Citat:
Ursprungligen postat av josua
(...) 2) Krypton är ett extrakt av kratom. Som sagt är det olika diskutioner om vad det kan innehålla men statens kriminal tekniska labratorium har gjort en makro och mikroskopisk undersökning av ämnet å hittade koffeine och mitragynin. "varken narkotika, dopnings preparat eller hälsovådliga ämnen kunde påvisas.
3) Alla är ju olika men jag känner inte av någon effekt av kratom.
4)Alla är ju olika men men jag tycker en bra nybörjar dos är 0,5 till 0,6 gram. Brukar vänta 2 till 4 timmar innan jag tar en till dos på ca 0.2 till 0.3 gram
Om du blir illamående av andra opiater kan du också bli det av krypton. I så fall kan du ta en postafen en timme innan. (...)
3) Alla är ju olika men jag känner inte av någon effekt av kratom.
4)Alla är ju olika men men jag tycker en bra nybörjar dos är 0,5 till 0,6 gram. Brukar vänta 2 till 4 timmar innan jag tar en till dos på ca 0.2 till 0.3 gram
Om du blir illamående av andra opiater kan du också bli det av krypton. I så fall kan du ta en postafen en timme innan. (...)
SKL:s labbtest lämnar jävligt mycket övrigt att önska, och de kan såklart inte hitta o-desmetyltramadol och räkna det som narkotika innan det klassas, de letar inte efter alla tänkbara ämnen som överhuvudtaget existerar. Om krypton bara är ett magiskt starkt kratomextrakt, hur fan skulle då bara o-desmetyltramadol och mitragynin finnas i blodet på en avliden om allt han tagit är krypton (och alkohol or some shit möjligtvis, men såvitt jag minns var det bara krypton), och inga spårämnen efter tramadol fanns? Obduktioner är annorlunda än vanliga rutintester som webshoppar publicerar.
Vad gäller dosen ville ju frågeställaren trippa, inte bara gå och softa lite på det. Då krävs större mängder än decimaler av gram. Men kanske bäst att hålla sig under 2-3 gram hursomhelst, ruset är bra ändå, man behöver inte nodda. Även om det faktiskt var formulerat som att det var det han/hon ville.
Själv brukar jag köra ett KRYDDMÅTT till att börja med och fyller sedan på. Om det nu inte var väldigt urbankat krypton du drog i dig så lär du så lär du antingen vara helt jävla sänkt eller ligga med huvudet i toaletten...om inte ännu värre