2021-06-01, 16:27
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Alla män vill knulla tonårsbrudar. Inget konstigt med det.
Jämför med hur du sjäv såg ut när du var 19 och hur du ser ut idag så förstår du nog själv "problemet"
För ni killar åldras ju inte och får ingen ölmage och hårväxt på äckliga ställen. Till skillnad från 18-åriga killar.
Citera
2021-06-01, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
För ni killar åldras ju inte och får ingen ölmage och hårväxt på äckliga ställen. Till skillnad från 18-åriga killar.

Kvinnor brukar attraheras av mannens pengar, status, makt också.
Citera
2021-06-01, 16:40
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Det låter som ett råd från en gammal sex och samlevnads kärring i Hemmets Journal, som tror att porren inte har utvecklas sedan Fäbodjäntan.
Jag håller med, jag såg kärringen Anna Wahlgren (författare) framför mig när jag läste det där... Eteriska stimulerande oljor, vafan haha.... TS får väl sätta upp håret i handlebars (två tofsar) och en kortkort kjol typ ballerina, och stayups i vit spets, så kanske TS' man blir intresserad igen.
Citera
2021-06-01, 16:52
Medlem
Questioneers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sadetkanbli
Hur vet vi att det är 18-åringar TS man stirrar på så stan? Det går inte att avgöra med en blick om någon är 17 eller 18. Eller 16, 15 och i många fall 14.
Det är ju inte direkt så att all porr är så etiskt producerad att det finns garanti för att de verkligen är myndiga.
Kanske det, men de flesta som försvarar ts man utgår ju ifrån att ts man attraheras av tonåringar som är 18+. Jag tror knappt nån här skulle ha ställt sig på hans sida om ts hade sagt att hennes man attraheras av 12 åringar.
Citera
2021-06-01, 17:01
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Kvinnor brukar attraheras av mannens pengar, status, makt också.
Iofs sant, men så är vi inte alls lika utseendefixerade som ni män är.

Jag håller med postaren *** som sa att män går igång visuellt medan kvinnor går igång på känsla/känslor.
Citera
2021-06-01, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Questioneer
Kanske det, men de flesta som försvarar ts man utgår ju ifrån att ts man attraheras av tonåringar som är 18+. Jag tror knappt nån här skulle ha ställt sig på hans sida om ts hade sagt att hennes man attraheras av 12 åringar.

Hej, det var jag som startade den här tråden en gång i tiden långt innan otrevligheter och påhopp. Jag tror att jag har sagt flera gånger att inga fel begåtts ur laglig mening. Ingen barnporr på datorn, utan bara 18+ och inga till synes minderåriga som han tittar efter på stan. Men eftersom jag är 45 år så är det småtjejer i mina ögon. Jag vänder mig mot åldersskillnaden och undrar vad det innebär för mig och attraktionen i vår relation. Så länge saker är lagliga har jag ingenting emot porr men jag har alltid tänkt att teens är för teens. Jag hör att jag inte förstått hur många män fungerar. Men jag tycker det är intressant att flera av er nämner porrens skadliga inverkan på de riktiga relationerna. Tack till er som gett seriösa svar utifrån erat perspektiv.
Citera
2021-06-01, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven8899
Hej, det var jag som startade den här tråden en gång i tiden långt innan otrevligheter och påhopp. Jag tror att jag har sagt flera gånger att inga fel begåtts ur laglig mening. Ingen barnporr på datorn, utan bara 18+ och inga till synes minderåriga som han tittar efter på stan. Men eftersom jag är 45 år så är det småtjejer i mina ögon. Jag vänder mig mot åldersskillnaden och undrar vad det innebär för mig och attraktionen i vår relation. Så länge saker är lagliga har jag ingenting emot porr men jag har alltid tänkt att teens är för teens. Jag hör att jag inte förstått hur många män fungerar. Men jag tycker det är intressant att flera av er nämner porrens skadliga inverkan på de riktiga relationerna. Tack till er som gett seriösa svar utifrån erat perspektiv.

Det är nog inte så mycket porrens fel att män attraheras av unga kvinnor, det är nog lika gammalt som mänskligheten. Men jag tror han tycker om dig också.
Senast redigerad av ClasZtefanYngwezon 2021-06-01 kl. 18:19.
Citera
2021-06-01, 18:21
Medlem
Questioneers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven8899
Hade du mått bättre om han tittade på gamla tanter istället, bara för att man blir äldre så betyder det inte att smaken också förändras. Om han överkonsumerar porr då kan jag förstår att det är ett problem, däremot om han kollar på snygga tjejer i 18 års åldern eller gamla tanter 80 års åldern så är det egentligen skitsamma, det är bara fantasier.
Citera
2021-06-01, 18:24
Medlem
Citat:
Rent krasst så kan det som är negativt för en man motverkas genom bra gener och att vara mån om sitt utseende och hälsa.
För kvinnor är det skillnad, då det handlar om biologi att män dras till yngre kvinnor (generellt) medans sånt som kvinnor attraheras av är bl.a. status. En man som tar hand om sitt utseende, har en bra personlighet och med bra jobb håller längre.

Finns givetvis kvinnor som gillar yngre män, men det är skillnad på äldre mäns intresse av yngre kvinnor. Det är inte jämförbart.

Mvh
Ung man som knullar äldre kvinnor. Så kasta inte skit på mig för att jag är ärlig.
Citera
2021-06-01, 19:25
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Jag håller med, jag såg kärringen Anna Wahlgren (författare) framför mig när jag läste det där... Eteriska stimulerande oljor, vafan haha.... TS får väl sätta upp håret i handlebars (två tofsar) och en kortkort kjol typ ballerina, och stayups i vit spets, så kanske TS' man blir intresserad igen.

Fast jag ska inte vara den som kritiserar utan att ha något att komma med själv.
Mitt råd till TS är att båda går till en swingers klubb eller laglig bordell för par i Tyskland och leker av sig lite på varsitt håll.
Citera
2021-06-01, 19:25
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ciprus
Vadå "rent krasst BLA BLA BLA *talar om vad kvinnor vill ha och tycker om".

Kvinnor kan tala för sig själva ditt fetto. Sådär hade du förstås inte svarat om det inte vore för att du var en ful och hårig fetknopp själv.

Nej, ingen kvinna vill ha någon ful och fet gammal sliten gubbe med ölmage. Dröm vidare om att "status" kan rädda dig bara för att du är man. Det är bullshit. Bara något som ni tutar i er själva för att ni tror ni ska komma undan med att vara fula som stryk bara ni har "status".
Det är ju iofs helt sant, orsaken till att tjejer hellre datear Göran, 50, påläst, småplufsig VD med specialintressen, än Jean, 18 och inget att komma med annat än snygg kropp. Kvinnor vill ha någon man kan snacka med, connecta med, medan killar verkar vilja uppleva ungdomen igen.
Citera
2021-06-01, 19:46
Medlem
Citat:
Det är ju iofs helt sant, orsaken till att tjejer hellre datear Göran, 50, påläst, småplufsig VD med specialintressen, än Jean, 18 och inget att komma med annat än snygg kropp. Kvinnor vill ha någon man kan snacka med, connecta med, medan killar verkar vilja uppleva ungdomen igen.
Tala för dig själv. Vadå det är iofs sant? Sant för dig kanske men bara för att du föredrar Göran så gör inte alla andra kvinnor också det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in