2021-06-04, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fardtjansten
Nu är det så här att jag har känt och träffat Anna flera gånger i samband med olika typer av reparationer, nej jag tänker inte specificera mig för då hänger jag ut mig själv.
Men en mer omtänksam kund har jag aldrig träffat, hon kom med friskt vatten i två olika glas, det ena med en jordgubbe i det andra utan så jag fick välja själv.

Hon har en son som jag inte kan namnet på men han var väldigt intresserad och deltog i arbetet med lust och fägring stor.

Dessvärre så kom hennes man hem och tillrätta visade oss och menade på att vi gjorde fel. Men såvitt jag vet så är han inte Svensk.

Men jag fattade det som att hennes ena dotter skall flytta i där när det är klart, vilket det aldrig lär bli.
När vi talade om min faktura så erbjöd hon fri biljetter till ett solarium i Vallentuna jag bor ju sju mil bort.
Men som sagt jag förstår inte all ilska över henne med familj, nu när dom har ett dröm boende.

Kan någon förklara vad det är för fel hon gjort, trotts allt så gillar jag henne, och vilken röst hon har den skulle ni hört när vi rensade avloppet.
Du outar dig själv, det jag undrar är, fick du betalt enligt fakturan, med moms osv, eller var det fribiljetter till ett solarium samt två glas vatten, det ena med en jordgubbe i? Betalades fakturan eller var det soltimmar ala @nna?
Citera
2021-06-04, 22:58
Medlem
Citat:
Jag kan tänka mig att göra en duett med dig Anna, om jag får välja, så tar vi något passande från bordell mammans visor.
Vad väljer Du, nä just det Du läser ju inte här.
Fan det det kan ju slå och bli löpsedlar och klick [nä inte klick för att smörja upp dig ] så kom igen nu, vi kommer få Oxblod med oss och bli rika som troll.
Så fint av dig, då kan ni sjunga till avloppsrensandet
Citera
2021-06-04, 23:03
Medlem
fardtjanstens avatar
Omöjligt att jag avslöjar mig själv hur menar du?
Fru Book betalade efter lite chattande vid ett möte kontant.
Jag kommer inte svara vidare i detta, hon är inte så som ni beskriver henne här.
Hon är varm och ödmjuk att ha att göra med, hennes man är inte riktigt frisk.
Citera
2021-06-04, 23:06
Medlem
Citat:
Jag kommer inte svara vidare i detta, hon är inte så som ni beskriver henne här.
Men nu blev det intressant, på vilket sätt är han inte riktigt frisk? Vad kan du förtälja?
Citera
2021-06-05, 00:35
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Du outar dig själv, det jag undrar är, fick du betalt enligt fakturan, med moms osv, eller var det fribiljetter till ett solarium samt två glas vatten, det ena med en jordgubbe i? Betalades fakturan eller var det soltimmar ala @nna?

Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Men nu blev det intressant, på vilket sätt är han inte riktigt frisk? Vad kan du förtälja?
Mata inte trollet.
Citera
2021-06-05, 01:32
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Nu är det så här att jag har känt och träffat Anna flera gånger i samband med olika typer av reparationer, nej jag tänker inte specificera mig för då hänger jag ut mig själv.
Men en mer omtänksam kund har jag aldrig träffat, hon kom med friskt vatten i två olika glas, det ena med en jordgubbe i det andra utan så jag fick välja själv.

Hon har en son som jag inte kan namnet på men han var väldigt intresserad och deltog i arbetet med lust och fägring stor.

Dessvärre så kom hennes man hem och tillrätta visade oss och menade på att vi gjorde fel. Men såvitt jag vet så är han inte Svensk.

Men jag fattade det som att hennes ena dotter skall flytta i där när det är klart, vilket det aldrig lär bli.
När vi talade om min faktura så erbjöd hon fri biljetter till ett solarium i Vallentuna jag bor ju sju mil bort.
Men som sagt jag förstår inte all ilska över henne med familj, nu när dom har ett dröm boende.

Kan någon förklara vad det är för fel hon gjort, trotts allt så gillar jag henne, och vilken röst hon har den skulle ni hört när vi rensade avloppet.

