2021-05-22, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHleame
Man kan tänka sig allt innan studieresultat.

Nu när snart alla “rika” länder vaccinerat sin befolkning så lär EU intresset svalna snabbt.
Skulle botemedlet mot Covid-19 bli billigare än vaccinet som dessutom skyddar mot mutationer.
Erfarenhetsmässigt satsar EU sällan pengar i skandinavien, EU stsar hellre i röststarka länder.

Minus 5-10% dagligen, hur länge orkar de som redan förlorat upp till 25% sitta kvar?
Nu när de med låga GAV börjar ta hem vinsten innan studieresultaten presenteras om 6 månader.

Hur länge räcker 65 miljoner i kassan för SynAct?
Problemet med dig är att du är helt fantasilös och tror dig vara så bra! Varför bryr du dig ens om SynAct och vill baissa här? Men du håller ju i alla fall rull på diskussionen. Slappna av lite gran och tro inte att du och Diamyd är allt som finns.
Citera
2021-05-22, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trxhobit
Ja, fast jag gillar inte uttrycket gubbaktier för det luktar fördom men i övrigt har du rätt. Fint inlägg! Ja du har lyckats sumera SynActs potential här med både humor och sving!

Tack! Jag förbehåller mig rätten att använda det uttrycket då jag är lite gubbig själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Trxhobit
Problemet med dig är att du är helt fantasilös och tror dig vara så bra! Varför bryr du dig ens om SynAct och vill baissa här? Men du håller ju i alla fall rull på diskussionen. Slappna av lite gran och tro inte att du och Diamyd är allt som finns.

Det gror ett frö hos CHleame. Jag har noterat ett ändrat tonläge där. Kanske har han redan gjort en liten investering. För den försiktige generalen kan jag tipsa om att vänta tills vi har slutdata från den reumatiska studien som ser ut att komma först. Vid positivt resultat där, lär kursen stiga brant, men inte tillräckligt för att det inte fortsatt ska gå att göra rejält med procent efter denna avriskning.

Edit: Det är plus 50 olika medikamenter som slåss om EU:s gunst för att bekämpa C-19. Åtminstone ett av dem är att betrakta som riskfritt och förmodligen också väldigt potent. Gissa vilket...

Edit 2: Skål på dig Trxhobit! Jag tar också ett glas idag.

Jag vet hur djupt investerad du är. Mitt tips var riktat till de gubbiga.
Senast redigerad av Virgil.Kane. 2021-05-22 kl. 20:51.
Citera
2021-05-22, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgil.Kane.
Tack! Jag förbehåller mig rätten att använda det uttrycket då jag är lite gubbig själv.

Det gror ett frö hos CHleame. Jag har noterat ett ändrat tonläge där. Kanske har han redan gjort en liten investering. För den försiktige generalen kan jag tipsa om att vänta tills vi har slutdata från den reumatiska studien som ser ut att komma först. Vid positivt resultat där, lär kursen stiga brant, men inte tillräckligt för att det inte fortsatt ska gå att göra rejält med procent efter denna avriskning.
Jo! Ha ha ha! Tack för tipset! Ligger djupt in med mitt innehav i SynAct redan nu!
Citera
2021-05-25, 19:46
Medlem
Dagsfärsk presentation av styrelsordförande Torbjörn Bjerke från ABGs life science summit. Mycket nöje!

https://www.youtube.com/watch?v=vnMiKypA0ik
Citera
2021-05-25, 21:16
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Min intention är att behandla folk på internet som jag behandlar folk jag möter på gatan. Det misslyckades jag med och ber därför ödmjukt om ursäkt för senast.

Ska du gå med i Sekten nu då? Vi har det förbannat trevligt. Så här roligt har vi det varje dag:

https://www.youtube.com/watch?v=ZHVQAUf0UlQ

Det låter bra det! Du behöver absolut inte be om ursäkt igen, det är helt lugnt från min sida. Nu blickar vi FJAMÅT!

Haha, det kan jag tänka mig. Jag anser dock fortfarande att BV:t är övervärderat, men det är klart att man kan göra pengar ändå. Det finns ingen förhoppning från min sida om att studieresultaten floppar och att kursen dyker, jag är inte missunnsam om det går hela vägen för SynAct.
Citera
2021-05-29, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Det låter bra det! Du behöver absolut inte be om ursäkt igen, det är helt lugnt från min sida. Nu blickar vi FJAMÅT!

