Citat:
Ursprungligen postat av
Tjorven8899
Hej,
min man är 45 år gammal och jag har sett på vår dator att han går igång på teen-porr. Jag ser att han sneglar på unga tjejer ute på stan och verkar falla för de små, outvecklade tjejerna när det kommer till porren. Förstår att de är fina och påminner honom om sin ungdoms dagar, men vad fan! Vi har en äldre tonårsdotter hemma! Jag är äcklad och känner mig så fruktansvärt sviken. Jag är också 45 så ganska långt ifrån de där tjejerna. Dessutom verkar han ha blivit allt mer ointresserad av att ha sex med mig. Jag har gärna ännu mer sex, tycker dessutom att jag gör det ganska bra. Jag vet inte längre vad jag ska tro. Snälla FB - hjälp mig - vad händer? Vi har varit gifta i snart 20 år, jag trodde att jag kände min man?!
Förkrossad
Oroa dig inte, det är helt normalt. Alla män attraheras av fertilitet, där teens är de mest fertila. Det är helt naturligt och inget du behöver haka upp dig på.
Alla eller iallafall de allra flesta män tänder på teen-porr oavsett ålder. Det finns vetenskapliga undersökningar i ämnet och det är konstaterat att alla män föredrar kvinnor runt 18-års åldern.