2021-06-04, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Det har nog dumpats vid många tillfällen. Jag tror inte att pumparna aldrig har sålt och plockat vinst liksom. Däremot har man ju definitivt bedrivit börsmanipulation när man strategiskt gått ihop ett gäng och sedan pumpat loss lite överallt, där man också är inköpta sedan tidigare med låga GAV. Vi såg t.ex. samma klientel pumpa loss Klaria Pharma. Det är samma personer som haussar SynAct Pharma. Anonyma twitter-profiler och gärna bästa chompiz med Ibra Kadabra på Facebook.

Vore kul om du kunde kommentera detta.

Du ser trots den höga kursen ett stort köpvärde, men du tänker inte tanka på mer? 😉
Jag har ingen aning om det har förekommit men i så fall helt i onödan för här är fundamentan så pass stark att den så att säga talar själv. Nu ser vi som sagt fram emot Top line-resultaten från den kliniska Fas 2 studien med AP1189 gällande Covid 19. Spänningen stiger! Allt bäst Stocken!
Citera
2021-06-04, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgil.Kane.
Jag ställde bara en fråga. Har inga problem med att erkänna att jag är totalt oinsatt i pumpfrågan, så därför vore det dumt för mig att kommentera. Jag är i startgroparna för att skaffa instagram. Ge mig några månader bara...

Jag ligger väldigt djupt investerad i Synact redan. Om kursen vore 50 kr i dagsläget hade jag kanske köpt. Mina likvida medel är väldigt begränsade och sett till kurs, kontra potential och riskspridning finns det mer attraktiva aktier för min del. Om jag hade haft noll investerat i Synact vore det en annan femma, då jag anser att mycket, (men inte allt) är avriskat.

Edit: Ibra Kadabra har jag läst en del om, och håller med om att det inte är klassens ljushuvuden som han får med sig.
Jaså! Själv ligger jag också tung i SynAct jämfört med andra innehav. Men jag kan absolut tänka mig att köpa runt dessa nivåer och särskilt om den nu skulle bli dippar. Det man har sett på aktien de senaste månaderna att så fort det blir en dipp återhämtar den sig ganska snart och ibland över dagen, så köp intresset är det ju inget fel på. Spännande tider nu och framöver. Jag gillar risken då vi har så fina resultat hittills. Allt bäst min vän!
Senast redigerad av Trxhobit 2021-06-04 kl. 22:49.
Citera
2021-06-04, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinfantasi
Om man inte äger SynAct 2021 ska man inte handla biotech. Bättre chans än så här tror jag inte att man får på att göra en mångdubbling nästa år. Lycka till och grattis alla som var med tidigt. Med det sagt:

Det är nu det börjar.
Just det! Och vad rätt du fick! Det har redan skett en mångdubbling sedan ditt fina inlägg!
Senast redigerad av Trxhobit 2021-06-04 kl. 23:21.
Citera
2021-06-04, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leading
Där kom det! Första gången på några år det är grönt (plus) på SynACT på kontot.
Tålamod är en dygd.

Nu väntar vi på resten.
Ja! Helt rätt där! Tålamod är en dygd och nu väntar vi på resten. PS. Ditt inlägg från 2020 01 tror jag fortfarande gäller givet fundamenta! Allt bäst!
Senast redigerad av Trxhobit 2021-06-04 kl. 23:30.
Citera
2021-06-05, 00:35
Medlem
Jag tror att det bara är början för SynAct! Ni får göra er egen analys så klart! Jag älskar denna tråd i alla fall. Ni som har eller kommenterar här är bäst!
Senast redigerad av Trxhobit 2021-06-05 kl. 00:45.
Citera
2021-06-05, 21:09
Medlem
JoeDevolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trxhobit
Jaså! Själv ligger jag också tung i SynAct jämfört med andra innehav. Men jag kan absolut tänka mig att köpa runt dessa nivåer och särskilt om den nu skulle bli dippar. Det man har sett på aktien de senaste månaderna att så fort det blir en dipp återhämtar den sig ganska snart och ibland över dagen, så köp intresset är det ju inget fel på. Spännande tider nu och framöver. Jag gillar risken då vi har så fina resultat hittills. Allt bäst min vän!

