Citat:
Ursprungligen postat av
Trxhobit
Jaså! Själv ligger jag också tung i SynAct jämfört med andra innehav. Men jag kan absolut tänka mig att köpa runt dessa nivåer och särskilt om den nu skulle bli dippar. Det man har sett på aktien de senaste månaderna att så fort det blir en dipp återhämtar den sig ganska snart och ibland över dagen, så köp intresset är det ju inget fel på. Spännande tider nu och framöver. Jag gillar risken då vi har så fina resultat hittills. Allt bäst min vän!

Jag har ett GAV på drygt 50 kr. Om jag investerar i samma aktie idag, innebär det att jag gör det till halva potentialen. Jag har mer än 50 % av min portfölj investerat i Synact och är mycket nöjd med det. Om allt faller väl ut, innebär det att jag kan realisera min dröm som är hemlig för flashback.
Det finns nog ingen ekonomisk skolad person som skulle hylla min strategi, men skulle de kritisera någon som lade hela sin själ och ekonomiska framtid i sitt egna nystartade företag på samma sätt? Tillåt mig tvivla. Jag lägger min framtid i händerna på de bäst lämpliga. Egenföretagarna lägger sin framtid i händerna på sitt eget företag. Om ni hittar ett företag som på förhand ser bättre ut än Synact, får ni gärna höra av er. Kom ihåg nyckelorden: "på förhand".
Edit:
https://www.youtube.com/results?search_query=tag+min+hand