2021-06-01, 19:55
Medlem
Prettylittleheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ciprus
Håller du på att spela in porr nu?

Kan jag bara få lämna ett önskemål först. Om du gör som jag säger i videon så kan jag betala trippelt så bra.

Hade uppskattat om du börjar med att rida pojken ORDENTLIGT för att sedan slå, spotta på, strypa och dra honom hårt i håret. Gärna så det lossnar en tuss. Tryck sedan hårt och våldsamt in en dildo i röven på honom några gånger innan du stoppar in samma dildo i käften på honom och trycker ner den i halsen så att han börjar gråta och kvävas. Åh fy fan vad hett. Glöm inte att tvinga honom att hångla upp och slicka rent dildon också efter att du penetrerat honom i tvåan.

😍😍😍😍😍😍

Hur mycket ska du ha betalt?

Well, well, well... Du. Igen. I ännu en tråd om ett ämne som du HATAR. Är det någon som är kvinnoförnedrande så är det du, med dina åsikter som du anser bör vara allmängiltig lag för hur man får bete sig sexuellt.

Erkänn att du hatar kvinnor - som inte tycker som du - lika mycket som du hatar män. Även om du någonstans skulle ha en poäng, är den sedan länge försvunnen i allt ditt hat, när du gång på gång framställer dig själv som en sällsynt skådad galning. Sansa dig, människa!

TS. De svar du söker, kommer du inte att få här, för det finns inga att ge. Bara åsikter, egna tankar och känsloyttringar från anonyma personer som varken känner din man eller dig.
Ni har varit med varann i 20 år. Fråga honom. Det är enda sättet. Om du inte vill nämna porren, gör inte det. Fråga istället om hans attraktion till just dig.

Givetvis ska man inte behöva ge upp sex vid 45. Lika självklart kan man fortfarande vara attraktiv vid densamma ålder.
Citera
2021-06-01, 21:13
Medlem
CompressorVanes avatar
Är det "torrt" där hemma?

Ge han lite kärlek och lite mys i sängen, är han tom i pungen har han inget behov av internet porr.
Citera
2021-06-01, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ciprus
Svenska män är garanterat värst enligt mina erfarenheter. Finns inget annat folkslag som försvarar pedofili så mycket som svenska män gör och ursäktar pedofili med att det minsann är biologiskt.

Det har inte varit tal om pedofili här? Du vet att definitionen av pedofili är att tända på någon som är pre-pubertal? Jag vet att dagens samhälle är helt snedvridet och tror att allt från sexuell läggning till kön är "sociala konstruktioner" men faktum kvarstår att vi är Djur och vårat "syfte" är att föröka oss som alla andra arter. Kvinnor är som mest fertila runt 20 års åldern och därför också mest attraktiva i denna ålder. Det är rent biologiskt. Kvinnor är gjorda för att få barn runt denna ålder, vilket också är deras syfte och det är bara ca 80 år sedan vi lyckades finta och lura naturen genom att uppfinna preventivmedlet.
Senast redigerad av elokat 2021-06-01 kl. 23:29.
Citera
2021-06-02, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Questioneer
Kanske det, men de flesta som försvarar ts man utgår ju ifrån att ts man attraheras av tonåringar som är 18+. Jag tror knappt nån här skulle ha ställt sig på hans sida om ts hade sagt att hennes man attraheras av 12 åringar.
Ja, det är ju det som brister i logiken- om TS man glor uppenbart på de tonåringar han attraheras av på stan är det ju inte alls säkerställt att de är 18 eller över. Han går ju knappast fram och ber om leg innan. De kan mycket väl vara 14.
Eller 12, du behöver inte söka länge för att få fram historier om hur illa berörda 12-åriga flickor blev när vuxna män glodde och stötte på dem så fort de började få bröst.
Jag har själv tonårsbarn och har tidigare jobbat med unga vuxna. Det går inte att avgöra på vilken sida 18-årsstrecket de befinner sig med ett ögonkast.
Citera
2021-06-02, 08:53
Medlem
Questioneers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sadetkanbli
Ja, det är ju det som brister i logiken- om TS man glor uppenbart på de tonåringar han attraheras av på stan är det ju inte alls säkerställt att de är 18 eller över. Han går ju knappast fram och ber om leg innan. De kan mycket väl vara 14.
Eller 12, du behöver inte söka länge för att få fram historier om hur illa berörda 12-åriga flickor blev när vuxna män glodde och stötte på dem så fort de började få bröst.
Jag har själv tonårsbarn och har tidigare jobbat med unga vuxna. Det går inte att avgöra på vilken sida 18-årsstrecket de befinner sig med ett ögonkast.
Sorry, men om du inte kan se nån skillnad på en 12 åring eller 18 åring så bör du söka vård hos nån ögonläkare. Och hur fan ska alla 18 åring göra då, om det du säger är sant, de kan ju inte heller säkerställa om nån är i deras ålder.
Citera
2021-06-02, 13:07
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven8899
Hej,
min man är 45 år gammal och jag har sett på vår dator att han går igång på teen-porr. Jag ser att han sneglar på unga tjejer ute på stan och verkar falla för de små, outvecklade tjejerna när det kommer till porren. Förstår att de är fina och påminner honom om sin ungdoms dagar, men vad fan! Vi har en äldre tonårsdotter hemma! Jag är äcklad och känner mig så fruktansvärt sviken. Jag är också 45 så ganska långt ifrån de där tjejerna. Dessutom verkar han ha blivit allt mer ointresserad av att ha sex med mig. Jag har gärna ännu mer sex, tycker dessutom att jag gör det ganska bra. Jag vet inte längre vad jag ska tro. Snälla FB - hjälp mig - vad händer? Vi har varit gifta i snart 20 år, jag trodde att jag kände min man?!

