2021-06-03, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Är det någon som vet hur länge Gabapentin är spårbart i salivtest?
Är gabapetin ens nått som brukar va med på saliv testerna?
Citera
2021-06-03, 16:10
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Är gabapetin ens nått som brukar va med på saliv testerna?

Hell yeah! Söker man till Laro är det lika illa att vara positiv på Gabapentin som benso eller amfetamin
Citera
2021-06-03, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RapLife
Hur har det sett ut sen detta inlägget?

Fortfarande inge piss och min fotboja avslutas om några få dagar, Ska få övervakning 1 år , Någon som vet om de är pisstvång under den tiden som de är med fotboja ifall dom vill ha det?

Pissade samma dag ja fick bojan och då var ja negativ. Inge mer piss på en boja på lite mer än 2 mån.
Citera
2021-06-03, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billieisback
Rökte senast 3 mars och är fortfarande positiv. Har gått 3 månader snart. Borde gå ur kroppen snart. Kan man påskynda processen på nåt sätt?

Spring med kläder, inte för mkt men ändå mer än vanligt nu när de är såhär varmt ute. Drick mkt vatten varje dag och basta om du har tillgång. Annars bada varmt varje dag. Borde mkt snabbare. Men 3 månader är länge så de borde inte va mkt kvar i dig. Du har kickat fiiiint hahaha
Citera
2021-06-03, 19:04
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av folkeeefterblivna
Fortfarande inge piss och min fotboja avslutas om några få dagar, Ska få övervakning 1 år , Någon som vet om de är pisstvång under den tiden som de är med fotboja ifall dom vill ha det?

Pissade samma dag ja fick bojan och då var ja negativ. Inge mer piss på en boja på lite mer än 2 mån.

Är praktiskt taget i precis samma sits som dig fast jag har i bara haft bojan sen i måndags. Fått 2 hembesök, än så länge bara med blåsning, piss vid inställelse då negativ. Har du en bakgrund med missbruk? Om ja, vet KV om det?

Du har ju godkänt villkoren för fotboja så antar att UP-vägran hanteras likadant som ett positivt UP, dvs dom avbryter fotbojan och du har några timmar på dig att befinna dig på närmsta häkte i väntan på plats på anstalt.
Citera
2021-06-04, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Hell yeah! Söker man till Laro är det lika illa att vara positiv på Gabapentin som benso eller amfetamin
Då kanske det är bäst att hålla sig till opiater under sökandet om man nu vill sluta punda? 🤔
Citera
2021-06-04, 12:47
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Då kanske det är bäst att hålla sig till opiater under sökandet om man nu vill sluta punda? 🤔
Är det inte opiater som är din huvudsakliga problematik kanske du ska vänta tills du är lämpad för LARO och låta bli att ta upp en plats i kön för någon som i värsta fall lever på lånad tid.
Citera
2021-06-04, 15:21
Medlem
Citat:
Är det inte opiater som är din huvudsakliga problematik kanske du ska vänta tills du är lämpad för LARO och låta bli att ta upp en plats i kön för någon som i värsta fall lever på lånad tid.
Stämmer, fast opiater ska vara din enda problematik annars har man inget att göra i LARO om man inte lyckas gå av dom andra sakerna innan och faktiskt vill ordna upp sitt liv, allt för många jävlar som går på laro för att dom ser det som gratis narkotika.
Citera
2021-06-04, 17:10
Medlem
Förbränner man thc snabbare om man går på Elvanse. Har alla symtom på höjd ämnesomsättning
Citera
2021-06-04, 18:29
Medlem
Citat:
Är praktiskt taget i precis samma sits som dig fast jag har i bara haft bojan sen i måndags. Fått 2 hembesök, än så länge bara med blåsning, piss vid inställelse då negativ. Har du en bakgrund med missbruk? Om ja, vet KV om det?

Du har ju godkänt villkoren för fotboja så antar att UP-vägran hanteras likadant som ett positivt UP, dvs dom avbryter fotbojan och du har några timmar på dig att befinna dig på närmsta häkte i väntan på plats på anstalt.

Nej skulle inte säga att ja har en bakrund med missbruk men staffet jag dömdes för är för narkotikabrott för 2 år sedan. Tog aldrig nått pissprov då så inga bevis på att ja själv använde förutom de som sas i rättegången. 2 st ringa men det va senast 2014. Dom verkar tro min story eftersom ja inte fått pissa förutom första dagen och de är sista dagen nu. Jag berätta basically att jag använder allting för att göra krämer o liknande inte för att röka elr äta så man blir påverkad. Erkänt att ja rökt men slutat för läängesen där efter 2014. Ja du har rätt ljuger man om sånt påverkas ju garanterat bojan när man inte är ren när man ska enligt en själv.

Jag skulle vilja veta vad som händer efter Fotbojan, Fått övervakning 1 år. Kommer pissprov göras då också? Känns tveksamt eftersom de bara var ett prov på 3 månader med boja. Elr vad tror ni?
Citera
2021-06-04, 18:35
Medlem
vadsadusadus avatar
Jag har fått svar från mitt blodprov.

Analys Resultat
S-Zolpidem
<10 nmol/L

Tog ca 70 mg Zolpidem 4 dagar innan och klarade mig.
Citera
2021-06-04, 19:03
Medlem
AnVaNdArNaMn.s avatar
Hej nu är det så att jag har ett blod och urintest inbokat den 2021-06-09 pga att anställningen jag har sökt mig till kräver detta. Är inte en frekvent rökare utan röker cannabis då och då. Nu var det så att senaste gången jag rökte var 31 maj och så har jag kanske rökt med 2-3 veckors mellanrum innan det i ett litet tag, ett litet tag d.vs 3 månader kanske. Är jag körd?

Ganska mager kille väger 62 kg 182 lång <-- sett att detta kan vara viktigt. Vet att allt är individuellt men vill ha en bra uppskattning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in