2013-08-11, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Tycker det kan vara okej att pressa in linjalen, om man sedan är tydlig med att det är det man gjort!
Det är väl för övrigt det mest rättvisande måttet om det sedan ska jämföra med flera, eftersom då är det den faktiska storleken som fås, och inte en storlek som sedan kan variera om personer missar några centimeter i fettlager, eller om maxlängden finns tillgänglig på grund av nära på noll underhudsfett.

Sedan ska man tydligen mäta genom att vid slakt tillstånd dra förhuden så långt ut som möjligt och mäta den längden, inte erektionen som kan variera. Enligt Penn & Tellers show Bullshit! i alla fall.
(Och ja, det går att ha stånd, och sedan ett längre stånd, beroende på upphetsning och kåthet)

Dock så borde det som sagt var göras tydligt om det är inpressat tillstånd eller ej, så det går att bedöma.

Det med förhudsmätning.....ehhhh omskurna delen av männskligheten har precis kortat medellängden på penisar med nån cm.

Jag har "mycke" förhud så jag lätt täcker kuken i erigerat tillstånd till och med så jag får lite bonuslängd då?
Citera
2013-08-17, 21:30
Medlem
Har ca 15cm längd och 15 omkrets, runt medel eller?
Citera
2013-08-18, 00:41
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purrsorfarn
Det med förhudsmätning.....ehhhh omskurna delen av männskligheten har precis kortat medellängden på penisar med nån cm.

Jag har "mycke" förhud så jag lätt täcker kuken i erigerat tillstånd till och med så jag får lite bonuslängd då?
Well har ingen aning, men tydligen så :P
Verkar inte finnas något absolut sätt att mäta. Som du säger så är du körd som omskuren. Sen om förhuden dras tillbaka automatiskt eller om du har så det räcker för att täcka även vid stånd skulle spela roll. Om du trycker in mot benet eller om du kör den "effektiva längden", och flera andra sätt =S
Citera
2013-08-18, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Well har ingen aning, men tydligen så :P
Verkar inte finnas något absolut sätt att mäta. Som du säger så är du körd som omskuren. Sen om förhuden dras tillbaka automatiskt eller om du har så det räcker för att täcka även vid stånd skulle spela roll. Om du trycker in mot benet eller om du kör den "effektiva längden", och flera andra sätt =S

man prata ju oftast i alla fall om KUKEN och egetligen skule jag säga att för att mäta kuken skulle man ju få skära bort hela ner till under pungen och mäta den "lös" tror vi skall ändra till "effektivt kukmått" alltså hur mycket av kuken som kan gå in i ett "hål" omkretsen borde ju mätas vid den tjockaste delen som kan befinna sig inne i hålet, (även om effekten av en tjock oftast märks en bit in i en fitta)

och bredden bör ju mätas samma bredaste delen "uppifrån sett" som kan befinna sig inne i hålet. (inne i hålet på grund av att en del mäter roten som aldrig kommer in. då kan jag ju mäta med pungen i samma mått lika gärna.
Citera
2013-08-19, 13:47
Medlem
Tja flashback!

Har enorma komplex för min omkrets (11 cm vid stånd) som jag inte kommer över så jag har bestämt mig för att börja med jelqing från och med idag, finns det nån här som har erfarenhet av det och kan berätta om det verkligen fungerar? Det måste ju funka, eller så är alla jelqingforum endast en jääääävligt stor och välgjord scam men det kan jag inte riktigt tro. Att det tar lång tid och kräver engagemang kan jag leva med men jag har inget annat val, orkar inte leva med såhär smal kuk längre. Har gått så långt att jag inte bryr mig om kuken blir defekt av skiten, finns ingen chans att jag vågar använda den så smal som den är nu, en normalstorleks kondom som ska passa typ alla killar på hela jorden sitter rätt löst på mig. 90% av alla killar jag sett har tjockare kuk slak än vad jag har stånd, och nej det är inte mitt ögonmått som det är fel på. Att 11 cm omkrets är "normalt" är sånt jävla skitsnack, har läst alla kukstorlekstrådar på alla forum på hela internet och alla undersökningar som gjorts (RFSU räknas inte) och det är sjukt få killar som har under 12 cm omkrets. Det vanligaste är nog mellan 13-14 cm.

Får hoppas att denna jelqingen fungerar, är så jävla trött på att 24/7 gå runt och nojja över denna jävla storleksgrejen. Att alla tjejer föredrar omkrets framför längd gör ju inte saken bättre heller. Börjar alltså jelqa idag, återkommer med rapport om hur det går! Efter några månader borde man se iallafall lite resultat. Mina mått är alltså 14-15 cm längd och 11 cm omkrets (både vid roten och mitten)
Citera
2013-08-19, 15:01
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lavidabuena
Har ca 15cm längd och 15 omkrets, runt medel eller?
Klart under. Här på FB ligger vi på 25 cm lång och 20 cm omkrets
Citera
2013-08-19, 19:20
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm
eller så är alla jelqingforum endast en jääääävligt stor och välgjord scam
Well, välgjord och välgjord.. Med samma argumentation skulle ju alla de där penisförlängningspillren fungera med tanke på all reklam och allt material online kring det! För att inte tala om att negrer är satans hantlangare och är i samma lag som utomjordingarna som sett till att judar styr världen och..

