2009-02-12, 02:15
Medlem
lassegalens avatar
Vad är lämpligt pris på 100-200 Temesta? (får man fråga om priser?) Definitivt ingen eftersökning... vill bara veta på ett ungefär...

Jävligt sugen.....
Citera
2009-02-13, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lassegalen
Vad är lämpligt pris på 100-200 Temesta? (får man fråga om priser?) Definitivt ingen eftersökning... vill bara veta på ett ungefär...

Jävligt sugen.....

10 spänn ungefär om du bor i någon av de tre större städerna..

Priset kan dock variera något men bör och ska ligga runt tian för 2,5 mg.
Vid order 100 + bör du icke betala mer än 10 pix. St. (12 pix max vid live affär)
Finns gott om på marknaden, dock av varierande kvalitet.
min givna rekommendation till dig är att köra på serbiska

seså bara ut och leta kran..
du kommer icke bli besviken
När du väl hittat rätt!

Lycka till!!
Citera
2009-02-14, 13:18
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Usch, inget större minne av varken torsdagen eller fredagen. 55mg lorazepam intagit tillsammans med 420mg apaurine... Fan inte mycket man minns men säkert ett par bra kvällar.
Citera
2009-02-14, 13:20
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Usch, inget större minne av varken torsdagen eller fredagen. 55mg lorazepam intagit tillsammans med 420mg apaurine... Fan inte mycket man minns men säkert ett par bra kvällar.

Detta ihop med ett 10-tal starköl också, nåja. Kul att spendera tiden lite iaf =D
Citera
2009-02-14, 14:10
Medlem
GreenSpirits avatar
lorazepam

körde de små vita med brytskåra i blister på 2mg och måste säga att jag är lite besviken. Lite mellow känner man väl sig, men nu efter 12mg och whiskey borde något hoppas igång. Andra som stött på dessa små vita saker?
Citera
2009-02-14, 17:19
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenSpirit
körde de små vita med brytskåra i blister på 2mg och måste säga att jag är lite besviken. Lite mellow känner man väl sig, men nu efter 12mg och whiskey borde något hoppas igång. Andra som stött på dessa små vita saker?

Är det dom som ligger i bruna kartor?
Citera
2009-02-14, 23:10
Medlem
okej dom här har jag helt missat hur pass bra är dom? om man jämför påslaget i förhållande till både ikto o xanor o sedan hur är ruset hur länge sitter det i osv? slår dom ens xanor eller oikto?
Citera
2009-02-15, 17:09
Medlem
GreenSpirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Är det dom som ligger i bruna kartor?

Yepp, små söta kartor utan perforerade kanter. Hittar inget land på dem men det ska i alla fall vara lorazepam 2 mg. Nu när jag käkat en del kan jag säga att det var inte så mycket att hänga i granen för min del. Polaren dock behövde bara käka 2,5 för att göra bort sig totalt och det är väl ungefär där variationen ligger inom människosläktet i hur vi tål, Sprit, benso, Brass, kokain ja name it. så varför inte låta de som kan sköta det, göra det utan att de som inte kan det ska få förstöra för oss hela jävla tiden.

Bless
GS

EDIT: Stavfel
Citera
2009-02-15, 18:11
Medlem
Citat:

Tjaa.. inte fan har du tryckt i dig lorazepam i alla fall... låter snarare som det e thailändskt skit du tjackat i bästa fall Lergigan/suketter he he he...

svaret e hursomhelst givet... BYT KRAN!!

"12mg och whiskey" och "Lite mellow" wtf??

pröva sebiskt innan du ger upp detta guld till benzo

och din polares reaktion... tja.. eeeh.. placebo kanske
Citera
2009-02-15, 18:36
Medlem
"och det är väl ungefär där variationen ligger inom människosläktet i hur vi tål, Sprit, benso, Brass, kokain ja name it. så varför inte låta de som kan sköta det, göra det utan att de som inte kan det ska få förstöra för oss hela jävla tiden."

hmmm det låter det... jag tycker mig skönja en framtida Strindberg här
utveckla gärna resonemanget lite.. specifika samband, logik o.s.v.

eller poet kanske är det rätta epitetet.. sorry
Citera
2009-02-15, 19:14
Medlem
GreenSpirits avatar
blåst

Så här tror jag det ligger till. Polaren började prata med folk som inte fanns närvarande och ballade ut totalt på 2, 5 st alltså 5 mg. Själv drog jag i mig 16 st 2mg och ingetnign av värde hände föutom att ölen smaka gott. Man blev lite skum i balansen utöver ölen då....Skulle någon skunnat blandat ut med Stillnoxt eller nått annat skit? fan första gången jag blir blåst av en säker källa.

mVH

GS
Citera
2009-02-15, 20:19
Medlem
Citat:
Så här tror jag det ligger till. Polaren började prata med folk som inte fanns närvarande och ballade ut totalt på 2, 5 st alltså 5 mg. Själv drog jag i mig 16 st 2mg och ingetnign av värde hände föutom att ölen smaka gott. Man blev lite skum i balansen utöver ölen då....Skulle någon skunnat blandat ut med Stillnoxt eller nått annat skit? fan första gången jag blir blåst av en säker källa.

mVH

GS

japp det svider sannerligen.. leta upp en kran som kränger serbiska temesta.. ta 7 - 8 st (2,5 mg). några 3,5or och du uppnår ett helt fantastiskt rus, till viss del likt xanoren, fast mjukare och softare.. du blir social och framåt och upplever en genomgripande känsla av glädje, lugn och inre ro.. Dessutom sitter ruset i betydligt längre än vad som e fallet med alprazolam...

Jaaa he he.. jag älskar lorazepam… men folk reagerar olika och det flödar en hel del skit på marknaden tyvärr..

Angående din polares reaktion så måste han ha satt i sig en karta stillisar..
det e nämligen exakt så man reagerar av dom om man håller sig vaken
och konsumerar alkohol. Folk tror att det e fest hemma fast inte en käft är där.. folk börjar veva med bollträn efter fiktiva inbrottstjuvar o.s.v. ett vaket bisarrt drömtillstånd..

nåväl lycka till.. men ge inte upp lorazepamen förbövelen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in