2021-06-08, 22:06
Moderator
farbror_barbros avatar
Ja, redan efter 12-13 minuter är karaktärsmordet på GL fullbordat. Men han har ju bara sig själv att skylla. En sak är rätt uppenbar: det här är inte första gången han gått över gränsen på det här sättet. Han är mycket bekväm med sitt gradvisa kladdande och förskjutande av gränser med en 40 år yngre kvinna som han kallar sig ”pappa” till.

Men EAs förklaring till varför hon spelar in samtalet är så dum att bara en metoo-fanatiker kan köpa den. Och att den dyngrake GL skulle ha skickat ett sms till kompisen... please.

OK, låt oss titta fram bakom skämskudden - PLAY

Edit: GLs bortviftande av deras sex dagen efter är... man skruvar på sig.
Senast redigerad av farbror_barbro 2021-06-08 kl. 22:17.
Citera
2021-06-08, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trongen
Herregud. Svenska män har den vidrigaste kvinnosynen. Era kommentarer är vidriga.

Glasklart att hennes version av händelsen stämmer.

Jag håller med i stort - läs mina commentz

Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
skämskudde - deluxe .. var tvungen att pausa flera gånger för att hämta andan.

Hur sjuk är inte mannen att utnyttja en sjuk. Sa jag sjuk två ggr, här är en gång till.

Och repetera ser och hör jag rätt - pappa som är pappa och inte vill utnyttja sin dotter för sex -
och sen blir han värsta hopp-om-doppar-fjanten - helt klart Förhäxad Av Lolita

Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Såg Kalla Fakta nyss där tjejen intervjuas.... Måste säga att jag tycker att hon verkar oerhört manipulerande och som att hon faktiskt försökte gillra en fälla för att sätta dit Göran. Dock så tycker jag att HAN är en extremt äcklig gubbe som kallar sig hennes "pappa" både innan och efter de legat med varandra. Han gick rakt i hennes fälla, och är en riktig snuskbock. Hon verkar psykotisk och manipulerande med en agenda. Båda är idioter.

Men han var fullt medveten om att hon spelade in och Pappa Lambertz ville vara med och kladda på sin dotter och pussa och krama henne.

NOG OM DETTA NU NÅGOT NYTT

Kommer färre att skratta åt Lambertz bakom hans rygg efter detta program?

Har Lambertz höjt sig i allmänhetens och andra juristers ögon efter detta program?

Vad tycker andra människor och särskilt jurister, välbeställda och högutbildade om det
var deras 30 åriga dotter som Lambertz bjudit på brännvin och utnyttjat
Citera
2021-06-08, 22:09
Medlem
Citat:

Glasklart att hennes version av händelsen stämmer.

Putsa glaset.

Citat:
Ursprungligen postat av Kainotophobia
För mig verkar det obegripligt att ha en person som man träffat EN gång i verkliga livet som nödkontakt? Jag skulle föredra någon som jag verkligen känner, men igen, jag är väl gammalmodig 🤷🏻‍♀️

Nja, hon menade inte att han var en av nödkontakterna, som jag fattade. Att hon förutom sina nödisar hade mkt kontakt med GL.

Citat:
Ursprungligen postat av tvarodalappar
Som folköl för en alkis att ta till på en Söndag när det krisar. Trasiga människor har sådant. Ofta väl planerat dessutom.

Tja, kanske, man undrar lite hursomhelst.
Citera
2021-06-08, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
EA är verkligen inte rätt kvinna att starta ett könskrig för.

Det är ställt utom rimligt tvivel att hon är en bedragerska av rang, som satt i system att falskeligen snärja oskyldiga män för våldtäkt.

Om du bryr dig om feminism, kvinnor som blir våldtagna på riktigt, eller whatever - så bör även du bli förbannad på denna bedragerska, då hon givetvis förstör för riktiga offer och mjölkar kvinnors förtroendekapital.

Det är inte ”ställt utom rimligt tvivel”. Ljug mer.

Såg du kalla fakta och fortfarande kommer fram till den här slutsatsen så är du antingen korkad eller misogyn.
Citera
2021-06-08, 22:13
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Jag håller med i stort - läs mina commentz

Och repetera ser och hör jag rätt - pappa som är pappa och inte vill utnyttja sin dotter för sex -
och sen blir han värsta hopp-om-doppar-fjanten - helt klart Förhäxad Av Lolita

Men han var fullt medveten om att hon spelade in och Pappa Lambertz ville vara med och kladda på sin dotter och pussa och krama henne.

NOG OM DETTA NU NÅGOT NYTT

Kommer färre att skratta åt Lambertz bakom hans rygg efter detta program?

Har Lambertz höjt sig i allmänhetens och andra juristers ögon efter detta program?

Vad tycker andra människor och särskilt jurister, välbeställda och högutbildade om det
var deras 30 åriga dotter som Lambertz bjudit på brännvin och utnyttjat

Fel. En kåt och kladdig man är inte lika med våldtäktsman. Långt ifrån.

