Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Hon är kreativ. Även för att vara så sjuk.
La ett par bilder häromdan där jag tror det är hon som byter tak 2015 i klätterutrustning.
2013 kör hon till England, med två barn och gubben med handen i gips.
Får inte riktigt ihop bilden, lika lite som helt styrd av SD med tanke på allt hon företar sig, kontrollerar och bestämmer.
Tycker de är rätt jämngoda bland alla lögner, otrohet, snack om blod och minnesförluster.
Att applicera allt hon vräker ur sig, loggar om LWs cacher då hon är död på SD får jag inte ihop.
Ja, hon sa det i förhöret. Sen är det bom stopp när hon konfronteras med detaljer och får inte flumma i mer generella termer.
Du återkommer då och då till det här att hon kör bil när SD:s hand är gipsad.
Och nu igen att hon varit på ett tak. Du menar det skulle vara risk att hon hoppade därifrån för att slippa allt?
Eller att hon har för mycket energi jämfört med ja vadå - din bild av hennes sjukdomstid? Egentligen ska hon inte vara på taket för hon har tröttsjukan?
Kan du redogöra alls för hur hennes sjukdomstid såg ut. När hon var piggare? När hon var sämre? När hon kunde köra bil? När hon kunde klättra på en stege?
Man får tycka vad man vill om HD men du får det ju att framstå som att hon var en fara därute på vägarna i England. Du nämner att hon har barnen i bilen. Vad skulle kunna hända menar du? Att de åkte till England för att köra utför nåt lämpligt stup?
Var hennes körkort indraget eller?
Eller hade hon inte energin - hur vet du isf det?
Sen menar du att SD och HD är jämngoda med alla lögner och otrohet?
De har ljugit lika mycket och varit lika mycket otrogna är det så jag ska tolka det?