Citat:
Ursprungligen postat av
Lova33
Jag hänger med i hur du tänker, men nej. LW:s blod i SD:s plös, SD:s sperma på LW:s kjol och SD:s DNA på LW:s ring styrker att det var SD som utförde mordet.
Om du inte menar att SOA hjälpte SD? Men de pratar ju inte om problem i den familjen och mot bakgrund av det så är mordplaner alltså uteslutet.
SD mördade LW helt på egen hand, allt jag tagit del av i FUP, rättegångar och inte minst hovrättsdomen talar för det.
Haha, typiskt mig att vara för mångordig och helt klart otydlig!
Inte en sekund under dessa tre år har jag trott att någon annan varit mördaren än SD!
Och helt enig med dig att SOA inte har motiv.
Jag tror också att SD skötte allt på egen hand och min starka övertygelse är att ingen var med och planerade eller på annat sätt hjälpte till vid mordet.
Jag har hela tiden gått emot strömmen och i stort sett varit väldigt ensam om att HD med CO varit manipulerade och marionetter till den här mycket udda och manipulernade mördaren. JG inkluderad.
Att så många atr SDs parti mot Lena, trots att det är SD som är otrogen är ett av skälen till att jag tror att SD manipulerar dom, samt att de raderarar, undanhåller, storstädar och ljuger.
Det är ingen familje/vän konspiration om mord här.
Konspirationen, det är människor som har blivit grundlurade att tro på SD.
Det är det jag menar.
Så jag tänker att SOA sitter i rätten och säger att otroheten är "ett litet misstag som alla kan göra" för att hjälpa SD.
Sudda ut SDs motiv till mordet.