2021-06-02, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Jag gillade två skådespelare som 19-åring som var något äldre (de var under 30 dock då). Men det finns ju verkligen inga busslass med den typen av män i verkligheten. Och idag tycker jag varken Mads, Johnny eller Brad är särskilt attraktiva, de är lite för gamla för min smak.

Jag träffade inte en enda över 25 som jag tyckte var tillräckligt attraktiv för att ha sex med när jag själv var i ålder 16-25. Jag och mina väninnor var inte attraherade av 50-60-åringar med makt. Det verkar mest vara något som äldre sexköpare fått för sig.

Jag tänker inte påstå att det inte finns undantag, det finns människor som gillar att äta bajs också. Det jag skriver är dock vedertaget och det vanliga. Manliga sex-idoler brukar ligga i ungefär 40-50 år åldern och kvinnliga motsvarigheten runt 20-25. De flesta studier jag sett har visat ungefär samma. Här är en studie till exempel: "In the study, men’s desirability peaks at age 50. But women’s desirability starts high at age 18 and falls throughout their lifespan." https://www.theatlantic.com/science/archive/2018/08/online-dating-out-of-your-league/567083/

Självklart betyder det i alla åldersgrupper att de tar hand om sig och vårdar sitt yttre. Ett ovårdat fläskberg är varken attraktivt som 18 åring eller 50 åring. Det lättaste sättet att komma fram till sanningen är dock bara att gå tillbaka till biologin, där finner du alla svaren. Dock matas vi dagligen med förvriden feminist propaganda som är helt verklighetsfrånvänd. Som kvinna ska du egentligen inte heller lyssna på dina analyseringar och vad andra kvinnor säger. Kvinnor har generellt sett en enorm diskrepans mellan vad de säger eller tror sig säga och vad de egentligen känner. Det lär sig alla som någon gång gått i skolan att redan där är det helt uppenbart för alla att även fast flickor och kvinnor säger att de vill ha en man som respekterar och behandlar dom jämlikt så är det ändå alltid killarna som är mest stökiga och drar flickorna i håret och smackar dom på rumpan som drar till sig honorna.
Citera
2021-06-02, 16:24
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djingiskahn
KONFRONTERA! Säg vad du tycker till honom och hota med att du ska ragga upp en yngre kille med större kuk än vad han har!!!!

Ganska dåligt och kontraproduktivt råd.

Som redan angivits i tråden är män programmerade att vara attraherade av kvinnor i sin mest fertila ålder, så det är inget konstigt. Om han sedan i lagom utsträckning kollar på lite teen-porr då och då är inget du ska känna dig hotad av.

Vill du ha mer sex? Förför honom, var sexbejakande, ta initiativ, dra på dig stayups, ansa pubeshåret och locka honom.. Svårare är det inte att knäcka koden. Lycka till!
Citera
2021-06-02, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Ganska dåligt och kontraproduktivt råd.

Som redan angivits i tråden är män programmerade att vara attraherade av kvinnor i sin mest fertila ålder, så det är inget konstigt. Om han sedan i lagom utsträckning kollar på lite teen-porr då och då är inget du ska känna dig hotad av.

Vill du ha mer sex? Förför honom, var sexbejakande, ta initiativ, dra på dig stayups, ansa pubeshåret och locka honom.. Svårare är det inte att knäcka koden. Lycka till!
Det där är en jävligt uttjatad ursäkt som bara pedofiler använder sig av. Hade du sagt något liknande i det verkliga livet så hade du blivit kastrerad och sönderslagen direkt. Det hoppas jag att du förstår.

Sedan så är TS själv en snubbe. Ingen kvinna skulle sexualisera barn genom att skriva "jag förstår ju att min man tycker att de unga tjejerna är fina" eller sitta och kalla porrsajter för "etablerade". Fy fan.

Det är bara män som är så pass sjuka i huvudet att de rättfärdigar att använda barn och tonåringar som sexobjekt inom porrindustrin. Ingen människa med den minsta gnutta empati i kroppen skulle försvara det här. Eller sitta och kalla nakna outvecklade barn/tonåringar som har sex i utbyte mot pengar (om de nu faktiskt inte blir våldtagna) för "fina". Så jävla GROTESKT.

Riktigt fjantigt av TS att dessutom avsluta trådstarten med "Förkrossad" som något slags hån mot feminister som är anti porrindustrin för att försöka få det att se ut som att det bara är larviga, löjliga, svartsjuka och dramatiska kvinnor som "stör sig på" porr pga avundsjuka eller av rädsla för att själva inte "duga" åt sin man. Som att kvinnor ens skulle objektifiera sig själva på det viset bara för att ni män gör det.

Personer som är emot porrindustrin är det av väldigt goda skäl, därför att de bryr sig om och vill skydda kvinnor. Jag förstår att det kan vara svårt att begripa för män som själva inte bryr sig ett skit om kvinnor.
Senast redigerad av ciprus 2021-06-02 kl. 18:26.
Citera
2021-06-02, 17:51
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elokat
Jag tänker inte påstå att det inte finns undantag, det finns människor som gillar att äta bajs också. Det jag skriver är dock vedertaget och det vanliga. Manliga sex-idoler brukar ligga i ungefär 40-50 år åldern och kvinnliga motsvarigheten runt 20-25. De flesta studier jag sett har visat ungefär samma. Här är en studie till exempel: "In the study, men’s desirability peaks at age 50. But women’s desirability starts high at age 18 and falls throughout their lifespan." https://www.theatlantic.com/science/archive/2018/08/online-dating-out-of-your-league/567083/

Självklart betyder det i alla åldersgrupper att de tar hand om sig och vårdar sitt yttre. Ett ovårdat fläskberg är varken attraktivt som 18 åring eller 50 åring. Det lättaste sättet att komma fram till sanningen är dock bara att gå tillbaka till biologin, där finner du alla svaren. Dock matas vi dagligen med förvriden feminist propaganda som är helt verklighetsfrånvänd. Som kvinna ska du egentligen inte heller lyssna på dina analyseringar och vad andra kvinnor säger. Kvinnor har generellt sett en enorm diskrepans mellan vad de säger eller tror sig säga och vad de egentligen känner. Det lär sig alla som någon gång gått i skolan att redan där är det helt uppenbart för alla att även fast flickor och kvinnor säger att de vill ha en man som respekterar och behandlar dom jämlikt så är det ändå alltid killarna som är mest stökiga och drar flickorna i håret och smackar dom på rumpan som drar till sig honorna.

