2021-01-20, 10:25
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thisdude
Det är lite som du är opponent för den som du ska opponera på men inte läst på om dess uppsats. Då går det inte att föra en vettig diskussion utan att det blir "hack" i diskussionen.

Någonstans har du rätt
motargumentet är, är det inte förutsättningarna i aktiehandel att det finns experterna som vet "allt" och de som inte vet något.
Vill du som aktieägare hjälpa icke vetarna eller vill du dela med dig av din kunskap?

Men jag släpper den frågan om alla måste vara på samma nivå för att ett forum ska fungera.
Frågeställningen är Off topic och strängen handlar om Synact (ingen kritik thisdude jag förstår att du tar frågeställningen)
Senast redigerad av Kiroba 2021-01-20 kl. 10:31.
Citera
2021-01-20, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiroba
Någonstans har du rätt
motargumentet är, är det inte förutsättningarna i aktiehandel att det finns experterna som vet "allt" och de som inte vet något.
Vill du som aktieägare hjälpa icke vetarna eller vill du dela med dig av din kunskap?

Men jag släpper den frågan om alla måste vara på samma nivå för att ett forum ska fungera.
Frågeställningen är Off topic och strängen handlar om Synact (ingen kritik thisdude jag förstår att du tar frågeställningen)

Jag utgår från att om en skriver om eller diskuterar SynAct Pharma som helhet, så är man påläst. Inte investerar vi i blindo. Är väl lite som att passa en 5-åring, någonstans dras väl gränsen, "Hej, jag har en fråga. Vad är ett läkemedel? Mvh", "Vad är placebo?", "Vad är en molekyl?" osv.
Citera
2021-01-20, 10:57
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Jag utgår från att om en skriver om eller diskuterar SynAct Pharma som helhet, så är man påläst. Inte investerar vi i blindo. Är väl lite som att passa en 5-åring, någonstans dras väl gränsen, "Hej, jag har en fråga. Vad är ett läkemedel? Mvh", "Vad är placebo?", "Vad är en molekyl?" osv.

Helt OK
Men ni föredrog att fullt ut acceptera ett felaktigt studieprotokoll, det är en plump i protokollet för er kunskap.

Studieprotokollet kommer uppdateras så som jag argumenterat för. I sak har ni haft rätt men inte gittat att länka till när och var studieupplägget ändrades. Ni brast i noggrannhet. Den sidan bör ni ända vara medvetna om och vill ni själva bli bemötta på samma sätt i bolag ni inte kan på era fem fingrar?

Provar åter att släppa frågan, ska skyffla kol.
Citera
2021-01-20, 11:04
Medlem
Citat:
Helt OK
Men ni föredrog att fullt ut acceptera ett felaktigt studieprotokoll, det är en plump i protokollet för er kunskap.

Studieprotokollet kommer uppdateras så som jag argumenterat för. I sak har ni haft rätt men inte gittat att länka till när och var studieupplägget ändrades. Ni brast i noggrannhet. Den sidan bör ni ända vara medvetna om och vill ni själva bli bemötta på samma sätt i bolag ni inte kan på era fem fingrar?

Provar åter att släppa frågan, ska skyffla kol.

Det var jag som höll med, dvs bara jag. Inte flera användare. Då är det min okunskap som brisera. Skulle du kunna vara vänlig och upplysa mig istället? Hur hittar man all dess information? Tack på förhand.
Citera
2021-01-20, 11:13
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Det var jag som höll med, dvs bara jag. Inte flera användare. Då är det min okunskap som brisera. Skulle du kunna vara vänlig och upplysa mig istället? Hur hittar man all dess information? Tack på förhand.

Mins jag fel?
Inlägg 522
"Jag kör följa John med Kiroba, går ju inte föra en diskussion med han ändock. "

Var det inte du med tabletterna?
och det kallar du hålla med?

"Hur hittar man all dess information?"
Jag är van att de mest basala frågor ställs i de forumen jag frekventerar
Citera
2021-01-20, 11:16
Medlem
Citat:
Mins jag fel?
Inlägg 522
"Jag kör följa John med Kiroba, går ju inte föra en diskussion med han ändock. "

Var det inte du med tabletterna?
och det kallar du hålla med?

"Hur hittar man all dess information?"
Jag är van att de mest basala frågor ställs i de forumen jag frekventerar

Oj, jag måste ha glömt det där, Iaf. Skulle du återigen kunna upplysa mig var man finner dess information? Eftersom jag inte är upplyst om bolaget och AP1189.
Citera
2021-01-20, 11:29
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Oj, jag måste ha glömt det där, Iaf. Skulle du återigen kunna upplysa mig var man finner dess information? Eftersom jag inte är upplyst om bolaget och AP1189.

Vilket du omgående skulle glömma.
Citera
2021-01-20, 11:33
Medlem
Citat:
Vilket du omgående skulle glömma.

Du ser, nu kommer vi någonstans. Nu har vi dragit en slutsats, bra diskussion!
Citera
2021-01-20, 11:35
Medlem
Jag har hört många ytligt bekanta som inte har någon vidare koll på aktier annars, som gick in för något år sedan i Synact. Skitkul för de med tanke på att det har gått så bra.
Jag är intresserade av att höra; vad var det som egentligen spred information om SynAct och gjorde den så stor och populär för ca 1 år sedan?
Citera
2021-01-20, 11:42
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Du ser, nu kommer vi någonstans. Nu har vi dragit en slutsats, bra diskussion!

Outstanding. 2 meningar med varsitt kommatecken.
Citera
2021-01-20, 16:06
Medlem
Kirobas avatar
Glöm inte att lägga ut er dagliga discord inbjudan på samtliga forum och sociala medier.

Enligt principen

Får vi bara in de okunniga – Hjärntvättar vi de jävlarna
Pyramidspelet kräver frisk kapital

42 172
Citera
2021-01-20, 16:35
Medlem
Citat:
Glöm inte att lägga ut er dagliga discord inbjudan på samtliga forum och sociala medier.

Enligt principen

Får vi bara in de okunniga – Hjärntvättar vi de jävlarna
Pyramidspelet kräver frisk kapital

42 172

Vad menar du med att ett pyramidspel kräver hälsosam kapital? Är synact listat i Egypten?
Senast redigerad av thisdude 2021-01-20 kl. 16:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in