Citat:
Ursprungligen postat av
Finta48
Tack för input! Jag är helt med på Phenibut, hade 60 st kapslar hemma, men jag slängde dom så jag har aldrig provat Phenibut.
Några frågor:
1. Var beställer du din CDD från?
2. Phenibut 1 gång i veckan är ok? 500 mg borde väl räcka för någon som aldrig provat?
Kan även tillägga att jag har både Xanor och Valium hemma..... Tagit valium (10 mg) 5 gånger senaste året... Med andra ord har jag extremt stor respekt för Benzo. (Xanor har inte rört på cirka 5 år).
Jeg køber fra NordicMedCan dot se. Aydin Darchini (ejeren) stoler jeg på laver kvalitet. Jeg bestiller dette produkt
https://nordicmedcan.se/butik/hampa-cannabis-sativa-l/trikomer/futura-75-trikomer-100-gram men deres andre trikomer er lige så gode.
Jeg kaster 1 til 1.5 gram pulver ned i en meget varm te eller kaffe 2 gange om dagen, nu hvor jeg har kørt med CBD i 6 måneder, har jeg fundet ud af at det er den optimale dosis for mig, hvilket svarer til omkring 2 x 75-80 mg cannabinoider. Den skal koge, jo varmere jo mere cannabinoider får du ud. Så lader jeg det stå 5-10 minutter og tilsætter en teske oliven olie og 2 teske MCT olie
https://www.amazon.de/gp/product/B07CXFD7PS/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1. MCT olie optages hurtigere end noget andet fedt, så du får flere cannabinoider optaget.
Det er den billigste måde jeg får så meget kvalitets cannabinoider som muligt. Du skal starte med 10-20 mg x 2, din krop skal vænne sig til produktet, så start lavt og arbejd dig op, efter 7 dage kan du godt begynde at forøge din dosis. Jeg vil også anbefale dig at købe noget godt magnesium og sørg for at være godt hydreret, fordi din krop bruger flere mineraler og vitaminer og vand når du starter.
Alternativt kan du også vape nogle CBD buds, det er hurtigere, men det er også en lidt dyrere metode. Jeg har regnet ud at jeg kommer til at bruge ca. 5000 danske kroner om året på at indtage 150 mg cannabinoider x 2 om dagen, plus MCT olien. Hvis jeg skulle vape det samme antal mg skal jeg betale det dobbelte. Jeg køber 500 gram per gang jeg køber hos nordicmedcan, man får god mængderabat. Men vigtigste hvis du køber trikomer, husk at det skal være næsten kogende væske trikom pulveret skal hældes i, og tilsæt så noget fedstof, du kan også spise en advocado eller andet fedtholdigt sammen med det. Vent 15 minutter før du spiser noget.
Phenibut har jeg ikke prøvet, men jeg har tilgengæld masser af pregabalin og lyrica, som jeg bruger til sociale arrangementer. Og de 2 skulle minde om hinanden i profil. Så jeg aner ikke ikke det rette dosis phenibut, men du får intet ud af at tage phenibut eller pregabalin flere dage i træk, din krop vænner sig meget hurtigt til det. Og det bliver i din krop meget længe, i hvert fald 48 timer. Derfor skal du sørge for at give din hjerne 3-4 dages pause i mellem, for bedste virkning og ingen withdrawal. Pregabalin og phenibut virker ved at blive optaget i tarmen, og der går 2-3-4 timer før du mærker produktet, så lad være med at redose indtil der er gået et par timer. Jeg bruger også koffein sammen med pregabalin, jeg synes der er god synergi fordi ens hjerne går lidt på "ferie" nogle gange, men jeg bliver utrolig social på pregabalin og får lyst til at snakke med alle.
Kratom kunne jeg ikke selv styre, den er addictive som bare fanden.