2021-06-03, 02:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
Tänk om Håkan skulle skippa varannan öl, då skulle han ju faktiskt rimligtvis ha råd att köpa lite nya kläder, och lägga undan och bara använda den där tshirten han fått av företaget han jobbar på ibland när han faktiskt arbetar för företaget.

Varför i hela helvetet glider han runt med den tshirten som om det vore en privat vardagströja? Det är väl okej att slänga på sig en gammal jobbtröja om man ska ut i garaget och pilla...men inte när man sitter hemma och spela in videos. Varför håller han på så, är det spriten och alla dessa år som ställt till det i skallen på honom? Den tröjan borde ligga nytvättad i garderoben till dess att han blir inringd på jobb.

Värre luffare än Håkan Bergmark får man leta efter...

Det är ju tydligt att han inte prioriterar kläder 😄. Men ska man vara ärlig så har han ju nu inte bara letat fram Absolut tishan utan har ju på den vita med "are you drink, Yes No" som han fått av en kompis också ibland.
Citera
2021-06-03, 14:29
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Det är ju tydligt att han inte prioriterar kläder 😄. Men ska man vara ärlig så har han ju nu inte bara letat fram Absolut tishan utan har ju på den vita med "are you drink, Yes No" som han fått av en kompis också ibland.

Sen har han sin "Cash is King"...den fick han väl av Anders Sydborg

Ibland känner jag mig elak när jag skriver sånt här om Håkan...jag respekterar folk som vågar testa saker med risk att skämma ut sig, men då ska de antingen inse att de är värdelösa och hitta på något nytt, eller bli riktigt bra på det den gör... det är "gulligt" med amatörer till en viss gräns, men den gränsen har Håkan passerat för länge sen. Nu är han bara pinsam och äcklig.
Citera
2021-06-03, 14:37
Avslutad
Citat:
Sen har han sin "Cash is King"...den fick han väl av Anders Sydborg

Ibland känner jag mig elak när jag skriver sånt här om Håkan...jag respekterar folk som vågar testa saker med risk att skämma ut sig, men då ska de antingen inse att de är värdelösa och hitta på något nytt, eller bli riktigt bra på det den gör... det är "gulligt" med amatörer till en viss gräns, men den gränsen har Håkan passerat för länge sen. Nu är han bara pinsam och äcklig.

Tror du han fått den av Sydborg ? HB är inte bara pinsam och äcklig utan en mytoman och parasit. En sån ska man inte visa hänsyn mot.
Citera
2021-06-03, 15:00
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Tror du han fått den av Sydborg ? HB är inte bara pinsam och äcklig utan en mytoman och parasit. En sån ska man inte visa hänsyn mot.

Jag tror det. Håkan har väl lyckats tigga till sig den mot löftet att han ska prata gott om Anders på sin kanal, vilket han också gjort om jag minns rätt. Cash is king.

Hela han garderob består typ av tröjor liknande ungdomar skulle kunna ha för visa revolt mot sina föräldrar. Men Håkan är ju 61 och inte 14.
Senast redigerad av Tremendously 2021-06-03 kl. 15:02.
Citera
2021-06-03, 17:24
Avslutad
Citat:
Jag tror det. Håkan har väl lyckats tigga till sig den mot löftet att han ska prata gott om Anders på sin kanal, vilket han också gjort om jag minns rätt. Cash is king.

Hela han garderob består typ av tröjor liknande ungdomar skulle kunna ha för visa revolt mot sina föräldrar. Men Håkan är ju 61 och inte 14.

