2021-05-31, 23:13
Medlem
Hej,
min man är 45 år gammal och jag har sett på vår dator att han går igång på teen-porr. Jag ser att han sneglar på unga tjejer ute på stan och verkar falla för de små, outvecklade tjejerna när det kommer till porren. Förstår att de är fina och påminner honom om sin ungdoms dagar, men vad fan! Vi har en äldre tonårsdotter hemma! Jag är äcklad och känner mig så fruktansvärt sviken. Jag är också 45 så ganska långt ifrån de där tjejerna. Dessutom verkar han ha blivit allt mer ointresserad av att ha sex med mig. Jag har gärna ännu mer sex, tycker dessutom att jag gör det ganska bra. Jag vet inte längre vad jag ska tro. Snälla FB - hjälp mig - vad händer? Vi har varit gifta i snart 20 år, jag trodde att jag kände min man?!

Förkrossad
Senast redigerad av Tjorven8899 2021-05-31 kl. 23:16.
Citera
2021-05-31, 23:17
Medlem
dengamleDs avatar
Alla män vill knulla tonårsbrudar. Inget konstigt med det.
Jämför med hur du sjäv såg ut när du var 19 och hur du ser ut idag så förstår du nog själv "problemet"
Citera
2021-05-31, 23:18
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven8899
Hej,
min man är 45 år gammal och jag har sett på vår dator att han går igång på teen-porr. Jag ser att han sneglar på unga tjejer ute på stan och verkar falla för de små, outvecklade tjejerna när det kommer till porren. Förstår att de är fina och påminner honom om sin ungdoms dagar, men vad fan! Vi har en äldre tonårsdotter hemma! Jag är äcklad och känner mig så fruktansvärt sviken. Jag är också 45 så ganska långt ifrån de där tjejerna. Dessutom verkar han ha blivit allt mer ointresserad av att ha sex med mig. Jag har gärna ännu mer sex, tycker dessutom att jag gör det ganska bra. Jag vet inte längre vad jag ska tro. Snälla FB - hjälp mig - vad händer? Vi har varit gifta i snart 20 år, jag trodde att jag kände min man?!

Förkrossad

Oroa dig inte, det är helt normalt. Alla män attraheras av fertilitet, där teens är de mest fertila. Det är helt naturligt och inget du behöver haka upp dig på.

Alla eller iallafall de allra flesta män tänder på teen-porr oavsett ålder. Det finns vetenskapliga undersökningar i ämnet och det är konstaterat att alla män föredrar kvinnor runt 18-års åldern.
Citera
2021-05-31, 23:24
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad: allmänt --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2021-05-31, 23:26
Medlem
Min erfarenhet är att medan jag åldras så åldras attraktionen också, detta är givetvis individuellt men som 45-åring är det hebefili att tända på så unga tjejer. Man kan tycka att han skall vara gammal nog nu för att tända på kvinnor, men problemet kanske beror på dig?

Vad har du gjort för att behålla din skönhet så länge som möjligt? Kvinnan tappar sin enklare och fortare än män, viktigt att en kvinna får i sig mycket antioxidanter, vitaminer och andra mineraler samtidigt som hon tränar. Allt för att hålla kroppen fast och så "ungt" som det går.

Har du inte ansträngt dig får du helt enkelt finna dig i att han vill knulla er dotters vänner.
Citera
2021-05-31, 23:30
Medlem
Zitilitess avatar
Han kollar på förmycket porr säkert
Citera
2021-05-31, 23:31
Avslutad
klä upp dig i en school girl outfit och sug in magen då Du måste vara aktiv för att få tillbaka honom till den ljusa sidan (milf porr)
Citera
2021-05-31, 23:38
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
hjälp mig - vad händer?
Vad sägs om att ta upp ett samtal med din man och berätta rakt från hjärtat hur du känner dig. Och fråga hans lika ärliga svar om hans nya vanor som du ser dem.

Bästa sättet att hålla relationen i rullning är ärliga samtal sinsemellan.
Citera
2021-05-31, 23:39
Bannlyst
Citat:
Hej,

Förkrossad

Skönt att man är singel och barnfri så man kan både titta och stöta på betydligt yngre kvinnor utan risk, så länge man är någorlunda civiliserad
Citera
2021-05-31, 23:39
Avslutad
Tråkig situation!
Jag tänker spontant att du kan kliva ur din "comfort zone" och göra något en kväll tillsammans med honom och få honom på fall igen. Överraska med en massage kanske, det finns oljor som sägs skall fungera fint i erotiskasituationer och förför honom både mentalt och fysiskt! Ät honom med blicken, kanske hinta om vad du vill/ska göra med honom, reta upp honom ordentligt och låt inte din fantasi ha några gränser.

Han skall vilja ha dig!
Citera
2021-05-31, 23:41
Medlem
Citat:
Hej,

Förkrossad
KONFRONTERA! Säg vad du tycker till honom och hota med att du ska ragga upp en yngre kille med större kuk än vad han har!!!!
Citera
2021-05-31, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Alla män vill knulla tonårsbrudar. Inget konstigt med det.
Jämför med hur du sjäv såg ut när du var 19 och hur du ser ut idag så förstår du nog själv "problemet"

Ja, visst är det så. Jag kan verkligen inte jämföra mig med mitt tonårs jag. Även om jag verkligen heller inte har "tappat det". Betyder det att detta nu är min verklighet? Han kommer för alltid vara kåt på andra yngre tjejer och jag ska acceptera att min attraktionskraft och mitt kärleksliv är slut. Att jag är över vid 45 års ålder och han kommer ägna resten av sitt liv åt att längta efter något annat. Det känns otroligt sorgligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in