Tro det eller ej men bara för att det står på nätet så är det inte nödvändigtvis sant.
Citera
2013-08-19, 19:32
Medlem
Jelking.....om det handlar om att under extremlång tid dra och tänja konstant så ok, men med tanke på hur många timmar på ett dygn jag lekte med min kuk i min ungdom så borde min kuk vara en RIKTIGT FB kuk (alltså jag har som ALLA känner till en så sjukt stor kuk att jag fick hingstarna i ett stall att skämmas för ett tag sen (då såg de bara bulan i mina jeans) )

Min kuk var stor innan jag höll på så där i flera år typ så JAG är skeptisk, men jag uppskattar om du raporterar och följföljer din jelking-resa.
Citera
2013-08-19, 20:05
Medlem
Jo, men grejen är den att det finns flera stora jelqingforum med sjukt många användare som verkar seriösa och engagerade och verkligen lyckas få resultat. Är alla dessa användare med på scammen då eller? Då är den faktiskt _jävligt_ välgjord. Att piller och sånt inte fungerar fattar man ju bara genom att se på hur de marknadsförs på internet. Men jag vet inte..

Haha, sen vill jag tro att jelqing fungerar eftersom jag vägrar tro att "gud" är så jävla ond att han skapar killar med små penisar men att han skiter i att skapa ett enda sätt att få den större. Depressionen/pinsamheten som en liten kuk medför går inte att jämföra med någon annan misär. Hade fan offrat ett ben för att ha en stor och tjock en. Eller kanske inte ett ben, men lätt ett finger. Tänk att bara kunna gå vidare till sex med en brud man gillar som man vet har fått normala 18 x 14 dasar i sig tidigare, utan att behöva låta det rinna ut i sanden eftersom man är så jävla rädd för att den är för smal. FYFAN VAD SKÖNT DET HADE VARIT

Men jag vet inte, har börjat tveka på och genomföra hela jelqing grejen, känns som om 15 x 11 inte är SÅ jävla litet ändå. Men sen läser man på nätet igen om folk som blivit dumpade pga. 12 cm omkrets och folk med 14cm tjock som säger att dom inte känner nån friktion när dom knullar när tjejen är riktigt våt, så sitter man där med självmordstankar igen. Måste sluta läsa dessa jävla kukstorlekstrådar, men skönt att skriva av sig iallafall..
Citera
2013-08-19, 20:17
Medlem
Citat:
Jo, men grejen är den att det finns flera stora jelqingforum med sjukt många användare som verkar seriösa och engagerade och verkligen lyckas få resultat. Är alla dessa användare med på scammen då eller? Då är den faktiskt _jävligt_ välgjord. Att piller och sånt inte fungerar fattar man ju bara genom att se på hur de marknadsförs på internet. Men jag vet inte..

Haha, sen vill jag tro att jelqing fungerar eftersom jag vägrar tro att "gud" är så jävla ond att han skapar killar med små penisar men att han skiter i att skapa ett enda sätt att få den större. Depressionen/pinsamheten som en liten kuk medför går inte att jämföra med någon annan misär. Hade fan offrat ett ben för att ha en stor och tjock en. Eller kanske inte ett ben, men lätt ett finger. Tänk att bara kunna gå vidare till sex med en brud man gillar som man vet har fått normala 18 x 14 dasar i sig tidigare, utan att behöva låta det rinna ut i sanden eftersom man är så jävla rädd för att den är för smal. FYFAN VAD SKÖNT DET HADE VARIT

Men jag vet inte, har börjat tveka på och genomföra hela jelqing grejen, känns som om 15 x 11 inte är SÅ jävla litet ändå. Men sen läser man på nätet igen om folk som blivit dumpade pga. 12 cm omkrets och folk med 14cm tjock som säger att dom inte känner nån friktion när dom knullar när tjejen är riktigt våt, så sitter man där med självmordstankar igen. Måste sluta läsa dessa jävla kukstorlekstrådar, men skönt att skriva av sig iallafall..

Jag har sjutton och är tjejen riktigt blöt så blir friktionens minskning uppenbar, det har ju inte med storlek att göra bara det är KEMI och FYSIK. senast jag stoppade ett finger i en fitta så fanns det friktion en högre friktion än efter en stund. fittan är ju en hålighet som "kolappsat" (finns ingen bättre förklaring) visst vissa ställningar kan ju göra lite så den "hålar ur" sig.

Men sluta nojja jag har blivit ratat efter försök för att jag varit för stor hur illa är inte det alla med mindre än stor tror att det är fritt fram och fittorna står på rad men riktit så är det INTE!

Så ragga bli tänd ta med hem och sätt på duger inte din kuk så duger ju inte tjejen för dig.

Om gud fanns hade vi inte behövt FB!
Citera
2013-08-19, 20:24
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
De är inte "med på scammen". De bara tror att det funkar. Jag vet själv att det kan variera i storlek när jag mäter! Är det en vanlig onsdagsrunk så är jag inte alls lika välväxt som jag är när det är real action på gång med någon jag verkligen tänder på!
Sedan kan 17.1cm lätt bli 17.9cm beroende på hur ärlig man känner för att vara. Kanske trycker personen in linjalen lite extra för att få ut några extra millimeter.. Det är sällan de som börjar trådar om jelqing, och deras framgång med det, faktiskt fortsätter posta efter ett par år.
Det finns säkert stora forum för de som anser att förintelsen aldrig ägt rum med så, knappast något belägg för om det skulle funka eller ej. Titta bara på Konspirationsteori-forumet här..

Som Purrsorfaren säger: Om det räckte att dra i den så skulle många ungars organ vara betydligt längre.. För att inte tala om att när du väl kör in den i damen så trycks den ju ihop igen och du är tillbaka på ruta ett!
Om det funkade att dra i kuken för att göra den längre så skulle en kille kunna göra sin tunga flera decimeter längre på samma sätt, vilket jag tror att många damer skulle gilla betydligt mer än en halvmeter kuk!
Citera
2013-08-19, 20:28
Bannlyst
Citat:

Ojdå 11cm i tjocklek var ju ingen höjdare. Glöm inte att du kan använda den i prutten. Säkerligen många brudar som skulle uppskatta en modell mindre in där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in