Ok. Jo det ska ju vara gratis som vi vet. 62 är han väl. Hur som helst att ta på sig enbart såna tröjor i den ålder blir ju totalt retarderat
Citera
2021-06-03, 18:42
Medlem
Citat:
Ok. Jo det ska ju vara gratis som vi vet. 62 är han väl. Hur som helst att ta på sig enbart såna tröjor i den ålder blir ju totalt retarderat

Varför skulle just det skillja ut sig?
Han tjatar om sin militärtjänst 78-79 som det var i går.
Hans mentala ålder blir väl inte högre av att han tar nån stänkare då o då "hela tiden" ?
Vart tog Inbördeskriget vägen?
Ägnade hela kvällen i går att gräva skyddgroppar i trädgården.😉
Citera
2021-06-03, 20:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Varför skulle just det skillja ut sig?
Han tjatar om sin militärtjänst 78-79 som det var i går.
Hans mentala ålder blir väl inte högre av att han tar nån stänkare då o då "hela tiden" ?
Vart tog Inbördeskriget vägen?
Ägnade hela kvällen i går att gräva skyddgroppar i trädgården.😉

Sant. Jag är snart klar med min bunker. Grävt så jag kan skjuta åt alla håll stående. Det är bara dubbla lager sandsäckar runt den och på taket kvar. Jag har ammo och konserver så jag klarar mig i veckor. Ställt in en kemtoa också.
Citera
2021-06-03, 21:41
Avslutad
Tänk att ingen har kommit in i tråden och berättat att de känner dåren sedan skoltiden, lumpen, jobb (om han någonsin haft ett arbete). Man blir nyfiken på hur han blivit som han är att han tigger och ska ha allt gratis. Och så mytomanin inte att förglömma. Var han enda barnet tro och skämdes bort så att han fick allt han pekade på ? Absolut Jesus har bara dykt upp från ingenstans. Nästan som om SÄPO styrt upp det.
Citera
2021-06-03, 22:02
Medlem
Citat:
Tänk att ingen har kommit in i tråden och berättat att de känner dåren sedan skoltiden, lumpen, jobb (om han någonsin haft ett arbete). Man blir nyfiken på hur han blivit som han är att han tigger och ska ha allt gratis. Och så mytomanin inte att förglömma. Var han enda barnet tro och skämdes bort så att han fick allt han pekade på ? Absolut Jesus har bara dykt upp från ingenstans. Nästan som om SÄPO styrt upp det.

Han med en firre på sin avatar vill jag minnas har sagt att han kände Håkan en gång för länge sedan. Håkan var visst lika bra på att snacka och ljuga då som nu. Men det skulle vara kul om någon från längre tillbaks i tiden kunde dela med sig av hur han var då. Lumpen-tiden är man onekligen nyfiken på. Var han malaj eller spetsnaz t.ex.
Citera
2021-06-03, 22:06
Medlem
Citat:

Som sagt tidigare är han inte med på några gruppbilder osv från de 5 röjdykar div som fanns krigsplacerade.
De flesta körde rep övningar vartannat år o flera varje år.
Så att han skulle kommit o glidit in efter 10 år i USA är skit snack.
Citera
2021-06-03, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Som sagt tidigare är han inte med på några gruppbilder osv från de 5 röjdykar div som fanns krigsplacerade.
De flesta körde rep övningar vartannat år o flera varje år.
Så att han skulle kommit o glidit in efter 10 år i USA är skit snack.

Jo det vore ju en sak om han efter lumpen blev kvar i det militära men som du säger lär han knappast ha kvalat in efter sin tid i USA där han var en superframgångsrik medie-guru. Han hade ju någon studio för 20 millar där. Eller var det i Skåne han hade den? Oavsett vart så lär den bara ha existerat i hans fantasi.
Citera
2021-06-03, 22:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av why
Jo det vore ju en sak om han efter lumpen blev kvar i det militära men som du säger lär han knappast ha kvalat in efter sin tid i USA där han var en superframgångsrik medie-guru. Han hade ju någon studio för 20 millar där. Eller var det i Skåne han hade den? Oavsett vart så lär den bara ha existerat i hans fantasi.

Vi vet att han ljuger om i princip allt. Men förutom att mytomanin var fullt utvecklad tidigt så vet vi inget om hans liv.
Senast redigerad av AwakeAsFuck 2021-06-03 kl. 23:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in