Det verkar som du var en av dem som var med och bygge Atterfallshuset? Vi i tråden har alla sett hur vänlig och omtänksam den falska kvinnan är. Hon serverade er smörgåsar och tydligen vatten med jordgubbar. Det är jättegulligt. Men du verkar inte förstå att hennes plan hela tiden var att blåsa din chef på pengar. De hade inte pengar att betala för. Hon brukar vanligen erbjuda företag ”reklam” för att slippa betala. Men det är inte många som vill skänka bort dyrbar tid mot reklam från en okänd kvinna. (Hon var känd för 25 år sedan, nu är hon bara ökänd…) Hon var säkert oerhört fin mot er byggare, men hon blåste er chef.

Idag saknar vi bilder från studentmottagningen. Det kom kanske inte så många som prinsessan hoppats på? Kanske dottern blev kränkt av att få en skrotbil i present? Kanske ingen ville höra Anna sjunga ADHD? Vem vet? My slank förbi innan hon fortsatte till Kin. Men pensionärsgrannarna dök säkert upp och ville ha Annas fantastiska drinkar? Eller så körde Anna nyktert ikväll och då ville ingen komma?
Citera
2021-06-05, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jr Junior
"Ny" bil, en Hyundai Getz 1.6 med 23600 mil på mätaren, bilhandlarpris 10-11000. Riktig pärla... Tillverkad 2004.

Tja, om den bilen gjort 23 000 mil redan, så sjunger den på den allra sista versen...skulle nog kalla det för en väldigt dålig affär.
Hade nog förväntat mig att lyxhustrun som inte behöver jobba, skulle kunna satsa slantarna på en bil som inte kommer att säcka ihop efter de första hundra milen iaf...
Hoppas att vinterdäcken följer med i köpet, annars kan det nog bli tufft i höst med nya vinterdäck, 'a ca 1000 kr/st för de billigaste. Sen tillkommer ju skatt och försäkring osv...kanske lite bränsle också
Senast redigerad av SagtVar 2021-06-05 kl. 02:37.
Citera
2021-06-05, 07:08
Medlem
Idag saknar vi bilder från studentmottagningen. Det kom kanske inte så många som prinsessan hoppats på? Kanske dottern blev kränkt av att få en skrotbil i present? Kanske ingen ville höra Anna sjunga ADHD? Vem vet? My slank förbi innan hon fortsatte till Kin. Men pensionärsgrannarna dök säkert upp och ville ha Annas fantastiska drinkar? Eller så körde Anna nyktert ikväll och då ville ingen komma?[/quote]

Bilen är ingen present till dottern, är den enda bilen som finns i familjen. Tveksamt om hela familjen får plats i den lilla pärlan.
Citera
2021-06-05, 07:17
Medlem
Har alla barnen körkort?
Citera
2021-06-05, 08:38
Moderator
oilslicks avatar
Citat:

Var det vita eller svarta pengar?
Citera
2021-06-05, 10:02
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jr Junior
Idag saknar vi bilder från studentmottagningen. Det kom kanske inte så många som prinsessan hoppats på? Kanske dottern blev kränkt av att få en skrotbil i present? Kanske ingen ville höra Anna sjunga ADHD? Vem vet? My slank förbi innan hon fortsatte till Kin. Men pensionärsgrannarna dök säkert upp och ville ha Annas fantastiska drinkar? Eller så körde Anna nyktert ikväll och då ville ingen komma?

Var studenten verkligen igår då ? Inte i dag ? Tänkte om det är uppdelat pga Corona .
Ingen i familjen verkar ha lagt upp något fr firande .
Senast redigerad av nickomyra 2021-06-05 kl. 10:21.
Citera
2021-06-05, 10:12
Medlem
Är det verkligen så illa som vissa förutspådde?

Att de sålt lägenheten med vinst och bränt pengarna på tingel-tangel?

Eller är det på grund av pandemin som ekonomin uppenbarligen sviktar? Om det är på grund av pandemin måste hon/de ju ha stora svarta inkomster, för vad jag förstod hade hon inte deklarerat så mycket mindre än vanligt?

Å andra sidan, allt jävla krimskrams de köpt... även om fått 50% på nåt möbelvaruhus...

Normalt funtade människor skulle inte sälja en borätt i Stockholm, köpa något billigare och köpa hela bohaget nytt. Behöver man börja om livet på det sättet är det något annat man behöver förändra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in