Det ligger i vår natur att ha sex. Inget fel med det. Lambertz må vara lite extra vidrig - men det är inget brott för det. I synnerhet när kvinnan i fråga är helt med på det och t.o.m. planerat hela akten för att spela in den och därefter falskeligen anmäla.

Här är ett annat annat falskt våldtäktsmål från samma kvinna, väldigt likt modus som i GL-caset: https://youtu.be/Fe7Gev0OCHA
Citera
2021-06-08, 22:15
Medlem
Vaxads avatar
Citat:

Såg du kalla fakta och fortfarande kommer fram till den här slutsatsen så är du antingen korkad eller misogyn.

Jo, det är det. GL är frikänd. Även 2 andra män med samma modus och givetvis samma psykiskt sjuka kvinna.

Snart sitter kvinnan i finkan för sina brott.

Här är ett av de andra våldtäktsmålen med samma kvinna: https://youtu.be/Fe7Gev0OCHA

Sluta prata i nattmössan nu. Du skämmer ut dig själv.
Citera
2021-06-08, 22:16
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:

Har du sett bevisningen i förtalsmålet mot EA med PA som MÄ?
Hur hon sitter på bussen och chattar med PA med smileys och hjärtan om hans förestående Tokyoresa, bara timmarna efter den påstådda ”tortyrvåldtäkten” 2017?

Eller hur hon klippte ljudinspelningen av samlaget med DU 2018 så att samtycket inte kom med, och hur DU satt månader i häkte pga detta?

Så jo, EA är en bevisad lögnare och falskanmälare.
Citera
2021-06-08, 22:17
Medlem
Mullrets avatar
Kalla Fakta låter texten flöda utan kritiska frågor. Tjejen är klart manipulerade. Börja lipa är klart för showen med TV4.

Tur man undvikit sådana haverister. Tur Lambertz klarade sig undan häxan.
Senast redigerad av Mullret 2021-06-08 kl. 22:21.
Citera
2021-06-08, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Nej med den lagen är hon skyldig! Eftersom det finns vittnen om att hon sagt att Göran är drängfull men de hade ändå sex. Alltså hon utnyttjade honom.
Vilken värld lever du i. Vilken skit gubbe han är! Kallar sig feminist och är S.
Citera
2021-06-08, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Jo, det är det. GL är frikänd. Även 2 andra män med samma modus och givetvis samma psykiskt sjuka kvinna.

Snart sitter kvinnan i finkan för sina brott.

Här är ett av de andra våldtäktsmålen med samma kvinna: https://youtu.be/Fe7Gev0OCHA

Sluta prata i nattmössan nu. Du skämmer ut dig själv.

Brist på bevis är inte samma som friad vet du va?
Hon varnade för en serievåldtäktsman som hade 7(?) anmälningar på sig från olika kvinnor, det blev hon fälld för. Förtal är inte lika med falsk, det vet du väl också?
Den andra mannen som hon anmälde hade också en tidigare anmälan på sig om sexuellt tvång. 95% av alla anmälningar läggs ner, det betyder inte att männen är friade utan att man inte har tillräckligt med bevis. Det har ju även framkommit att poliser anser att våldtäktsmål inte är ”coolt nog”, anmälda inte ens förhörs och att rape-kit inte ens analyseras.

Såg du ens kalla fakta?
Citera
2021-06-08, 22:20
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goddi
Du måste skämta! Annars är du sjuk på riktigt!

Snarare du som måste skämta. Varför uttalar du dig om något du inte ens är insatt i?

Det är klarlagt sedan länge att kvinnan är en bedragerska. Att hon sitter och ljuger 1 timma i TV förändrar absolut ingenting.

Snart sitter EA i fängelse eller på psyket just pga. dessa brott.

Citat:
Brist på bevis är inte samma som friad vet du va?
Hon varnade för en serievåldtäktsman som hade 7(?) anmälningar på sig från olika kvinnor, det blev hon fälld för. Förtal är inte lika med falsk, det vet du väl också?
Den andra mannen som hon anmälde hade också en tidigare anmälan på sig om sexuellt tvång. 95% av alla anmälningar läggs ner, det betyder inte att männen är friade utan att man inte har tillräckligt med bevis. Det har ju även framkommit att polisen anser att våldtäktsmål inte är ”coolt nog”, anmälda inte ens förhörs och att rape-kit inte ens analyseras.

Såg du ens kalla fakta?

Kanske bättre om du sätter dig in i ämnet så slipper du skämma ut dig själv?
Citera
2021-06-08, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palmborn
https://youtu.be/Fe7Gev0OCHA
Är det bekräftat att detta är samma kvinna?
Låter läskigt likt tillvägagångssättet som beskrivs i kvällens program ..

Personen som håller i föreläsningen är samma som var juridiskt ombud i samma rättegång som delats i tråden. Hans historia är väldigt likt det aktuella ärendet som EA har påståtts vart med i. Med snarlika detaljer som Lambertz delat i media och i sin blogg.
Så det är med stor sannolikhet samma rättegång med samma person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in