var det inte att hon anmälde att hon sov eller utslagen och vaknade av samlag tycker jag mig minnas det första jag läste om det här
och det ska ju vara oaktsamma våldtäkt då offret inte samtycker
men det jag funderar på om hon var så fruktansvärt påverkad som hon berättar så kan hon väl inte vara säker på att någon gång där inte sa ja till sex eller handlingar som tydde på samtycke ja kanske till och med som han sa var den drivande det kanske hon glömt med sina minnesluckor
för övrigt
denna kvinna om hon lurat andra och ljugit om våldtäkter vad är det som säger att en sådan person inte kan verkligen bli våldtagen oaktsamt senare
och varför skulle hon planera det här illvilligt mot en person som försöker hjälpa henne med det andra juridiska fall vore det inte smartare att fortsatt ha honom på sin sida
men å andra sidan varför vill hon inte visa allt hon hade i telefonen för tv4 och vad konstiga förklaringar till att alls hålla på och spela in
Citat:
Ursprungligen postat av
BMH
Vad gav det för resultat TV 4 fakta programmet om Emma. Knappt några kritiska följdfrågor fick hon. Hon sa att hon inte gav sitt samtycke. Då kunde reportern frågat, vad gjorde du då under samlaget? Protesterade du, sa du till till Göran att han skulle sluta, sa du jag vill inte mer. Emma själv har tydligen aldrig påstått att hon sa till Göran att han skulle sluta. Hon var full, han var full men hon minns samlaget.