Citat:
Ursprungligen postat av
Trongen
Herregud. Svenska män har den vidrigaste kvinnosynen. Era kommentarer är vidriga.
Glasklart att hennes version av händelsen stämmer.
Jag håller med i stort - läs mina commentz
Citat:
Ursprungligen postat av
Yinool0401
skämskudde - deluxe .. var tvungen att pausa flera gånger för att hämta andan.
Hur sjuk är inte mannen att utnyttja en sjuk. Sa jag sjuk två ggr, här är en gång till.
Och repetera ser och hör jag rätt - pappa som är pappa och inte vill utnyttja sin dotter för sex -
och sen blir han värsta hopp-om-doppar-fjanten - helt klart Förhäxad Av Lolita
Citat:
Ursprungligen postat av
Ridne
Såg Kalla Fakta nyss där tjejen intervjuas.... Måste säga att jag tycker att hon verkar oerhört manipulerande och som att hon faktiskt försökte gillra en fälla för att sätta dit Göran. Dock så tycker jag att HAN är en extremt äcklig gubbe som kallar sig hennes "pappa" både innan och efter de legat med varandra. Han gick rakt i hennes fälla, och är en riktig snuskbock. Hon verkar psykotisk och manipulerande med en agenda. Båda är idioter.
Men han var fullt medveten om att hon spelade in och Pappa Lambertz ville vara med och kladda på sin dotter och pussa och krama henne.
NOG OM DETTA NU NÅGOT NYTT
Kommer färre att skratta åt Lambertz bakom hans rygg efter detta program?
Har Lambertz höjt sig i allmänhetens och andra juristers ögon efter detta program?
Vad tycker andra människor och särskilt jurister, välbeställda och högutbildade om det
var deras 30 åriga dotter som Lambertz bjudit på brännvin och utnyttjat