Så då har jag lärt mig av tråden; som kvinna ska jag inte lyssna på mig själv. Då vet jag.
Citera
2021-06-02, 17:52
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard

Eller så skaffar hon någon som vill ha sex istället. Varför tvinga fram något som inte finns där.
Citera
2021-06-02, 17:59
Medlem
Problemet är att vi har ett samhälle som har fullt fokus på den kvinnliga sexualiteten, kvinnor verkar knappt veta hur den manliga sexualiteten fungerar eftersom man har fullt upp med att förstå sin egen och dyrka den till skyarna.

Att en medelålders man attraheras av unga kvinnor måste vara bland det naturligaste som finns, lustigt att detta framstår som så kontroversiellt i ett samhälle som inte har några problem med att dyrka mindre naturliga saker.
Citera
2021-06-02, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ciprus
Det där är en jävligt uttjatad ursäkt som bara pedofiler använder sig av. Hade du sagt något liknande i det verkliga livet så hade du blivit kastrerad och sönderslagen direkt. Det hoppas jag att du förstår.

Många ord har blivit förstörda i språket och tappat sin betydelse när de kastas hej vilt, ord som "rasist" och "våldtäkt" etc. Är "pedofil" nästa ord att förlora sin mening? Vet ni ens vad en pedofil är? En pedofil är någon som dras till ej könsmogna barn. Man skulle kunna säga att män som dras till kvinnor i 18-20 års åldern är motsattsen till vad definitionen av pedofili är eftersom det är just i dessa åldrar som kvinnar är som mest FERTIL. Det är då kvinnan är skapt för att föda barn enligt naturen. Anledningen till att kvinnor nu blir mödrar senare är för att vi "lurade naturen" och uppfann preventivmedlet för ca 80 år sedan.
Citera
2021-06-03, 00:15
Medlem
JBernards avatar
Citat:

Sedan så är TS själv en snubbe. Ingen kvinna skulle sexualisera barn genom att skriva "jag förstår ju att min man tycker att de unga tjejerna är fina" eller sitta och kalla porrsajter för "etablerade". Fy fan.

Det är bara män som är så pass sjuka i huvudet att de rättfärdigar att använda barn och tonåringar som sexobjekt inom porrindustrin. Ingen människa med den minsta gnutta empati i kroppen skulle försvara det här. Eller sitta och kalla nakna outvecklade barn/tonåringar som har sex i utbyte mot pengar (om de nu faktiskt inte blir våldtagna) för "fina". Så jävla GROTESKT.

Riktigt fjantigt av TS att dessutom avsluta trådstarten med "Förkrossad" som något slags hån mot feminister som är anti porrindustrin för att försöka få det att se ut som att det bara är larviga, löjliga, svartsjuka och dramatiska kvinnor som "stör sig på" porr pga avundsjuka eller av rädsla för att själva inte "duga" åt sin man. Som att kvinnor ens skulle objektifiera sig själva på det viset bara för att ni män gör det.

Personer som är emot porrindustrin är det av väldigt goda skäl, därför att de bryr sig om och vill skydda kvinnor. Jag förstår att det kan vara svårt att begripa för män som själva inte bryr sig ett skit om kvinnor.

Du kan ju tycka vad du vill men det påverkar ju inte hur världen fungerar. Om du tycker att myndighetsåldern borde höjas får du väl arbeta parlamentariskt med detta.
Citera
2021-06-05, 20:54
Medlem
Houslers avatar
Han är pedofil. Lämna honom och rädda din dotter. Han kollar på dokumenterade övergrepp av barn.
Citera
2021-06-05, 20:56
Medlem
Houslers avatar
Varför skulle det vara "programmerat" hos män att jaga efter barn? Det är evolutionärt dåligt att äldre män får barn då risken för psykiska sjukdomar ökar ju äldre mannen är. Sluta skylla på biologin.
Citera
2021-06-05, 20:58
Medlem
rtyuios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Housler
Han är pedofil. Lämna honom och rädda din dotter. Han kollar på dokumenterade övergrepp av barn.
Man är myndig när man är 18+. Således är man inget barn.
Citera
2021-06-05, 21:03
Avslutad
Citat:

HAHA, utveckla gärna detta. Eller, det får ju bli senare då du tack och lov är avstängd ett tag.
Vem skulle slå sönder nån som sa detta? Du? Dina fula feministpolare som ingen vill knulla?

Jag säger gärna detta när som helst IRL då det är helt sant och ofta relevant.

Citat:

Din dumma jävla rugguggla. Merparten av kvinnor som gör porr oavsett ålder gör det för att dom vill. Sen kan skälen variera. Pengar, fame, fetisch. Men dom väljer det och gör det helt frivilligt. Ni som ska "skydda" ställer bara till en massa besvär för dem och ni är fan inte poppis i de kretsarna det kan jag lova. Fast ni är ju inte poppis i några kretsar utom er egna när man tänker efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in