Citat:
Ursprungligen postat av
Finta48
Tack för ditt fina/omtänksamma inlägg (L) Kärlek till dig.
Ja, ångest är riktigt jobbigt och haft det så länge.
ABsolut, träning är jätte bra, tränar regelbundet.
Tror att jag skiter i Kratom, det har allelsed för kort verkningstid, iaf på mig, känner av det max 1 timme... Känner också att det kan göra mig stressad/få mer ångest så jag lägger ner det... Däremot kommer jag nog köra på Benzo 1-2 gånger i veckan... Får grymt bra effekt mot ångest på 10-15 mg diazepam och det håller sjukt länge (halveringstiden är lång)... Och jag kan gymma/träna på det... Helt enkelt en underbar drog (som man skall behandla med respekt)..
Kram på dig!
Tack!
Var har du köpt din kratom? Har hört samma historia av flera. Vet inte om det är någon svag kratom eller utblandad.
Nu är jag ingen jätteexpert på kratom, men kan en del. Jag tycker du borde få bra hjälp av kratom. Många med mycket svåra och tunga problem är kratom enda räddningen. man säger t.o.m att det helt klart räddat livet.
Vilken kratom har du provat? Hur länge, och vilka doser?
Jag vet bara ett ställe jag litar på gällande bra kratom och det har jag skrivit om tidigare.
Flera har samma erfarenhet som jag.
Bezo är ett hirke att ta sig ur vad jag hört. Ha rinte själv behövt prova.
Ge inte upp, ge det en ordentlig shans.
De bästa stammarna mot ångest är 3 st. Bali, Borneo och Indo ev Malay
Meng Da och Thai även Viita är inte att rekommendera då dom faktiskt kan framkalla ångest.
Kör till att börja med med röda vener, senar kan du gå över till gröna.
Lägg dig på måtliga doser på ungefär 3-4 gram. vid höga doser kan tolerans byggas, vilket minskar kratoms effekt.
Man kan höja efekten av kratom vid ångest genom att 1 timma innan ta en mtsk gurkmeja blandat med 1 krm svartpeppar. Peppar stärker de flesta naturdroger.
Nästa är att ta reda på var ångesten kommer ifrån.