Citat:
Håller du på att spela in porr nu?
Kan jag bara få lämna ett önskemål först. Om du gör som jag säger i videon så kan jag betala trippelt så bra.
Hade uppskattat om du börjar med att rida pojken ORDENTLIGT för att sedan slå, spotta på, strypa och dra honom hårt i håret. Gärna så det lossnar en tuss. Tryck sedan hårt och våldsamt in en dildo i röven på honom några gånger innan du stoppar in samma dildo i käften på honom och trycker ner den i halsen så att han börjar gråta och kvävas. Åh fy fan vad hett. Glöm inte att tvinga honom att hångla upp och slicka rent dildon också efter att du penetrerat honom i tvåan.
😍😍😍😍😍😍
Hur mycket ska du ha betalt?
Kan jag bara få lämna ett önskemål först. Om du gör som jag säger i videon så kan jag betala trippelt så bra.
Hade uppskattat om du börjar med att rida pojken ORDENTLIGT för att sedan slå, spotta på, strypa och dra honom hårt i håret. Gärna så det lossnar en tuss. Tryck sedan hårt och våldsamt in en dildo i röven på honom några gånger innan du stoppar in samma dildo i käften på honom och trycker ner den i halsen så att han börjar gråta och kvävas. Åh fy fan vad hett. Glöm inte att tvinga honom att hångla upp och slicka rent dildon också efter att du penetrerat honom i tvåan.
😍😍😍😍😍😍
Hur mycket ska du ha betalt?
Well, well, well... Du. Igen. I ännu en tråd om ett ämne som du HATAR. Är det någon som är kvinnoförnedrande så är det du, med dina åsikter som du anser bör vara allmängiltig lag för hur man får bete sig sexuellt.
Erkänn att du hatar kvinnor - som inte tycker som du - lika mycket som du hatar män. Även om du någonstans skulle ha en poäng, är den sedan länge försvunnen i allt ditt hat, när du gång på gång framställer dig själv som en sällsynt skådad galning. Sansa dig, människa!
TS. De svar du söker, kommer du inte att få här, för det finns inga att ge. Bara åsikter, egna tankar och känsloyttringar från anonyma personer som varken känner din man eller dig.
Ni har varit med varann i 20 år. Fråga honom. Det är enda sättet. Om du inte vill nämna porren, gör inte det. Fråga istället om hans attraktion till just dig.
Givetvis ska man inte behöva ge upp sex vid 45. Lika självklart kan man fortfarande vara attraktiv vid densamma ålder.