Haha, det kan jag tänka mig. Jag anser dock fortfarande att BV:t är övervärderat, men det är klart att man kan göra pengar ändå. Det finns ingen förhoppning från min sida om att studieresultaten floppar och att kursen dyker, jag är inte missunnsam om det går hela vägen för SynAct.
Nåväl! Det är som sagt en hel del grönt som blir grönare och potentialen är enorm! $$$$.
Senast redigerad av Trxhobit 2021-05-29 kl. 05:06.
Citera
2021-06-02, 10:19
Medlem
Arsenaln1clubs avatar
Ni med innehav, hur ska ni klara att ha synact om maggan begränsar isk till 100k?

Om ni blir avputtade till vanlig aktiedepå kommer sossarna lägga beslag på 30% av era pengar vid lyckad försäljning.

Hoppas ni kan mobilisera eran discord för att rädda ISK!
Citera
2021-06-04, 17:54
Medlem
stockcocks avatar
Vad tror ni? Åker pump & dumparna bakom SynAct fast snart också?

https://www.ekobrottsmyndigheten.se/press/nyheter/2021/6/tillslag-i-arende-om-misstankta-grova-marknadsmanipulationer/
Citera
2021-06-04, 19:29
Medlem
Citat:
Vad tror ni? Åker pump & dumparna bakom SynAct fast snart också?

https://www.ekobrottsmyndigheten.se/press/nyheter/2021/6/tillslag-i-arende-om-misstankta-grova-marknadsmanipulationer/

Är det inte en pump no dump du har sett då? Har de dumpat sedan du först nämnde dem har de ju gått miste om många sköna procent.

Jag ser trots den höga kursen ett stort köpvärde, sett till min personliga syn på potential kontra risk. Inom kort får vi nog veta om jag har gjort rätt eller fel bedömning.

För egen del blir det nog ingen mer påfyllning.
Citera
2021-06-04, 20:31
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Är det inte en pump no dump du har sett då? Har de dumpat sedan du först nämnde dem har de ju gått miste om många sköna procent.

Jag ser trots den höga kursen ett stort köpvärde, sett till min personliga syn på potential kontra risk. Inom kort får vi nog veta om jag har gjort rätt eller fel bedömning.

För egen del blir det nog ingen mer påfyllning.

Det har nog dumpats vid många tillfällen. Jag tror inte att pumparna aldrig har sålt och plockat vinst liksom. Däremot har man ju definitivt bedrivit börsmanipulation när man strategiskt gått ihop ett gäng och sedan pumpat loss lite överallt, där man också är inköpta sedan tidigare med låga GAV. Vi såg t.ex. samma klientel pumpa loss Klaria Pharma. Det är samma personer som haussar SynAct Pharma. Anonyma twitter-profiler och gärna bästa chompiz med Ibra Kadabra på Facebook.

Vore kul om du kunde kommentera detta.

Du ser trots den höga kursen ett stort köpvärde, men du tänker inte tanka på mer? 😉
Citera
2021-06-04, 21:01
Medlem
Citat:
Det har nog dumpats vid många tillfällen. Jag tror inte att pumparna aldrig har sålt och plockat vinst liksom. Däremot har man ju definitivt bedrivit börsmanipulation när man strategiskt gått ihop ett gäng och sedan pumpat loss lite överallt, där man också är inköpta sedan tidigare med låga GAV. Vi såg t.ex. samma klientel pumpa loss Klaria Pharma. Det är samma personer som haussar SynAct Pharma. Anonyma twitter-profiler och gärna bästa chompiz med Ibra Kadabra på Facebook.

Vore kul om du kunde kommentera detta.

Du ser trots den höga kursen ett stort köpvärde, men du tänker inte tanka på mer? 😉

Jag ställde bara en fråga. Har inga problem med att erkänna att jag är totalt oinsatt i pumpfrågan, så därför vore det dumt för mig att kommentera. Jag är i startgroparna för att skaffa instagram. Ge mig några månader bara...

Jag ligger väldigt djupt investerad i Synact redan. Om kursen vore 50 kr i dagsläget hade jag kanske köpt. Mina likvida medel är väldigt begränsade och sett till kurs, kontra potential och riskspridning finns det mer attraktiva aktier för min del. Om jag hade haft noll investerat i Synact vore det en annan femma, då jag anser att mycket, (men inte allt) är avriskat.

Edit: Ibra Kadabra har jag läst en del om, och håller med om att det inte är klassens ljushuvuden som han får med sig.
Senast redigerad av Virgil.Kane. 2021-06-04 kl. 21:37.
Citera
2021-06-04, 21:05
Medlem
Såja! Nu väntas resultat från Covid 19 studien med AP1189 och Top line -resulaten från den kliniska fas 2-studien väntas senare i Juni enligt VD. Otroligt spännande tider!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in