Citat:
Jag gillade två skådespelare som 19-åring som var något äldre (de var under 30 dock då). Men det finns ju verkligen inga busslass med den typen av män i verkligheten. Och idag tycker jag varken Mads, Johnny eller Brad är särskilt attraktiva, de är lite för gamla för min smak.
Jag träffade inte en enda över 25 som jag tyckte var tillräckligt attraktiv för att ha sex med när jag själv var i ålder 16-25. Jag och mina väninnor var inte attraherade av 50-60-åringar med makt. Det verkar mest vara något som äldre sexköpare fått för sig.
Jag träffade inte en enda över 25 som jag tyckte var tillräckligt attraktiv för att ha sex med när jag själv var i ålder 16-25. Jag och mina väninnor var inte attraherade av 50-60-åringar med makt. Det verkar mest vara något som äldre sexköpare fått för sig.
Jag tänker inte påstå att det inte finns undantag, det finns människor som gillar att äta bajs också. Det jag skriver är dock vedertaget och det vanliga. Manliga sex-idoler brukar ligga i ungefär 40-50 år åldern och kvinnliga motsvarigheten runt 20-25. De flesta studier jag sett har visat ungefär samma. Här är en studie till exempel: "In the study, men’s desirability peaks at age 50. But women’s desirability starts high at age 18 and falls throughout their lifespan." https://www.theatlantic.com/science/archive/2018/08/online-dating-out-of-your-league/567083/
Självklart betyder det i alla åldersgrupper att de tar hand om sig och vårdar sitt yttre. Ett ovårdat fläskberg är varken attraktivt som 18 åring eller 50 åring. Det lättaste sättet att komma fram till sanningen är dock bara att gå tillbaka till biologin, där finner du alla svaren. Dock matas vi dagligen med förvriden feminist propaganda som är helt verklighetsfrånvänd. Som kvinna ska du egentligen inte heller lyssna på dina analyseringar och vad andra kvinnor säger. Kvinnor har generellt sett en enorm diskrepans mellan vad de säger eller tror sig säga och vad de egentligen känner. Det lär sig alla som någon gång gått i skolan att redan där är det helt uppenbart för alla att även fast flickor och kvinnor säger att de vill ha en man som respekterar och behandlar dom jämlikt så är det ändå alltid killarna som är mest stökiga och drar flickorna i håret och smackar dom på rumpan som drar till sig honorna.