Citat:
Ursprungligen postat av GreenSpirit
Så här tror jag det ligger till. Polaren började prata med folk som inte fanns närvarande och ballade ut totalt på 2, 5 st alltså 5 mg. Själv drog jag i mig 16 st 2mg och ingetnign av värde hände föutom att ölen smaka gott. Man blev lite skum i balansen utöver ölen då....Skulle någon skunnat blandat ut med Stillnoxt eller nått annat skit? fan första gången jag blir blåst av en säker källa.
mVH
GS
japp det svider sannerligen.. leta upp en kran som kränger serbiska temesta.. ta 7 - 8 st (2,5 mg). några 3,5or och du uppnår ett helt fantastiskt rus, till viss del likt xanoren, fast mjukare och softare.. du blir social och framåt och upplever en genomgripande känsla av glädje, lugn och inre ro.. Dessutom sitter ruset i betydligt längre än vad som e fallet med alprazolam...
Jaaa he he.. jag älskar lorazepam… men folk reagerar olika och det flödar en hel del skit på marknaden tyvärr..
Angående din polares reaktion så måste han ha satt i sig en karta stillisar..
det e nämligen
exakt så man reagerar av dom om man håller sig vaken
och konsumerar alkohol. Folk tror att det e fest hemma fast inte en käft är där.. folk börjar veva med bollträn efter fiktiva inbrottstjuvar o.s.v. ett vaket bisarrt drömtillstånd..
nåväl lycka till.. men ge inte upp lorazepamen förbövelen...