2021-05-16, 11:06
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
Undrar också vilken omgjord cover det ska bjudas på ikväll? Coronatider?

https://www.youtube.com/watch?v=mdJzMoe1KVQ

En version av denna med gänget på kanelen i foliestrutar och åsneöron och jag swishar Håkan en femhundring!
Citera
2021-05-16, 11:22
Medlem
Många av dem som verkar stödja Håkan, skriver att kritikerna bara är avundsjuka och märkliga, om de då tittar på Håkan.

Varför tittar folk på Håkan?
För att han ”slog igenom” 2020, när han påstod att han hade dykt på Estonia, vilket är ett ämne som de flesta i Sverige kan relatera starkt till.
Men sedan så ballade han ur. Nu tittar folk, för att de vill hålla sig uppdaterad med ”vad dårarna gör”. Det är faktiskt bra att hålla sig uppdaterad på dårarna, eftersom de också är ett samhällsproblem. Man ska tacka Håkan, eftersom han lägger ut bevis på hur det ser ut. Bara kommentarerna säger ju allt. ”Sverige-vänner” som håller med HB, istället för att skriva ”parasitjävel”.

Avundsjuka?
På Håkan är nog ingen vettig människa avundsjuk. Däremot så är man nog förbannad på swishandet till honom. Jag swishar gärna till diverse projekt, men här så luktar det tiggeri.
Citera
2021-05-16, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skubzundstuds
Många av dem som verkar stödja Håkan, skriver att kritikerna bara är avundsjuka och märkliga, om de då tittar på Håkan.

Varför tittar folk på Håkan?
För att han ”slog igenom” 2020, när han påstod att han hade dykt på Estonia, vilket är ett ämne som de flesta i Sverige kan relatera starkt till.
Men sedan så ballade han ur. Nu tittar folk, för att de vill hålla sig uppdaterad med ”vad dårarna gör”. Det är faktiskt bra att hålla sig uppdaterad på dårarna, eftersom de också är ett samhällsproblem. Man ska tacka Håkan, eftersom han lägger ut bevis på hur det ser ut. Bara kommentarerna säger ju allt. ”Sverige-vänner” som håller med HB, istället för att skriva ”parasitjävel”.

Avundsjuka?
På Håkan är nog ingen vettig människa avundsjuk. Däremot så är man nog förbannad på swishandet till honom. Jag swishar gärna till diverse projekt, men här så luktar det tiggeri.

Finns en viss avundsjuka alltid, även i denna tråd. Sånt är väldigt enkelt att se igenom.
Citera
2021-05-16, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Finns en viss avundsjuka alltid, även i denna tråd. Sånt är väldigt enkelt att se igenom.

Då har du nog missuppfattat några inlägg i denna tråd.
Kan nästan garantera att avundsjuka inte är inblandat överhuvudtaget,vem skulle vilja tigga på detta vis?
Citera
2021-05-16, 11:53
Medlem
Citat:

Då måste du ha läst fel eller tolkat fel. Det framgår ganska tydligt, att min tråd inte har en avundsjuka.

I annat fall, så är du välkommen att förtydliga.
Citera
2021-05-16, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Då har du nog missuppfattat några inlägg i denna tråd.
Kan nästan garantera att avundsjuka inte är inblandat överhuvudtaget,vem skulle vilja tigga på detta vis?

Citat:
Ursprungligen postat av Skubzundstuds
Då måste du ha läst fel eller tolkat fel. Det framgår ganska tydligt, att min tråd inte har en avundsjuka.

I annat fall, så är du välkommen att förtydliga.

Hahaha ni två asså. Att ni aldrig fattar 🤣
Han fiser som ingen annan människa kan. Klart som fan alla ni losers är avundsjuka 😁

Svenska avundsjukan asså ❤️
Citera
2021-05-16, 12:19
Medlem
Citat:
Hahaha ni två asså. Att ni aldrig fattar 🤣
Han fiser som ingen annan människa kan. Klart som fan alla ni losers är avundsjuka 😁

Svenska avundsjukan asså ❤️

Tror ärligt talat att du har svårt med läsförståelse.
Asså!
Är du full en Söndag?
Citera
2021-05-16, 12:34
Avslutad
Citat:
Asså!
Är du full en Söndag?

Får man inte vara full en söndag?
Citera
2021-05-16, 12:35
Avslutad
Citat:
Det är tyvärr hemligstämplat.
Men att se till att vissa yoootobers inte sabbar allt för alla andra är en bra start.
Vissa av dessa drar ett löjets skimmer över allt som har med högerrörelsen att göra.
Liknar mer en fars.
Gör mer skada än nytta.
En hoper foliehatts konspirationsteoretiker.
Som snart ser gröna små gubbar hoppa från friggebodar.

Ungefär så ja.
Citera
2021-05-16, 12:37
Medlem
Henriksss avatar
Klockan är 12:36 och ingen ny video på hela dagen...
Är HB bakfull eller fick han napp igår kanske?
Citera
2021-05-16, 12:38
Medlem
Citat:
Asså!
Är du full en Söndag?

Du har rätt. Svenska är mitt fjärde språk. Däremot tror jag du har svårt att tolka ironi. 🤣 nåja, det är helt ok vara avis 😘
Citera
2021-05-16, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Klockan är 12:36 och ingen ny video på hela dagen...
Är HB bakfull eller fick han napp igår kanske?

Bakis är han garanterat. Och det finns säkert någon gråhårig tant som är rädd för strålning som lägger upp sin hoptorkade muff för mogulen så eventuellt brev det jackpot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in