Citat:
Ursprungligen postat av
urshult
Jag tar ett glas med alla och ett extra glas med Avel, Fröken Sverige, Honan6, Picasso, Zilvereko, develi, T34 Panter, Krmkr, Sh.Holmes, Puttenot, Fleudhästen, Avd.9 och flera andra som är tongivande!
Och Ulf och barnen!
Nu vill vi även att de som inte vågat träda fram gör det i tråden och skriver lite!
Tack för det, jag höjer minnskål tillbaka till alla som kämpat och engagerat sig. Minns än idag vårt samarbete när FUP köptes ut av en vänlig medlem (@Puttenot) och att vi med gememsamma krafter hjälptes åt, det kördes långa sträckor, det scannades (@Avd9) och sen lades upp…alla dessa 14.000 sidor! Den motsträvige Björn Lindén till trots. Lång näsa åt honom, den dryge och självgode jäkeln.
Jag har fortsatt följa tråden men inte skrivit mycket på senare tid. Fallet har har påverkat mig mycket och jag kände mig rätt uppgiven efter TR-haveriet. Nu slutade det ju bra med domen, den går ju aldrig att ändra på…han är för alltid inskriven som den kvinnomördare han är…men den helt galna vändning det tog med hans död såg man verkligen inte komma. Trodde jag läst fel när jag såg läste artikeln i Ex, fick läsa rubriken flera gånger.
Jag är glad att Lena fick någon sorts upprättelse. Och att hennes barn äntligen slipper stöta på denna sjuka smilfink. Nu slipper han kosta oss skattebetalare mer pengar iallafall. Och han får helt enkelt geocacha på andra sidan.
Ett extra stort tack, och en kram, till dej Holmes för att du orkat stå upp för Lena här på flashback. Du är en sannvän. Till skillnad från vissa andra ”two faced” vänner, ja Jerry Jelly Gray, din ryggradslösa fegis det är dej jag menar.