2020-07-27, 23:25
Medlem
KneKhis avatar
Syns lyrica på polisens analyser?
Citera
2020-07-27, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KneKhi
Syns lyrica på polisens analyser?
japp
Citera
2020-07-28, 02:35
Medlem
syns 3cmc inte på vanlig multisticka?? har en kran som påstår detta men jag vill inte chansa
Citera
2020-07-28, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snortig
syns 3cmc inte på vanlig multisticka?? har en kran som påstår detta men jag vill inte chansa

Finns inga multistickor som testar för just dessa vad jag kan hitta nej. Där emot kan vissa ”korsreagera” - dvs ge utslag på något annat - och de kan ju alltid välja att skicka till lab för tex stickkontroll. Inte kunnig inom drogen så vill inte säga för mkt men verkar stämma
Citera
2020-07-29, 01:46
Medlem
Palexia / tapentadol? På vanlig multisticka? Syns det, tro?
Citera
2020-07-29, 21:32
Medlem
Hej! Hur många liter vatten behövs för att kunna spä ut på en multisticka? 3-4liter?2?tack i förhand!
Citera
2020-07-30, 16:16
Medlem
Någon som vet hur länge psykiatrin brukar göra urinprov? Har i 2 års tid sluppit det men nya psykologen tyckte jag borde göra det, tvärvägrade och sa att jag gör det nästa besök isåfall. Har lyckats boka om tiden/struntat att åka dit för att lämna självmant i ca en månad för att jag dumt nog tog en 10mg valium veckan innan besöket. Har en vän som endast behövde lämna rent en gång men tänker att de är ju misstänksamma nu så vad kan man förvänta sig?
Citera
2020-07-30, 21:02
Medlem
oggethedoggs avatar
Någon har som lämnar regelbundna UP till kriminalvården som tar ksalol ibland???

Jag är så jävla svag så jag klarar inte av ett helt nyktert liv så måste pilla i mig dom där blåa ibland.

Min fråga är ifall det är någon med väldigt snabb metabolism (som jag) som kan vara ren på en måndag om man stoppat i sig 4mg ksalol på fredagen?

det har funkat förut när jag var yngre, ibland, ibland inte.

Tacksam för alla svar
Citera
2020-07-30, 21:22
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Någon har som lämnar regelbundna UP till kriminalvården som tar ksalol ibland???

Jag är så jävla svag så jag klarar inte av ett helt nyktert liv så måste pilla i mig dom där blåa ibland.

Min fråga är ifall det är någon med väldigt snabb metabolism (som jag) som kan vara ren på en måndag om man stoppat i sig 4mg ksalol på fredagen?

det har funkat förut när jag var yngre, ibland, ibland inte.

Tacksam för alla svar
Är nog tveksamt, försök att låta bli om testet betyder något för dig.
Lite frågor och svar från tråden, du får tolka själv:
https://www.flashback.org/sok/?so=pd...t=2668553&sp=1 (Ksalol)
https://www.flashback.org/sok/?so=pd...t=2668553&sp=1 (Xanor samma ämne)
Citera
2020-07-30, 21:27
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morfar-52
Är nog tveksamt, försök att låta bli om testet betyder något för dig.
Lite frågor och svar från tråden, du får tolka själv:
https://www.flashback.org/sok/?so=pd...t=2668553&sp=1 (Ksalol)
https://www.flashback.org/sok/?so=pd...t=2668553&sp=1 (Xanor samma ämne)
Tack Morfar!
Någon annan som vill dela med sig av sina erfarenheter här?
Citera
2020-07-31, 11:03
Medlem
Claviuss avatar
Om jag har mindre än 10ng/ml thc i urinen (verkar vara cutoff hos prodiagnostics), vad är då att föredra, saliv eller urin? Ska börja med drogtester inför NPF utredning om typ 2 veckor när den ansvarige för testerna på mottagningen kommer tillbaka från sin semester. Har tidigare testat positivt på amfetamin i salivet efter 6 dagar. Ramlat in i ett mindre återfall med 1g amfetamin (där cutoff verkar vara 50ng/ml) och 15 alprazolam (cutoff 50ng/ml) som säkert kommer hålla i sig under helgen... Suck... Drog även i mig totalt 16mg sub under ett par dygn med sista dosen för ca. 17-18 dygn sedan (cutoff 2ng/ml).
Testerna är från prodiagnostics för att förtydliga ännu en gång.
Och ja, jag vet att jag är en idiot osv.
Tack
Senast redigerad av Clavius 2020-07-31 kl. 11:12.
Citera
2020-07-31, 14:50
Medlem
Jag vet om halveringstiderna på ikto/blåa men har nyligen fått information om att gränsvärderna på soc/laros pissproverna gör så att ikton visar pos kortare tid än vad blåa gör.

äre någon som faktiskt har testat båda på t.ex laro och kan ge ett definitivt svar?

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in