Citat:
Det är precis det MacMackay menar, men där JanneT här vet exakt hur saker och ting förhåller sig för det är "underförstått".
Sedan är du inne på en intressant sak. Att väktarna bör minnas denna ovanliga händelse.
Den återvändande Stig E. kommer då med en rad uppgifter om mordplatsen efter skotten, något en flyende GM inte kan känna till.
Henry Olofsson
Att Palme vändes till rätta
Att det tog tid innan någon vid mordplatsen fick klart för sig vem den skjutne var
Att någon utförde konstgjord andning
Att Lisbeth stod upp/bredvid och således levde
Anna-Lisa Gahn
Att polisen var brysk mot Lisbet
Att han(SE) hade pratat med polisen och blivit hörd av dem
Att du sedan vet vad MacMackay har för teori visar din skärpta slutledningsförmåga..
Sedan är du inne på en intressant sak. Att väktarna bör minnas denna ovanliga händelse.
Den återvändande Stig E. kommer då med en rad uppgifter om mordplatsen efter skotten, något en flyende GM inte kan känna till.
Henry Olofsson
Att Palme vändes till rätta
Att det tog tid innan någon vid mordplatsen fick klart för sig vem den skjutne var
Att någon utförde konstgjord andning
Att Lisbeth stod upp/bredvid och således levde
Anna-Lisa Gahn
Att polisen var brysk mot Lisbet
Att han(SE) hade pratat med polisen och blivit hörd av dem
Att du sedan vet vad MacMackay har för teori visar din skärpta slutledningsförmåga..
Tack MOPspanaren.
Hade precis påbörjat ett svar till både BeMyself och JanneT, men avbröt, då jag insåg att det var bortkastad tid.
Det var precis så jag hade tänkt mig att svara.
Det är helt uppenbart att ett samtal ägt rum, även om vi inte vet exakt hur länge, men minst en minut är den logiska slutsatsen om man sammanväger väktarnas ord.
Och det är ganska betecknande för denna typ av debattörer att styra bort från ämnet och i stället börja skriva om andra debattörers teorier som de inte vet det minsta om.
Jag dementerar därmed att jag vurmar för SA/Säpo spåret, även om jag håller dessa möjligheter som betydligt mer sannolika än buskisförfattarna TP och LL:s Engströmspår.