Citat:
Ursprungligen postat av
Afrikanos
Du kan förstå vidden av problemet med Svk bara genom att se att de inte har en representant som svarar på medlemmarnas frågor i Sveriges största diskussionsforum. Det är ingen som vågar att ens svara eftersom det kommer bli frågor eftersom de hänger på ett ”rasistforum”. Så jävla illa ligger det till med demokratin i det gamla svedala som kan betraktas som ett mininordkorea.
Jag har inte en aning. Tycker det är sjukt att de inte besvara mina mail och frågor utan försöker tvinga mig att anpassa mig efter änkan. Jag har varit utsatt för trauman förr och haft en mängd påfrestningar och när det gäller flera nära relationer och man samtidigt förlorar en förälder medan man bygger upp sitt liv och då tvingas ta fulla ansvaret över någon med kraftigt vårdbehov som talar rappakalja, har otroligt många märkliga saker för sig såsom att vägra lämna ut kontaktuppgifter, gå in i vissa lokaler såsom begravningsbyrå, sekretessbelägga allt kring min pappa medan hon försöker lura samhället att det saknades minsta tillgång och försäkringar... Ja jag tappade humöret när hon dessutom hotade mig gällande Palmemordet och fick helt enkelt nog när hon saboterade urnsättningen eftersom hon inte lyckats förstöra begravningen.
Vem visar någonsin sympati för mig och stöttar mig? Nej jag ska klara av allt, vara i balans och jonglera med mitt eget mående, dödsfall,skuldsättas pga min pappa avlidit, ha dåliga relationer som är stormiga och ta människors skit och otrevligheter leendes och samtidigt studera och få bra betyg. Stark är jag men man har stunder då allt faller samman eftersom trycket på mig alltid varit omänskligt. Sedan sitter man och vill flytta ifrån sitt liv och sig själv. Men att representanter för kyrkan skulle ingå i de konstellationer som sparkar på mig... Det trodde jag verkligen aldrig. Men jag såg ju åsikterna hos en av dem på plats när det var minnesgudatjänst och jag fått höra innan att pga covid-19 var minnesgudatjänsterna stängda och jag skulle enbart hämta minnesljuset efteråt. Gick vardagligt klädd och det var en varm sommardag vilket gjorde att jag även var dum nog att ta en promenad dit. Såg omedelbart att jag möttes av förakt av den ena personen som mötte mig i dörren medan jag chockad över att jag skulle medverka i minnesgudstjänsten stod och grät utan att veta hur jag skulle klara av det hela under ceremonin. Fruktansvärt var det att oförberedd delta.
Se gillar väl varken mig eller vad jag säger. Palmemordet... Alla undanhöll att boutredni gsmannens partner heter Palme i efternamn och där blir det faktiskt mordhot med prat om att alla missbrukare i hela Västerås skulle få veta om vad jag gjort (begärt boutredning hos tingsrätten eftersom det var lögn att han saknade försäkringar och inte hade en krona) men det är skitsamma eftersom ingen brydde sig om att stoppa kremeringen när jag desperat ringde överallt och även tingsrätten och polis. Det hette att jag gick för långt när jag sa att det var uppenbart att man lätt i Sverige skulle kunna döda en människa och kremera den för inga bevis skulle finnas kvar.
Om jag är galen för att jag inte orkar vara trevlig, för att jag blir arg, för att jag har känslor. Varför är det jag som då försöker ordna upp allt korrekt? Varför har jag inte förvaltare. Varför kan jag prata begripligt. Om jag ljuger, varför skulle ha kolla upp folk för sent eftersom jag inte gjorde det från början då jag inte dolde något utan försökte få ordning enbart. Vem sörjer en anhörig och kontrollerar personliga uppgifter kring inblandade såsom boutredningsman och säkerligen andra? Det var åtminstone det sista jag tänkte på. Det första var att ge min pappa ett värdigt avslut. Men jag gör fel som ringer runt överallt hopplöst för att få hjälp. Och jag går över gränserna när jag säger sanningen?
Jävla korruptionsland. Klart dom vill att man bryter samman så det blir bevisat att syndabocken är skurken. Skuldsatt och rättslös.