Citat:
Ursprungligen postat av
Smhf
Tack för ett mkt bra inlägg, som beskriver en del att tänka på.
Lenas *bror' O*la A*lenfalk förstod att inte allt stod rätt till, även han misstänkte att Lena var bipolär.
O*la säger att Lena var "manisk" att hon var uppe i varv de senare gångerna som de träffades.
Hon satt konstant med sin telefon, hon var helt uppe i den.
Han har sett mycket i sitt arbete på ambulansen och psykiatrin och varit i kontakt med
personer med psykisk ohälsa och som är biopolära, han tror att det kan vara så att Lena var
det.
Hon var 18 år när hon flyttade hemifrån. Hon drog till
Portugal eller om det var Spanien, hon korn hem med en portugis "det började redan då".
Aktb 146 s119- 120
Uttalande från ett förhör med O*la A*lenfalk:
Syrran var orsaken till att de separerade. Hon har förstört ett äktenskap tänker jag och det kan
skapa reaktioner.
Här kan man läsa hur själasörjaren den sk pastorn ser på sin nya granne HD:
Här kallar hon HD för IDIOTEN även EFTERBLIVEN:
Aktb 168 del B s 1214 och 1218
Lena Wesström
hon är totalt socialt och känslomässigt underutvecklad
5 mar 2018 20:09
Lena Wesström
och nu vill den efterblivna bo i samma förening, samma kvarter, samma GÅRD som jag
5 mar 2018 20:07
Lena Wesström
uteplatserna ut mot samma gräsmatta, kanske 60 m emellan.
Lena Wesström
IDIOTEN TILL MÄNNISKA VILL KÖPA LÄGENHET PÅ EXAKT MIN GÅRD!
Citat:
Ursprungligen postat av
Ulanna
H fick utmärkt utsikt till Ls vardagsrumsfönster o uteplats om hon stod i ett av sovrummen på övervåningen. För henne var det nog ett utmärkt läge för kunna spana. Hon visste ju att S inte kunde hålla picken i styr. Han hade en chans till återförening om han kunde avhålla sig från att hälsa på L? Jag tycker det är ett märkligt bostadsval, men separationen verkade ju mer vara på prov.
H kan ha blivit avtrubbad av alla psykmediciner genom åren och har uppträtt som efterbliven? Det skulle då kunna förklara hur hon kunde vara så dum i huvudet att hon raderade i mobilen, skyddade S och tappade minnet i förhör, men mindes exakt en sexrappakalja om L/S när hon hördes i rätten.
[quote=Snor-Johan|72527977]Appropå flytten..
Kontrollfreaket Lena som förföljer paret 24/7 hintar om att rensa bort lite buskar så att hon får fri sikt över den hon burit sig så fruktansvärt illa åt i flera års tid.
Lena Wesström
Måste ta ned lite mera buskar så vi verkligen ser varan även när vi sitter ned
25 feb 2018 21 :42
Dessa båda kvinnor verkligen hatade varann. Varför hatade Lena Hanna tro? Det var ju Lena som jagade Hannas man. Att Hanna hatade Lena förstår jag fullständigt. En uppkäftig slampa. Hanna har haft ihjäl henne. Så är det. Lena kallade Hanna för en massa hemskheter. Usch vilken hemsk kvinna Lena var. Ni tror att Hanna skyddade Stefan. Haha. Nää, det var Stefan som skyddade Hanna. SD har sagt vid förhör att han aldrig skulle mörda så klumpigt. "Hade det varit jag hade hon inte hittats än". Jag tror hans advokat vet vem som gjort vad. Jag tycker att Hanna ska klara sej. Den där j-a Lena Wesström. Fy fan. Förstört så många liv. Å den som övervakade Lena via internet på mordkvällen bl.a var självklart Hanna. Stefan vill inte ha med Lena att göra.