2021-04-21, 03:06
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Jag håller med om att oxazepam och alprazolam känns bättre för insomning. Men det varierar en del hur jag reagerar. Broma/lora känns mer som allround-medicin. Har också märkt att i relativt höga doser blir jag snarare halv-trött och tiden bara försvinner - snarare än somna (om än jag försöker). Tror det är en generell trend för mig med benso, tar jag för mycket somnar jag inte utan blir halvt stimulerad. Lägre doser verkar mer pålitliga i effekten imm.

Dom senaste lora jag stött på verkar bra, i blister. Tror dom alltid är hårda jmfrt med andra tabletter i samma form, men inte lika hårda som gången innan jag köpte lösa.

Fastnar i tiden och bara glor ut i väggen, med nån schysst "tanke", säkert. Märker inte om jag är kvar i datorstolen eller ligger i sängen med täcket vid sidan av. Vinglig. Kan inte skriva, men inte sova.
Citera
2021-05-07, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kingofShenn
Bromazepam, diazepam, lorazepam samt klonazepam har alla ångestdämpning samt muskelavslappnande egenskaper.

Vilken är bäst enligt er?
Jag tycker själv diazepamen går bort en bit pga den långa halveringestiden, man blir liksom aldrig "ren" så att säga.
Lorazepam klår allt.
Citera
2021-05-08, 02:50
Bannlyst
Jag hävdar att Lorazepam är den bästa benson som existerar.

Mycket bra anxiolytiska egenskaper
Fin muskelrelax
starkt hypnotisk, man sover som en gud.
10-20 h halveringstid.

Theres levels to this.
Citera
2021-05-08, 08:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Jag hävdar att Lorazepam är den bästa benson som existerar.

Mycket bra anxiolytiska egenskaper
Fin muskelrelax
starkt hypnotisk, man sover som en gud.
10-20 h halveringstid.

Theres levels to this.

Landet där jag befinner mig ser man bromazepam som den bästa benson och har enligt dem bättre muskelrelax än lorazepam. Är beredd att börja hålla med dem, finns inte mycket som klår lexotan 5mg, ta 2-3st av dem och du kommer kommer få den ultimata bensoeffekten och sova som en gud.

https://imgur.com/sqPEWSw

Nu pratar jag riktiga grejjer och inget från random dealers on internet, eftersom den inte används i Sverige så är det nog inte många som testat den på riktigt.
Citera
2021-05-08, 08:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kingofShenn
Landet där jag befinner mig ser man bromazepam som den bästa benson och har enligt dem bättre muskelrelax än lorazepam. Är beredd att börja hålla med dem, finns inte mycket som klår lexotan 5mg, ta 2-3st av dem och du kommer kommer få den ultimata bensoeffekten och sova som en gud.

https://imgur.com/sqPEWSw

Nu pratar jag riktiga grejjer och inget från random dealers on internet, eftersom den inte används i Sverige så är det nog inte många som testat den på riktigt.
Jag har testat Bromazepam, och den är fantastiskt.
Citera
2021-05-31, 12:41
Medlem
Izzardkings avatar
fan va ja saknar temesta 2.5mg! dom va sååå jävla sköna!💯👌♥️
Citera
2021-06-01, 22:08
Medlem
stukads avatar
Vet inte om jag ska ta Alpraz eller Lorazepam.
Någon som prövat lorazepam som lider av panikångest ibland och lite social fobi?
Citera
2021-06-01, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stukad
Vet inte om jag ska ta Alpraz eller Lorazepam.
Någon som prövat lorazepam som lider av panikångest ibland och lite social fobi?

Ska du ändå köpa olagligt så köp bromazepam, som du inte kan få lagligt i Sverige i vilket fall och som troligen är minst beroendeframkallande av alla.
Citera
2021-06-03, 17:19
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Lorazepam Orion 1mg från Apoteket, hur är dom?
Citera
2021-06-06, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iamthemagicman
Lorazepam Orion 1mg från Apoteket, hur är dom?

Jag har också fått ut d och undrar samma sak. Är dom bra?
Citera
2021-06-06, 16:58
Medlem
Vad händer om jag både tar lorazepam orion 1mg plus 2 glas vin?
Citera
2021-06-06, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarsAke1
Vad händer om jag både tar lorazepam orion 1mg plus 2 glas vin?
Beror på tolerans, alkohol boostar ju lorazepam. Men om du bara dricker 2 glas lär inte så mycket alls hända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in