar räcka med en 0.1 eller 0.2 nasalt så är du lite för mycket så att säga. har som max sett en kille dra en 0.35 och han svimma med kanylen i armen men sen mådde han prima i 48 timmar. och nej det är inte meta det är vanligt tjo.
Citera
2021-06-20, 01:47
Medlem
Suck… har fått tillbaka test resultatet på den nya batchen som finns tillgänglig nu. Amfetamin, meta, 4 flouroamphetamine (4FMA) 2 flouroamphetamine (stavning) (2FMA) och MDAI.

Det känns ju som det är en E tillverkare som gjort tjack?
Jag har provat det och jag håller med min väninna att man mår toppen ett tag men man måste fylla på ofta. Jag är inte intresserad av att ta massa onödigt trams.
Jag är en amatör (entusiastisk) men kan ingenting om kemi. Finns det några tips på hur jag kan titta, lukta och analysera för att komma så nära bra amfetamin som möjligt?

Allt här är fuktigt och hålls i frysen. Så det kommer alltid fuktigt.

Mina vänner som köper har kommit med 3 olika nu och vi har nekat alla. Dom börjar tröttna.
Bor utomlands och det finns inte ett jätte utbud men skall nog kunna få ihop 5 olika samples.

Jag har testen från bunkpolice men någon skrev att dom inte funkar?

Vill bara hitta en batch för somnaren och slippa leka Breaking Bad med aceton test etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in