Förkrossad

Jag tror att många skaffar sig en väldigt idealiserad bild av den egna partnern, främst vad gäller sexualitet. Alla säger "Nej, MIN man tänder verkligen inte på sånt där!", i tron att de vet allt om partnerns preferenser. Läser ständigt inlägg från kvinnor som påstår att deras män inte kollar porr eller kanske inte ens runkar. Och börjar man fråga vad deras män egentligen tänder, så har de inte en aning. De har aldrig ens brytt sig, eller frågat.
Jag tror att alldeles för många kvinnor tänker att "MIN man är inte andra som andra män", och så blir de besvikna över att det finns en gubbsjuk liten snuskfarbror längst där inne ändå till sist.
Kolla inte hans surf-historik om du inte vill veta.
Jag kan mycket väl tänka mig att min kvinna drömmer om att bli gängpåsatt av virila tjugoåringar, och vill hon kolla på den sortens klipp och smeka sig själv så är det helt ok. Den sortens drömmar gör oss varken till sämre människor eller sämre partners.

Säg till honom att du vill ha mer sex. Har svårt att tänka mig att han inte skulle ställa upp.
Citera
2021-06-02, 13:16
Medlem
Haha, ja, jag måste faktiskt skratta.
Vet du varför rika män knullar unga tjejer? För dom har möjligheten och dom tänder på dom mer än nån gammal 45 årig tant.

Svårt att komma ifrån att det är bara så det funkar rent biologiskt. Män gillar unga, fina tjejer. Kvinnor gillar män med pengar eller makt.

Med det sagt kan man såklart ändå va kär även om du är fulare än andra tjejer.
Det är lite som att man köper en ny volvo och är nöjd med det trots att man inte kan köpa en ny ferarri.

Män är sådär. Du skulle bara veta hur det låter på mansdominerade arbetsplatser inomb bygg och gruvindustrin tex. Mentalt förändras nog inte män. Oavsett om dom är 19 eller 45 så kommer dom vilja knulla.

Stor skillnad på att tända på tonårstjejer och att tända på ens egen dotter, det hoppas jag du fattar. Bara för jag tänder på snygga 50 åringar betyder inte det att jag tänder på min morsa.
Citera
2021-06-02, 13:25
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Questioneer
Hade du mått bättre om han tittade på gamla tanter istället, bara för att man blir äldre så betyder det inte att smaken också förändras. Om han överkonsumerar porr då kan jag förstår att det är ett problem, däremot om han kollar på snygga tjejer i 18 års åldern eller gamla tanter 80 års åldern så är det egentligen skitsamma, det är bara fantasier.

