2021-06-06, 21:10
Medlem
Om du haft mer erfarenheter av kvinnor än att prata med dem så hade du vetat att det beror helt och hållet på kvinnan. Det finns kvinnor med både grunda och djupa slidor precis som det finns män med olika penislängder. Sen så är det helt individuellt hur mycket varje slida kan tänja sig. Utöver det så kan det för kvinnan med variera från gång till gång hur mycket de kan hantera.
Citera
2021-06-06, 21:55
Medlem
RobbanUCs avatar
En viss herre i Sverige (han ska inte hängas ut) har haft uppenbara problem att hitta en kvinna som kunde ta hela hans stolthet om 30x18cm.
Förmodligen endast ett mycket litet fåtal kvinnor som klarar av honom.
Citera
2021-06-07, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
En viss herre i Sverige (han ska inte hängas ut) har haft uppenbara problem att hitta en kvinna som kunde ta hela hans stolthet om 30x18cm.
Förmodligen endast ett mycket litet fåtal kvinnor som klarar av honom.
Jag tror inte någon kvinna klarar 30 cm.
Citera
2021-06-07, 00:22
Avslutad
En gång i internets barndom såg jag ett filmklipp med en kvinna som kom och satte sig på en pall. Det var nåt tyskt porrklipp. Efter tiotalet sekunder reste sig kvinnan igen och på pallen stod en 33 cl kladdig colaburk hon hade haft i röven. Sedan satte sig kvinnan igen och reste sig strax. Då var burken borta. Sedan var klippet slut.

Om detta var i röven, tänk då vilka grova doningar särskilt tränade kvinnor kan ta i det hål som är skapt för att föda barn genom. En bowlingkägla? Inte otänkbart. Jag skulle inte bli förvånad.

Edit:

Googlade för att se om jag hittade klippet. Tyvärr inte. Däremot hittade jag ett där en liten filippinska tar en tvåliters colaflaska i anus.
https://www.heavy-r.com/video/339528/Coke_Bottle_Up_Her_Ass/
Senast redigerad av Arbetsskygg 2021-06-07 kl. 00:25.
Citera
2021-06-07, 00:36
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
En gång i internets barndom såg jag ett filmklipp med en kvinna som kom och satte sig på en pall. Det var nåt tyskt porrklipp. Efter tiotalet sekunder reste sig kvinnan igen och på pallen stod en 33 cl kladdig colaburk hon hade haft i röven. Sedan satte sig kvinnan igen och reste sig strax. Då var burken borta. Sedan var klippet slut.

Om detta var i röven, tänk då vilka grova doningar särskilt tränade kvinnor kan ta i det hål som är skapt för att föda barn genom. En bowlingkägla? Inte otänkbart. Jag skulle inte bli förvånad.

Edit:

Googlade för att se om jag hittade klippet. Tyvärr inte. Däremot hittade jag ett där en liten filippinska tar en tvåliters colaflaska i anus.
https://www.heavy-r.com/video/339528/Coke_Bottle_Up_Her_Ass/
Använde dom skohorn för att få in flaskan i @ det såg ju inte klokt ut!
Citera
2021-06-07, 00:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Använde dom skohorn för att få in flaskan i @ det såg ju inte klokt ut!
Man förvånas ständigt över människan...
Citera
2021-06-07, 00:39
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Man förvånas ständigt över människan...
Så sant så sant
Citera
2021-06-07, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slut96
Vissa går igång på att ha liten kuk och bli retad/förnedrad av det. Kan vara därför han bad om att hon skulle mäta
Min mans kuk ser liten ut slak men mäter 16 lång, 14 omkrets och 15 cm runt kukhuvet vid stånd.
Ganska normal storlek vad jag förstått men en megakuk för min trånga fitta som bara haft en ännu men vill inte ha nån annans för det är inte bara kuken som får mig att stanna.
Citera
2021-06-07, 10:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Abbarn87
Alla har inte komplex över sin kuk, eller vet ens att den är liten.
Jag blev själv förvånad första gången jag mätte, men positivt överraskad då (18cm lång.)

Tro nog man ser faktist när äns kuk e liten eller stor tbh. Har man 18 så vet man att den e stor och har man 9 vet man att det är "small". Killar gemför varandra i dushen från tidig ålder o vet var dem ligger allt som oftast.
Har man tex 25cm som är det största enlit vissa hemsidor så går man inte runnt o tror man har "liten".
Citera
2021-06-07, 11:23
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linaak
Tro nog man ser faktist när äns kuk e liten eller stor tbh. Har man 18 så vet man att den e stor och har man 9 vet man att det är "small". Killar gemför varandra i dushen från tidig ålder o vet var dem ligger allt som oftast.
Har man tex 25cm som är det största enlit vissa hemsidor så går man inte runnt o tror man har "liten".

Fast där är det ju tokigt. Min är liten, typ 9 cm, i duschen - det vet jag och ser ju att andras är 10-15 cm. Men vid stånd är min ca 19 cm lång och helt ok grov - tveksamt om de andras stora slaka växer så mycket.

Du kan omöjligt jämföra dig med killar i duschen - mer än just där i duschen.. Problemet är att eftersom man aldrig ser andra män med stånd så kan man ju inte avgöra....

Ytterligare ett problem är ju vikten av att kunna hålla den hård, ingen vill ha en stor och lång som inte blir hård ordentligt.. inte heller det kan du se i duschen
Citera
2021-06-07, 13:45
Medlem
patajavels avatar
Snacka inte skit.
Grabbarna i duschen vet att du har en mini, lev med det.
Du får hoppas hur mycket du vill att den är stor, men tyvärr "grabben"

Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Fast där är det ju tokigt. Min är liten, typ 9 cm, i duschen - det vet jag och ser ju att andras är 10-15 cm. Men vid stånd är min ca 19 cm lång och helt ok grov - tveksamt om de andras stora slaka växer så mycket.

Du kan omöjligt jämföra dig med killar i duschen - mer än just där i duschen.. Problemet är att eftersom man aldrig ser andra män med stånd så kan man ju inte avgöra....

Ytterligare ett problem är ju vikten av att kunna hålla den hård, ingen vill ha en stor och lång som inte blir hård ordentligt.. inte heller det kan du se i duschen
Citera
2021-06-16, 22:55
Medlem
Bästa längden som man vill att en kille ska ha är 11-15cm

Jag har märkt en sak, som jag inte riktigt vet hur bra det stämmer, men jag har gjort en liten statistik på det. Och det verkar som att storleken och hur seriös en kille är hänger ihop.

En kille som har stor är alltid oseriös av någon anledning.

Så det bästa är att en kille har runt medel eller lite mindre.

Jag vet inte hur bra de stämmer, eftersom oftast har dom berättat själv om storleken så det beror ju på om dom talat sanning. Men utifrån den så stämmer det.
Senast redigerad av Jendy 2021-06-16 kl. 23:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in