2022-01-11, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Jag beskrev hur det ser ut generellt.

Nystartad konto. Det betyder två saker här på Flashback. Antingen sitter man på bra information eller så trollar man.

Jag förstår inte logiken här. Bara för det är ett nytt konto innebär det inte att man är en troll eller sitter på viktigt information. Någon gång måste man väl starta ifall man vill. Alla på Flashback har någon gång haft ett nytt konto som sedan blivit gammal. Startar man ett konto kan det ha med att man vill diskutera och ställa frågor till de som vet, som dem flesta här gör. Utöver detta har jag koll på vad det är som har hänt Tati, som jag skrev i min förra inlägg så har han kritat 400 dollar för knark. Har han betalat? Nej! Det finns konsekvenser för det. Han om allt borde ha pengar till att betala skulden så mycket som han har rånat folk.
Citera
2022-01-13, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomanland
Jag förstår inte logiken här. Bara för det är ett nytt konto innebär det inte att man är en troll eller sitter på viktigt information. Någon gång måste man väl starta ifall man vill. Alla på Flashback har någon gång haft ett nytt konto som sedan blivit gammal. Startar man ett konto kan det ha med att man vill diskutera och ställa frågor till de som vet, som dem flesta här gör. Utöver detta har jag koll på vad det är som har hänt Tati, som jag skrev i min förra inlägg så har han kritat 400 dollar för knark. Har han betalat? Nej! Det finns konsekvenser för det. Han om allt borde ha pengar till att betala skulden så mycket som han har rånat folk.

Jag ska hålla mitt inlägg kort. Menar du att Tati blev klipp för 400 dollar?
Citera
2022-01-13, 09:58
Medlem
Nu när polisen vet vem mördaren är kommer det mer intressant information snart om denna avrättning.
Citera
2022-01-13, 22:35
Medlem
Citat:
Jag ska hålla mitt inlägg kort. Menar du att Tati blev klipp för 400 dollar?

Det är hans skuld i Spanien bara. Så, ja det var anledning.
Citera
2022-01-13, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Nu när polisen vet vem mördaren är kommer det mer intressant information snart om denna avrättning.

Jag tror inte dem vet. Vem har sagt det till dig?
Citera
2022-01-13, 22:37
Medlem
Citat:

Anledningen*
Citera
2022-01-14, 17:05
Medlem
Citat:

400 dollar? Saknas det några nollor?
Citera
2022-01-17, 19:52
Medlem
Citat:
400 dollar? Saknas det några nollor?

Vet inte, det hörde jag från någon som var med och japp honom
Citera
2022-02-08, 11:04
Medlem
diseuses avatar
Pressmeddelande från domstolen (22-årig man döms till livstids fängelse för mord och tio mordförsök i Hjällbo):
Citat:
Hovrätten har idag dömt en 22-årig man till livstids fängelse för mord, tio mordförsök och grovt vapenbrott efter en skjutning i Hjällbo i maj 2021.

Strax efter lunch på söndagen den 30 maj 2021 sköt två maskerade män med varsin pistol mot ett större sällskap i utkanten av Hjällbo centrum. En 44-årig man avled på plats och ytterligare två män skottskadades. Händelsen hade samband med ett upplopp i Hjällbo den 28 maj 2021.

22-åringen greps i samband med skjutningen. Den andre gärningsmannen har inte kunnat identifieras. I tingsrätten dömdes 22-åringen för mord, åtta mordförsök och grovt vapenbrott. I hovrätten döms 22-åringen för ytterligare två mordförsök.

– Vår bedömning är att samtliga målsägande har befunnit sig i skottlinjen och riskerade att dö eller skadas allvarligt, säger Roy Johansson, hovrättsråd och rättens ordförande.

Det är inte klarlagt vem av männen som sköt de skott som dödade 44-åringen eller skadade de två andra. De två gärningsmännen bedöms ändå vara lika skyldiga. Hovrätten håller med tingsrätten om att brotten är så allvarliga att straffet för 22-åringen ska bli livstids fängelse. Han ska också betala skadestånd med sammanlagt ca 1,4 miljoner kronor till den avlidnes familj och de som riskerade att dö vid skjutningen.
Hovrätten för Västra Sverige, mål: B 6730-21
Citera
2024-08-18, 22:04
Medlem
Är inte alla de släkt på något sätt? alla tillhör Mhallami folket och bör ha någon koppling genom ingifta med varandra https://blog.zaramis.se/2021/06/07/d...klannatverken/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in