Fast min smak har verkligen förändrats med åren. Inte en chans att jag hade kunnat tänka mig en 28-årig gubbe när jag själv var 18. Dessutom var jag oerhört romantisk på den tiden, sedan kom droger in i bilden och romantiken dog tvärt.
Citera
2021-06-02, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Fast min smak har verkligen förändrats med åren. Inte en chans att jag hade kunnat tänka mig en 28-årig gubbe när jag själv var 18. Dessutom var jag oerhört romantisk på den tiden, sedan kom droger in i bilden och romantiken dog tvärt.

Nej inte alls. Såklart inte. Det finns inte busslass och åter busslass med med 18 åriga flickor som alla får fittan att rinna över när de tänker på att bli påsatta av Mads Mikkelsen, Johnny Depp och Brad Pitt etc etc. Alla dessa i övre 50 års åldern och börjar närma sig 60. Det är ofta rent hyckleri från kvinnor när de dömer män för att de är mest attraherade av kvinnor i 20 års åldern. Vi är biologiskt skapta att ha dessa preferenser. Män dras till kvinnor i den åldern pga att de är som mest fertila då, kvinnor dras till män som är äldre för att det är större chans att de har mer makt, status och tillgångar då. Det är enkel biologi, tror man något annat så har man blivit grundlurad av vårat helt förvridna och förljugna feministiska samhälle. Hur mycket du än vill att verkligheten ska vara något annat så är verkligheten vad den är och naturen alltid starkast.
Senast redigerad av elokat 2021-06-02 kl. 13:41.
Citera
2021-06-02, 13:45
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elokat
Nej inte alls. Såklart inte. Det finns inte busslass och åter busslass med med 18 åriga flickor som alla får fittan att rinna över när de tänker på Mads Mikkelsen, Johnny Depp och Brad Pitt etc etc. Alla dessa i övre 50 års åldern och börjar närma sig 60. Det är ofta rent hyckleri från kvinnor när de dömmer män för att de är mest attraherade av kvinnor i 20 års åldern. Vi är biologiskt skapta så att ha dessa preferenser. Män dras till kvinnor i den åldern pga att de är mest fertila då, kvinnor dras till män som är äldre för att det är större chans att de har makt, status och pengar då. Det är enkel biologi, tror man något annat så har man blivit grundlurad av vårat helt förvridet och förljugna feministiska samhälle.

Jag gillade två skådespelare som 19-åring som var något äldre (de var under 30 dock då). Men det finns ju verkligen inga busslass med den typen av män i verkligheten. Och idag tycker jag varken Mads, Johnny eller Brad är särskilt attraktiva, de är lite för gamla för min smak.

Jag träffade inte en enda över 25 som jag tyckte var tillräckligt attraktiv för att ha sex med när jag själv var i ålder 16-25. Jag och mina väninnor var inte attraherade av 50-60-åringar med makt. Det verkar mest vara något som äldre sexköpare fått för sig.
Citera
2021-06-02, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven8899
Ja, visst är det så. Jag kan verkligen inte jämföra mig med mitt tonårs jag. Även om jag verkligen heller inte har "tappat det". Betyder det att detta nu är min verklighet? Han kommer för alltid vara kåt på andra yngre tjejer och jag ska acceptera att min attraktionskraft och mitt kärleksliv är slut. Att jag är över vid 45 års ålder och han kommer ägna resten av sitt liv åt att längta efter något annat. Det känns otroligt sorgligt.

Din attraktionskraft är inte slut alls. Den har minskat, kanske minskat rejält men den är inte slut. Du är fortfarande kvinna liksom. Du behöver "bara" kämpa mycket hårdare för det, men du är fortfarande fullt kapabel att få din man att vilja ha sex med dig.
Citera
2021-06-02, 15:03
Medlem
Förstår dig, men bara för han kollar på teens betyder inte det att han inte tänder på dig. Man kan tända på många saker.

Sen att han inte vill ha sex betyder inte att han inte är tänd på dig längre. Det kan ha göra med att han inte är särskilt kåt eller bara allmänt trött. Kan även vara åldern, lågt testo etc.

Ta de lugnt, så länge han inte gör något utfall mot din dotters polare är det lugnt ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in