2021-05-30, 23:51
Medlem
Tänker anse att Annki kom tvåa eftersom hon kom längre på sista hindret än Joanna

Det skulle vara kul med en Hjältar mot Skurkar-säsong. Ska nog fila lite på en sådan lista imorgon
2021-05-30, 23:52
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av with3r
Källa på att hon var otrogen? Enligt från vad jag hittade är de fortfarande ihop och hon är gravid
Han driver ju bara. bara kolla i tråden på hans inlägg
2021-05-30, 23:58
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av with3r
Källa på att hon var otrogen? Enligt från vad jag hittade är de fortfarande ihop och hon är gravid

Men vems är ungen? Upphörde otroheten efter robinson? Är det Dennis hon vill ha? Många frågor men inga svar. Försök nu respektera Dennis privatliv & försök inte luska i detta. For fuck sake, he's robinson winner 2021 💗

Nu lämnar jag tråden. See you all in Robinson 2022 Over & out!
2021-05-30, 23:59
Medlem
peterZiipens avatar
En besservisser i Robinsongruppen på Facebook skriver att det inte spelade någon roll att pusslen såg olika ut - utfallet hade blivit detsamma oavsett. Hon attackerar sedan Flashback och skriver:

Sen ska man dessutom ta allt på flashback med en gigantisk nypa salt. Har läst igenom en del av robinsontrådarna från detta och de senaste åren. Bittra människor som klagar över precis allt som inte passar in i deras verklighetsbild och får ryggdunkningar av liktänkande människor. Konspirationsteorier är bra, i lagom mängd. Det tränar det kritiska tänkandet. Men på flashback har det gått överstyr för längesen, där handlar det bara om att bekräfta sin egen övertygelse.

Vilka konspirationsteorier har jag missat? Den enda jag kan tänka mig är att alla måsar flyger till Vänern. ¯\_(ツ)_/¯
2021-05-31, 00:06
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Dagens Finalavsnitt är inte ngn röstning Live. Det är inspelat förra året - gäller även röstningen som gamla deltagare står för i avsnittet. Vi tittare har aldrig fått rösta Live i vad gäller Robinson. Inte heller i Farmen ... för att ta ett annat exempel. Det är alltså INTE direktsändning ikväll ...

Jo, det har vi. 2001 när finalen avgjordes i Kittelfjäll var det tittarna som fick rösta fram vinnaren.
2021-05-31, 00:09
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Lär bli feta böter om flickvännen avslöjat.

Bara att berätta för vänner att man ska vara med i Robinson gör att man får bota 300-400k.

Nej, varför skulle det bli det? Flickvännen har ju inte skrivit under något kontrakt på att hon inte får säga något.
2021-05-31, 00:12
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nej, varför skulle det bli det? Flickvännen har ju inte skrivit under något kontrakt på att hon inte får säga något.

Då har ju givetvis Dennis tjallat. Vilket HAN INTE får. Så då kan alla deltagare kringgå kontraktet genom att berätta allt för nära och kära i förväg, som i sin tur för vidare informationen. Eller hur resonerar du?
2021-05-31, 00:13
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen

Då har ju givetvis Dennis tjallat. Vilket HAN INTE får. Så då kan alla deltagare kringgå kontraktet genom att berätta allt för nära och kära i förväg, som i sin tur för vidare informationen.

För ens närmaste familj får man nog berätta.
2021-05-31, 00:16
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Jo, det har vi. 2001 när finalen avgjordes i Kittelfjäll var det tittarna som fick rösta fram vinnaren.
Japp. Tittarna hade även halva makten 2003 när Emma vann samt röstade fram finalister 2004.
2021-05-31, 00:18
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanghastanArticuno
Grattis Dennis och varför nästa säsong i Västindien när allt finns på Fiji

Är väl bara skönt med omväxling från Fiji för en gångs skull. Så länge inte det blir i Sverige så.
2021-05-31, 00:18
Medlem
Öfvergård har som arge snickaren i TV, i åratal, öst sitt förakt och häckel folk som inte vet hur man bygger.
Klart att han hyste extra respekt och vurm för byggar-kollegan Dennis. Säger inte att det avgjorde, men att det kan ha spelat in i olika lägen.
2021-05-31, 00:20
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Ingen som noterade att johanna stod utan bh i sin vita skjorta så vårtgårdarna syntes

Hon är feminist och använder inte BH.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in