2021-05-31, 08:26
Medlem
Många snackar ibland om att ringa till andra länder och sånt, men jag vet att simmo gjort det förut och det kom folk redan samma dag den gången.
Citera
2021-05-31, 08:30
Medlem
Kan säga att när jag såg ett möte hos de länkade till simmo så påminde de om en italiensk maffia. Äldre herrar i fina bilar och som var välklädda och med en aura av power. Men lugna och trevliga. Men inga att leka med
Citera
2021-05-31, 08:31
Medlem
PutinJailFreeNavals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornesmagasin2
Sällan jag "hejar" på grovt kriminella men uppenbart hatar hela Göteborg Alikhan släkten, med Guds hjälps hoppas jag att Simmmo familjen och deras allierade slaktar Alikhan svinen!!!!?? Alikhan är som en jävla cancer dom förgiftar halva Göteborg och har gjort så i 30år, hur kommer de sig att först nu börjar folk attackera svinpälsarna alikhan??? Men som sagt hoppas att Guds vrede hjälper SIMMONO CO att utplåna horungarna i Alikhan, detta har gått för långt? Btw vilka allierade har SIMMO släkten och ecderas allierade krafter att räkna med?!

Simmo. Är det ett efternamn?

Vems härskarmetoder är mest lik Putin? Ali Khan klanen eller Simmo klanen?
Citera
2021-05-31, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Sinaloa-
Många snackar ibland om att ringa till andra länder och sånt, men jag vet att simmo gjort det förut och det kom folk redan samma dag den gången.
japp,simmo agerade väldigt snabbt senna gången.när jag åkte förbi hjällbo torg så såg jag väldigt många tyskregistrerade bilar
Citera
2021-05-31, 08:41
Medlem
Ak kommer göra allt för att få fred. Ska simmo verkligen offra sitt blod och acceptera fred. Jag kan förstå om dom gör det men egentligen borde ak få sig en rejäl läxa
Citera
2021-05-31, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Sinaloa-
Simmo är starkare än Ak men folk har ingen aning iom att de är lågmälda. Simmo är länkad med tunga familjer utomlands och jag vet själv att folk kommer om de ringer. Exakt så är det, lyfter de luren åker folk hit DIREKT.
Det finns en bok om AK-familjen så där kan man läsa in sig lite om vad det är för kufar, men de andra släkter/klaner/familjer som du och andra nämnt i denna tråden - finns det något skrivet om dem någonstans? Skulle vara intressant att förstå klanväldet i Göteborg, vem som sitter på makten och i vilka områden (och vilka affärer de sysslar med)
Citera
2021-05-31, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiggeO
Det finns en bok om AK-familjen så där kan man läsa in sig lite om vad det är för kufar, men de andra släkter/klaner/familjer som du och andra nämnt i denna tråden - finns det något skrivet om dem någonstans? Skulle vara intressant att förstå klanväldet i Göteborg, vem som sitter på makten och i vilka områden (och vilka affärer de sysslar med)
De med mest makt är anonyma.
Citera
2021-05-31, 08:53
Medlem
Det är väl bara att kolla om dessa som vanligt bokat Posthotellet till förhandling. Om inte så lär det väl bli en hetsigt sommar i Göteborg.
Citera
2021-05-31, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snakedoc1
japp,simmo agerade väldigt snabbt senna gången.när jag åkte förbi hjällbo torg så såg jag väldigt många tyskregistrerade bilar

tror du bilarna hann över gränsen upp till Sverige inom en dag? flög de?
tyskreg. bilarna var redan i gbg -för ett annat ändamål-,,,

förresten volvo v90 som syns i video tillhör väl somaliern som syns liggande med polis över sig i ett annat videklipp (cens. ansikte). tror de jagades av polis därför välte bilen !? undrar om han står med AK eller simmo nu då han brukar hänga med folk från båda klanerna tidigare,
Senast redigerad av franke785 2021-05-31 kl. 08:56.
Citera
2021-05-31, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franke785
tror du bilarna hann över gränsen upp till Sverige inom en dag? flög dem?
tyskreg. bilarna var redan i gbg -för ett annat ändamål-,,,

förresten volvo v90 som syns i video tillhör väl somaliern som syns liggande med polis över sig i ett annat videklipp (cens. ansikte). tror de jagades av polis därför välte bilen !? undrar om han står med AK eller simmo nu då han brukar hänga med folk från båda klanerna tidigare,
Vissa var kanske I Köpenhamn
Citera
2021-05-31, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snakedoc1

Hoppas dom hade giltiga PCR-test eller va fullvaccinerade.
Citera
2021-05-31, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Hörde exakt samma info men visst var det lelo som blev huggen igår eller var det han rafik?

Verkar som mina källor är 100%. Dock vet jag inget om att någon blivit huggen. Simmo är väldigt stabila när det gäller fight utan vapen, som riktiga män. Tror inte dom skulle gå och hugga folk. Dem misshandla och slog en av AKs ledare i Hjällbo. Det är ju AK som är smutsiga som skickar springpojkar för att skjuta på oskyldiga för att inte tappa ansiktet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in