2021-05-30, 22:55
Medlem
Kallixs avatar
Slutade att titta när William blev utröstad. Vad hände med Andreas? Blev han utröstad innan finalen?
2021-05-30, 22:56
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Är du dum på riktigt eller gör du dig bara till?
Du får gärna försvara din ståndpunk om du vill att jag ska förstå vad du menar.
2021-05-30, 22:56
Medlem
twoeggss avatar
Varför hejar Johanna som är feminist på Dennis i finalen när det finns två kvinnor?
2021-05-30, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Fåglarna var väl likadana på puzzlet - däremot hade alla tre olika koder som gav dem nycklar att låsa upp just sin låda till ved/tändstål etc. Dennis såg inte riktigt hur fågelns vingar skulle vara och sedan la han sina tecken lite fel - men lyckades till slut. Men attans vad nervös och stressad han var som glömde tända sin egna fackla och sprang iväg men fick vända om och tända den
Det skall bli otroligt skönt att slippa dina kommentarer framöver. Har du ens tittat på bilderna av pusslen? Titta en, kanske två, kanske tre gånger till. Försök förstå vad alla andra förstod efter att ha tittat en enda gång.
2021-05-30, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elime
Haha men snälla, det var ju du som menade att jag "hatade" deltagarna pga att jag sa 'usch för dom'. Jag har hört betydligt värre i tävlingssammanhang, det ändrar inte min åsikt om Johanna och co. Jag tycker inte att man beter sig som dom har gjort, och det handlar på inget sätt om "vinkling" av produktionen. Men eftersom du försvarar deras beteende så antar jag att du är likadan själv, och då är det nog bäst att vi avslutar diskussionen här.

Oj då. Inte konstigt att du blir så arg på personer i en dokusåpa. Men visst. Du får gärna tro att det TV4 visar i Robinson är den absoluta sanningen.
2021-05-30, 22:58
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Dennis vinner. Han tar mest betalt på Memmo.

Jepp. Hade rätt...
2021-05-30, 22:59
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Slutade att titta när William blev utröstad. Vad hände med Andreas? Blev han utröstad innan finalen?

Åkte såklart ut i örådet ”Nä ja är inte biiiiiitter alls”
2021-05-30, 22:59
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Varför hejar Johanna som är feminist på Dennis i finalen när det finns två kvinnor?
Visar bara vilken hycklare hon är. Precis som alla andra "feminister". De lyfter bara andra kvinnor när de har samma (vänstrliberala) åsikter som de själv.
2021-05-30, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
tjejerna har lika pussel , fjädrar ner på sista raden, Dennis har inte det. Då blir det ju lättare

Hade dock varit episkt om Anki vann . Alla hade ju INTE grattat henna, fast hon gjorde en mycket bra insats
Hon har ju inte gjort något rätt alls. Hennes största fel var att rösta ut Ludde. Jag tycker väldigt illa om Ludde och Syltryggen, men Anki hade haft större chans att slå dem än att slå Joanna och Dennis.
2021-05-30, 23:04
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Det skall bli otroligt skönt att slippa dina kommentarer framöver. Har du ens tittat på bilderna av pusslen? Titta en, kanske två, kanske tre gånger till. Försök förstå vad alla andra förstod efter att ha tittat en enda gång.

Vissa borde inte få ha internet alls.
2021-05-30, 23:04
Medlem
Zyxel04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs

Feminism måste inte betyda att man ogillar alla män och gillar alla kvinnor.

Man kan vara "feminist" och heja på Dennis istället för Joanna och Annki.
2021-05-30, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tombo88
https://imgur.com/EeWjJSX

Jag kollade bilden igen. Det ser faktiskt ut som att det är tre olika pussel. Olika tecken på alla men när det gäller fågeln är den vänd åt ena hållet för Joanna och andra för Annki. Dennis ser helt annorlunda ut med huvudet rakt fram på två bitar istället för en och inga fjädrar på samma bitar som tecknen. Tycker fortfarande Dennis fick ett mer avvikande och svårare pussel dock. Tv4 kommer säkert hävda att alla var olika men tjejernas är mer lika och lättare enligt mig.
Stämmer, men TV4 har samma ärlighet som Kim Jong-Un. De vet inte vad rättvisa är utan tänker bara på sig själv. Man vill att de går under och aldrig mer får sympatier.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in