Citat:
Ursprungligen postat av
deliriumm
Jo, men grejen är den att det finns flera stora jelqingforum med sjukt många användare som verkar seriösa och engagerade och verkligen lyckas få resultat. Är alla dessa användare med på scammen då eller? Då är den faktiskt _jävligt_ välgjord. Att piller och sånt inte fungerar fattar man ju bara genom att se på hur de marknadsförs på internet. Men jag vet inte..
De är inte "med på scammen". De bara tror att det funkar. Jag vet själv att det kan variera i storlek när jag mäter! Är det en vanlig onsdagsrunk så är jag inte alls lika välväxt som jag är när det är real action på gång med någon jag verkligen tänder på!
Sedan kan 17.1cm lätt bli 17.9cm beroende på hur ärlig man känner för att vara. Kanske trycker personen in linjalen lite extra för att få ut några extra millimeter.. Det är sällan de som börjar trådar om jelqing, och deras framgång med det, faktiskt fortsätter posta efter ett par år.
Det finns säkert stora forum för de som anser att förintelsen aldrig ägt rum med så, knappast något belägg för om det skulle funka eller ej. Titta bara på Konspirationsteori-forumet här..
Som Purrsorfaren säger: Om det räckte att dra i den så skulle många ungars organ vara betydligt längre.. För att inte tala om att när du väl kör in den i damen så trycks den ju ihop igen och du är tillbaka på ruta ett!
Om det funkade att dra i kuken för att göra den längre så skulle en kille kunna göra sin tunga flera decimeter längre på samma sätt, vilket jag tror att många damer skulle gilla betydligt mer än en halvmeter kuk!