Citat:
Ursprungligen postat av
LH07
Ut fra det du skriver er jeg absolutt ikke i tvil om at hun døde i sv4. Hvorvidt hun er kvalt eller drept på annen måte skal jeg ikke uttale meg sikkert om. Begynner også å tvile på at teh er involvert. Samtalen med aeh kan dermed være reell. Spørsmålet er når aeh fikk vite om utsatt hyttetur og om jobbalibiet er så bombesikkert som påstått. Har den godeste ve ringt aehs telefon under møtet. Ha har løyet før. Vær stille risset inn på en bil kan tyde på at noen vet noe som ikke er heldig for th.
Ja, nei, tror heller ikke at sønnen er involvert. Da må det være at han er viklet inn i saken uten å selv ha visst hva som har foregått. Kanskje han har blitt brukt til å skaffe til veie kontakten med Utengen. Man dreper jo ikke sin egen mor sånn uten videre, selv om han skal ha hatt spillegjeld. (ifølge Bolony som har plantet dette med spillegjeld). Det har også blitt plantet rykte om at han har narkoproblemer. Men disse ryktene kommer ikke fra noen av de troverdige kildene i tråden.
Vi ser også i tråden her at sønnen gjøres til en syndebukk, og jeg har grunn til å tro at også TH/familien peker mot han. TH har gjort det slik.
Ja, jeg er også sikker på at hun døde der i S4, på badet. Blod og avføring.
Hvis planen var å bortføre henne, så hadde ikke det vært noe problem, og at det samtidig ikke ble noe blod der. Avføring tyder på kvelning. Det er en reaksjon som oppstår.
Ja, den innrissingen må bety noe. Her får vi vite svært lite. Det var ikke engang bilde av bilen eller huset. Politiet vet at det sitter dyktige gravere her inne som fort kan finne ut adressen.
Bilde av halve lykteglasset på bilen og litt av underlaget i innkjørselen kan være nok, hvis man har noen kandidater å sjekke opp imot.
Usikker på når hun kan ha fått vite om avlyst hyttetur, om morgenen kanskje. Her ser vi enda et eksempel på en av THs løgner. Han sa at han ringte henne for å snakke om hyttetur, men den var for lengst avlyst. AE hadde jo sendt mld til datteren om det. Men det visste ikke TH.