2021-06-02, 11:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av why
Vi ska nog ge oss ut på gatorna och strypa alla som ser avvikande ut. Dom lever på bidrag och det måste stävjas enligt Håkan....

Det får väl bli det ja. Om inte han kommer med direktiv i nästa predikan. Hon frågade om hon ska skjuta först och fråga sen om en invandrare tilltalar henne. Svar ja sa jag. I krig har man inte tid med snack. Jag gav henne en ask ammunition som bör räcka den här veckan. Det är 50 patroner. Åker och handlar hem i bulk imorrn.
Citera
2021-06-02, 12:45
Medlem
Tremendouslys avatar
Nu har stollen döpt om sin kanal till "Håkan Bergmark TV"
Citera
2021-06-02, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Sambon åkte iväg till jobbet nu mitt i inbördeskriget och jag är orolig att hon kanske inte kommer hem.... Vad ska vi göra ? Varför talar inte Absolut Jesus om vad vi ska göra i inbördeskriget ? 😭

Var ut på lunch kännde oron i luften.
Väntar på order från Absolutjesus måste åka förbi biltema o köpa rätt Varselväst
Så det syns vilket lag jag är med i.🤔
Citera
2021-06-02, 13:34
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Vad skönt! I sin senaste video berättar vår ledstjärna Håkan Bergmark att isnivåerna i Antarktis är stabila. Jag hade börjat tro på vetenskapsmännen här, men det är naturligtvis Mossad som ligger bakom detta också och det skulle inte förvåna mig om frimurarna är med på ett hörn också. Har naturligtvis med mind control att göra.
Citera
2021-06-02, 13:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2

Var ut på lunch kännde oron i luften.
Väntar på order från Absolutjesus måste åka förbi biltema o köpa rätt Varselväst
Så det syns vilket lag jag är med i.🤔

Bra. Skicka efter en skyddsväst att ha under också.
Citera
2021-06-02, 13:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Thorster-Brutman
Vad skönt! I sin senaste video berättar vår ledstjärna Håkan Bergmark att isnivåerna i Antarktis är stabila. Jag hade börjat tro på vetenskapsmännen här, men det är naturligtvis Mossad som ligger bakom detta också och det skulle inte förvåna mig om frimurarna är med på ett hörn också. Har naturligtvis med mind control att göra.

Jo han har koll. Jag är mest glad åt att han håller sig i hamn och inte är ut och snedseglar på fyllan.
Citera
2021-06-02, 14:11
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Jo han har koll. Jag är mest glad åt att han håller sig i hamn och inte är ut och snedseglar på fyllan.

Både det och eventuella bravader med Lilleman har nog med åren blivit allt svårare.
Citera
2021-06-02, 14:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Thorster-Brutman
Både det och eventuella bravader med Lilleman har nog med åren blivit allt svårare.

Ja som han super så torde det vara så. Lilleman har sagt upp sig från jobbet tills vidare
Citera
2021-06-02, 19:01
Medlem
Känns som den store frihetsledaren HB!
Glömt att det är fullt inbördeskrig? och skulle försöka hinna gå på mingel
Inte fan missar han fri alkohol. 😂
Citera
2021-06-02, 22:46
Medlem
Under en av sina videor så skriver HB "Om ni gillar mitt idoga arbete och vill att jag skall fortsätta behöver jag Ert stöd Swisha gärna".

Kan någon förklara för mig vad detta "idoga arbete" består av?

De videor jag har sett består antingen av fyllesvammel eller så sitter han och läser innantill från artiklar skrivna av andra människor.
Ja, och så gnäller han ju såklart på troll ibland också....
Citera
2021-06-02, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitarNajor
Under en av sina videor så skriver HB "Om ni gillar mitt idoga arbete och vill att jag skall fortsätta behöver jag Ert stöd Swisha gärna".

Kan någon förklara för mig vad detta "idoga arbete" består av?

De videor jag har sett består antingen av fyllesvammel eller så sitter han och läser innantill från artiklar skrivna av andra människor.
Ja, och så gnäller han ju såklart på troll ibland också....

Ja du ser. Hur mycket jobb som helst.

Han räknar förmodligen även all tid han lägger på att titta YT på samt läsa diverse skräp som "arbetstid". Vanliga människor går till jobbet och sköter sig. Håkan låter andra stå för sina kostnader så att han kan supa och fabulera.
Citera
2021-06-03, 01:09
Medlem
Tremendouslys avatar
Tänk om Håkan skulle skippa varannan öl, då skulle han ju faktiskt rimligtvis ha råd att köpa lite nya kläder, och lägga undan och bara använda den där tshirten han fått av företaget han jobbar på ibland när han faktiskt arbetar för företaget.

Varför i hela helvetet glider han runt med den tshirten som om det vore en privat vardagströja? Det är väl okej att slänga på sig en gammal jobbtröja om man ska ut i garaget och pilla...men inte när man sitter hemma och spela in videos. Varför håller han på så, är det spriten och alla dessa år som ställt till det i skallen på honom? Den tröjan borde ligga nytvättad i garderoben till dess att han blir inringd på jobb.

Värre luffare än Håkan Bergmark får man leta efter...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in