Jag har ett GAV på drygt 50 kr. Om jag investerar i samma aktie idag, innebär det att jag gör det till halva potentialen. Jag har mer än 50 % av min portfölj investerat i Synact och är mycket nöjd med det. Om allt faller väl ut, innebär det att jag kan realisera min dröm som är hemlig för flashback.

Det finns nog ingen ekonomisk skolad person som skulle hylla min strategi, men skulle de kritisera någon som lade hela sin själ och ekonomiska framtid i sitt egna nystartade företag på samma sätt? Tillåt mig tvivla. Jag lägger min framtid i händerna på de bäst lämpliga. Egenföretagarna lägger sin framtid i händerna på sitt eget företag. Om ni hittar ett företag som på förhand ser bättre ut än Synact, får ni gärna höra av er. Kom ihåg nyckelorden: "på förhand".

Edit: https://www.youtube.com/results?search_query=tag+min+hand
Citera
2021-06-05, 21:27
Medlem
Zeze och Milad är nog bland de största pumparna likt Ibra Kadabra. Se deras spektakel i SynAct och Cereno discord. De är anmälda och hoppas de står näst på tur för större haussare än dessa är svåra att se. De sköter det lite snyggare än Ibra då de inte kör lives osv. Men det kommer förmodligen
Citera
2021-06-05, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeDevola
Jag har ett GAV på drygt 50 kr. Om jag investerar i samma aktie idag, innebär det att jag gör det till halva potentialen. Jag har mer än 50 % av min portfölj investerat i Synact och är mycket nöjd med det. Om allt faller väl ut, innebär det att jag kan realisera min dröm som är hemlig för flashback.

Det finns nog ingen ekonomisk skolad person som skulle hylla min strategi, men skulle de kritisera någon som lade hela sin själ och ekonomiska framtid i sitt egna nystartade företag på samma sätt? Tillåt mig tvivla. Jag lägger min framtid i händerna på de bäst lämpliga. Egenföretagarna lägger sin framtid i händerna på sitt eget företag. Om ni hittar ett företag som på förhand ser bättre ut än Synact, får ni gärna höra av er. Kom ihåg nyckelorden: "på förhand".

Edit: https://www.youtube.com/results?search_query=tag+min+hand
Ja! Det var ett fint inlägg! Tack! Jag ser en del andra Biotech bolag men vill inte säga något just nu i alla fall. SynAct är mitt bästa innehav i alla fall. Sen typ Investor.
Citera
2021-06-05, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratosboy
Zeze och Milad är nog bland de största pumparna likt Ibra Kadabra. Se deras spektakel i SynAct och Cereno discord. De är anmälda och hoppas de står näst på tur för större haussare än dessa är svåra att se. De sköter det lite snyggare än Ibra då de inte kör lives osv. Men det kommer förmodligen
Ingen kan påverka kursen i ett forum eller i en Discord bara väcka intresse för aktien inget annat.
Citera
2021-06-05, 21:44
Medlem
Citat:
Ingen kan påverka kursen i ett forum eller i en Discord bara väcka intresse för aktien inget annat.

Därför Aktiemaestro eller vad han heter på twitter blivit åtalad med ett par andra? Zeze och Milad står säkert i kön att bli kallad till förhör.
Citera
2021-06-05, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratosboy
Därför Aktiemaestro eller vad han heter på twitter blivit åtalad med ett par andra? Zeze och Milad står säkert i kön att bli kallad till förhör.
Ok! Det är konstigt i så fall för SynAct behöver ingen pumpning då funtamentan är så pass stark. Att någon skriver positivt om sin favorit aktie på ett forum lär nog inte leda till allmänt åtal.
Citera
2021-06-05, 22:01
Medlem
Citat:
Ok! Det är konstigt i så fall för SynAct behöver ingen pumpning då funtamentan är så pass stark. Att någon skriver positivt om sin favorit aktie på ett forum lär nog inte leda till allmänt åtal.

Milad är ju känd för att pumpa och sen sälja. Allt finns bevisat via Holdings i olika bolag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in