2021-05-04, 23:25
Avslutad
Nu har han åkt på stryk också. Det går bra nu för Frihetschämpen 😂😂

https://youtu.be/v1p5WqK0hqQ
Citera
2021-05-04, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Nu har han åkt på stryk också. Det går bra nu för Frihetschämpen 😂😂

https://youtu.be/v1p5WqK0hqQ
Då stötte dom på en 61 årig röjdykare, så jag slog ner fyra av dom!

Haha, vilken tomte, han har säkert ramlat på fyllan.
Citera
2021-05-04, 23:32
Medlem
Jobbigt att få skrapsår av knytnävsslag.
Citera
2021-05-04, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
HB:s dag var alltså inte så dålig ändå, han fick i alla fall en gratis pizza.

Under hans korta video fick han två swishbidag. I en tidigare video idag sa att han fått så mycket swish så att han nästan skäms. Då kan man tycka att han kan betala för sig men istället beklagar han sig över att pizzabagaren som bjuder på mat har det svårt ekonomiskt.

Sen klaga på att det finns bara ett begränsat antal skattekronor. Tro fan det när han själv inte betalar sina skulder och än mindre betalar skatt på sitt swish-horande. Det fina i kråksången är att han trots allt betalar en hel del skatt på lådvin och dålig öl.
Citera
2021-05-04, 23:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren

Ja antingen det eller så fick han stryk av en i yngre tonåren. Han är totalt sanslös 😂😂
Citera
2021-05-04, 23:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus
Jobbigt att få skrapsår av knytnävsslag.

Verkligen. Han sa först knytnävsslag och sen att han gått en spark i ögonbrynet 🥴🤡
Citera
2021-05-04, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren

Han har enligt egen utsago slagit ihjäl folk tidigare. Undrar hur många av dom här fyra som dog.

Verkar även ha svårt att bestämma sig för om det var ett knytnävsslag eller en spark han fick när han snubblade på sina egna fötter och tog emot sig med ansiktet.

Men, om han nu på riktigt har fått stryk så är det givetvis inte OK. Inte ens en pajas förtjänar det.
Citera
2021-05-05, 02:11
Medlem
Ramlat eller i en dörr i bunkern där han sitter i ..
Tror HB söker medömbkan efter kronkalles dag, så då hittar han på nåt.

Åter igen, tragisk figur detta ..
Senast redigerad av SKIL 2021-05-05 kl. 02:17.
Citera
2021-05-05, 04:35
Medlem
Bergmark har drabbats av den svenska folksjukdomen förnedringsrånad av blatte gäng i valfri park. Haha..fyfan vilken dag...och polisen har fullt upp med att spöa svenska pensionärer som demonstrerar. Hade jag varit honom skulle jag gått in på Rosenbad med en kpist. Men Håkan tar det med jämnmod.
Senast redigerad av Torspjesku 2021-05-05 kl. 04:50.
Citera
2021-05-05, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
Det är till del därför jag har lagt ner det där tramsandet med ”patriotism” och att organisera mig nationellt. Det finns ingen så skadeglad som svensken när det går på röven för en annan vit person. Det här som hände idag beror på att vita svenskar har skvallrat för KFM var han håller hus. Så mycket för den sammanhållningen etniska svenskar emellan. Alltid beredda att kasta sin nästa under bussen.

Ironin i sammanhanget är dessutom att det var en babbe som visade störst medkännande och bjöd Håkan på pizza för att muntra upp, samtidigt som ”svenska folket” skrattar åt honom.

Nej, åt helvete med den här fallerade nationen och dess stövelslickande befolkning av auktoritetstrogna hundar. Svensken förtjänar allt som ramlar över honom.

Gillar honom för att han vågar profilera sig. Finns väl en del töntigheter som den där signaturmelodin..låter som CNN light liksom .
Hans värsta mobbare är väl bara avundsjuka svennar som aldrig själva vågat dra en lans för någonting.
Citera
2021-05-05, 05:37
Avslutad
Margit Mattsson i kommentarsfältet sätter tonen för vad det är för folk som följer Håkan.

Citat:
margit mattsson
för 5 timmar sedan (redigerad)
Själv nyss varit ute m vovven.Kom dock hem helskinnad.Phu! Var värre i vintras.Blev förföljd vart jag än gick.Slutade m 2mån på psyket för min del.Blev helnojjig o försökte ta mitt liv.Trackasserad både ute och inne.Blev desperat.De är nu till synes borta ifrån området i Solna.Men ser mig omkring fortfarande.68-årig pensionär m vovve.Var försiktig Håkan.Du är ju nu offentlig person.Nästa gång kanske de har kniv.Skit i kvällspromenaden.Själv MÅSTE jag ju,då jag har vovve.Lika obehagligt varje gång.Dock är det en modell större vovve lyckligtvis.Men i vintras hade jag hårspray i fickan!!
Jag ser framför mig en kvinna som tejpar för sitt brevinkast eftersom hon tror att Säpo sprutar in nervgas genom luckan.
Citera
2021-05-05, 06:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Margit Mattsson i kommentarsfältet sätter tonen för vad det är för folk som följer Håkan.

Jag ser framför mig en kvinna som tejpar för sitt brevinkast eftersom hon tror att Säpo sprutar in nervgas genom luckan.

Hårspray ? 😂😂😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in