Citat:
Ursprungligen postat av
Trxhobit
Ja, fast jag gillar inte uttrycket gubbaktier för det luktar fördom men i övrigt har du rätt. Fint inlägg! Ja du har lyckats sumera SynActs potential här med både humor och sving!

Tack! Jag förbehåller mig rätten att använda det uttrycket då jag är lite gubbig själv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Trxhobit
Problemet med dig är att du är helt fantasilös och tror dig vara så bra! Varför bryr du dig ens om SynAct och vill baissa här? Men du håller ju i alla fall rull på diskussionen. Slappna av lite gran och tro inte att du och Diamyd är allt som finns.
Det gror ett frö hos CHleame. Jag har noterat ett ändrat tonläge där. Kanske har han redan gjort en liten investering. För den försiktige generalen kan jag tipsa om att vänta tills vi har slutdata från den reumatiska studien som ser ut att komma först. Vid positivt resultat där, lär kursen stiga brant, men inte tillräckligt för att det inte fortsatt ska gå att göra rejält med procent efter denna avriskning.
Edit: Det är plus 50 olika medikamenter som slåss om EU:s gunst för att bekämpa C-19. Åtminstone ett av dem är att betrakta som riskfritt och förmodligen också väldigt potent. Gissa vilket...
Edit 2: Skål på dig Trxhobit! Jag tar också ett glas idag.
Jag vet hur djupt investerad du är. Mitt tips var riktat till de gubbiga.