Citat:
Så var det kanske. Emmas beskrivning av konsumtionen är iaf helt uppåt väggarna.
Och hennes påstående ("jag däckade") passar inte in i storyn ånstans..
Att uppnå 2-3 promille är grisigt .. man trillar, spyr, får utbrott, klantar sig osv..
Varken Lambertz eller Emma har påstått att hon bettete sig typiskt kaotiskt..
Och som sagt var, är man medvetslös pga spriten, är man oduglig som vittne , oavsett vad som hänt.
Det kan man fråga vilket rånoffer som helst..
"Jaha, de tog din plånka.. vad drack du innan?" "Ööh en sjuttis och en halv vinare.." Ridå..
Emma har iofs sagt (i intervjun) att de "delade" på 1.5 flaskor sprit (!), vin och annat.. hon påstår alltså att Lambertz söp sig plakat (under ung 6 timmar) och lyckades genomföra en våldtäkt.
Detta vet hon, trots att hon själv söp sig medvetslös, ur stånd att värja sig. Och mitt i denna soppa förblev hennes trånga finklänning intakt och knapparna lossnade inte. Inte troligt.
Ja ja ... i höst är detta glömt och Emmas kommer inte att vara sönderexponerad, som vissa påstår. Jag tror förvinnande få kommer att lägga hennes ID på minnet och dra fram det vid nästa jobbintervju..
Lambertz är dessutom inte Sveriges mest älskade person, vars heder och ära kommer att försvaras av folket i flera år..
Och hennes påstående ("jag däckade") passar inte in i storyn ånstans..
Att uppnå 2-3 promille är grisigt .. man trillar, spyr, får utbrott, klantar sig osv..
Varken Lambertz eller Emma har påstått att hon bettete sig typiskt kaotiskt..
Och som sagt var, är man medvetslös pga spriten, är man oduglig som vittne , oavsett vad som hänt.
Det kan man fråga vilket rånoffer som helst..
"Jaha, de tog din plånka.. vad drack du innan?" "Ööh en sjuttis och en halv vinare.." Ridå..
Emma har iofs sagt (i intervjun) att de "delade" på 1.5 flaskor sprit (!), vin och annat.. hon påstår alltså att Lambertz söp sig plakat (under ung 6 timmar) och lyckades genomföra en våldtäkt.
Detta vet hon, trots att hon själv söp sig medvetslös, ur stånd att värja sig. Och mitt i denna soppa förblev hennes trånga finklänning intakt och knapparna lossnade inte. Inte troligt.
Ja ja ... i höst är detta glömt och Emmas kommer inte att vara sönderexponerad, som vissa påstår. Jag tror förvinnande få kommer att lägga hennes ID på minnet och dra fram det vid nästa jobbintervju..
Lambertz är dessutom inte Sveriges mest älskade person, vars heder och ära kommer att försvaras av folket i flera år..
Att uppnå 2-3 promille behöver inte innebära det du skriver för en van drickare. Vissa fungerar tvärtom, trillar, spyr, får utbrott om dom inte har promille i sig. Jag tror inte denna bedragerska har ett sunt förhållande till alkohol. Och detta bedömer jag enbart på hennes lögner, studietakt och val av partner att umgås med plus att hon verkar försätta sig i situationer som innebär att hon blir våldtagen så fort hon umgås med en kuk.
Däremot håller jag fullständigt med att en sådan person är totalt oduglig som vittne och att hennes trovärdighet är 0.