Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Skärp dig din fjant.
Vad fan tror du att du är som mal om din triangulering och flies?
Vilket du kan rapa vidare om, men kasta inte sten i glashus.
Jag är helt on topic och har skrivit funderingar om vad som kan ligga bakom SOAs partitagande för SD och att de kanske inte hade barnen då de var små.
▪️HD har fått baxas hem fr London då hon fått nåt psykbryt där på resa med sin mor och syster - som då LW nämnt.
▪️Syster och mor påstår hon tillhör hennes sjukdomsbild - enligt HD själv vill säga.
▪️Samt ett vittne som är chef till hennes mor som säger att hon protesterat mot gammelmormor också som barnvakt.
Varav det tvärtom sägs att SDs föräldrar passar dem enligt hans ena bror.
Däremot har BA och SOA barnen frekvent nu och det är en väldig service kring HD.
Så då är det kanske möjligt att de håller med HD i hennes åsikter om SD.
Nu är det ju inte bara jag som tycker att du är tjatig med dina tantrums.
Håll dig till ämnet för tråden.
Du fokuserar på en person i fup, men svarar inte när andra ber dig utveckla hur du tänker. Du bara upprepar som ett mantra vad du redan skrivit tusen gånger.
Den enda som kanske vet mer än vad hen har sagt till utredarna och rätten om mordet på LW kölhalar du på ett väldigt enögt och onyanserat sätt.
Allt och alla verkar vara antingen svart eller vitt för dig, finns inga gråskalor eller nyanser.
Antingen är man ond och dålig eller så är man god och bra.
Så uppfattar jag din inställning till det mesta i tråden.
Sen när man ber dig styrka eller förklara så lägger du upp utdrag ur konversationer ur fuppen som ”bevis” på att just din åsikt är sanningen.
Tolkar någon det annorlunda så blir du arg och går till personangrepp istället för att utveckla hur du menar....