2021-05-28, 17:14
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanna.s
Det kan ju ha varit så att SD var oskyldig men hela tiden vetat vem som var den verkliga mördaren men hållit tyst för att han velat skydda den personen och att den personen blivit rädd att SD ska snacka nu när han blivit dömd.

Han blev precis dömd i självaste hovrätten! Blod i plösen, hans DNA på LW:s ring med fucking mera.
Det finns inte en chans att han är feldömd här!
Nej, psykopatmördarweirdot visste att klockan var slagen och tog den mest fega och egoistiska utvägen av alla: självmord! Efter det här kan ingen normalt funtad person tvivla på att han står sig själv närmast och totalskiter i sina egna barn!!!)😡 Jävla AS!!!😡
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Varför undrar du det?

Högst relevant undran vad gäller honom. Bland det första jag frågade mig också.
Citera
Medlem
[quote=Prinzezzan|76047654]Det troligaste, enligt min mening, är att tog sig själv av daga. Och det direkt efter att han fått reda på domen. En person med en sådan personlighetstyp som han verkade ha, skulle ha svårt att ta att han skulle behöva sitta inlåst under många år. Och vem skulle ha anledning att mörda honom? Hans egna anhöriga ville väl ha honom kvar - om än i fängelse - men levande. Och de som drabbats av hans sjuka framfart, ville de inte att han skulle lida av att vara inlåst och frihetsberövad under många år. Jag tror på suicid.

Jag trodde att SD - vid fällande dom - skulle sticka och klara sig. Men inte genom att ta sitt liv (om det nu var så).[/QUOT

"Don´t do the crime if you can´t do the time"
Citera
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-van
Nåja, kunde Sara kan nog han...
Exakt min tanke.
Vill man få tag på vapen så får man tag på vapen.
Citera
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zissela
Vi vet ju ännu inte om det var ett skjutvapen inblandat. Men visst tänker man att det var vi svärföräldrarnas stuga och att det är SOA som är gripen.
Men varför skulle hans tidigare svärfar ta livet av honom, jag fattar inte den tanken. För att SD sårat och gjort illa svärfaderns dotter eller?
Citera
2021-05-28, 17:15
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Ja, det var därför jag skrev fysisk...

Inget barn önskar sin pappa död (nästan).

Allt är så fruktansvärt så att det inte går att ta in.

Möller ingår i ditt "nästan".
Citera
2021-05-28, 17:16
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Undrar mer kring suicid i sommarstugan, att SOA var närvarande för att skjutsa in honom.
Kanske går iväg och skjuter sig kort efter domen meddelats.

Missade ett "s" i ditt inlägg när jag läste.
Det blev på nåt sätt opassande passande.
Citera
2021-05-28, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Detta?

"OM SD planerar att begå självmord vid ev. fällande dom så hoppas jag att han lämnar ett brev efter sig där han förklarar vad som hände. För LWs anhörigas skull."

(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)

Tack för hjälpen
Citera
2021-05-28, 17:17
Medlem
Prinzezzans avatar
[quote=siris|76047807]
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Det troligaste, enligt min mening, är att tog sig själv av daga. Och det direkt efter att han fått reda på domen. En person med en sådan personlighetstyp som han verkade ha, skulle ha svårt att ta att han skulle behöva sitta inlåst under många år. Och vem skulle ha anledning att mörda honom? Hans egna anhöriga ville väl ha honom kvar - om än i fängelse - men levande. Och de som drabbats av hans sjuka framfart, ville de inte att han skulle lida av att vara inlåst och frihetsberövad under många år. Jag tror på suicid.

Jag trodde att SD - vid fällande dom - skulle sticka och klara sig. Men inte genom att ta sitt liv (om det nu var så).[/QUOT

"Don´t do the crime if you can´t do the time"

Precis. "No, no, don´t do it."
Citera
2021-05-28, 17:18
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Jag misstänker att det är i Folketorp, SD och SOA väntade på en friande dom. SD var inte helt säker och fixat ett vapen... SOA försökte hindra honom och nu är han pga det misstänkt.

Spekulationer så klart.

Ja, vill nästan inte tänka tanken...

Men det var en av dom jag hade.

Eller värre, omvänt.

Att den som skyddat honom som mest, blev så oerhört besviken på honom. Att han svikit HD och honom så djupt när han insåg sanningen.

Men nej, jag lutar absolut mest åt ett självmord.

Och om det är ett självmord, då tänker jag att det blir som ett straff från SD för alla möjliga i den här soppan; från åklagare till vittnen, till vänner som har misstänkt honom, grannar och flashback.

Jag hoppas att han isf har lämnat ett brev, som lägger lite förklaringar och ursäkt för allt. Inte minst för hans egnas barns skull, men även för alla nadras skull.

Solen skiner, men det känns som ett stort hål i hjärtat. Inte ens domen känns lindrandre just nu.
Citera
2021-05-28, 17:18
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronfrommage
Men varför skulle hans tidigare svärfar ta livet av honom, jag fattar inte den tanken. För att SD sårat och gjort illa svärfaderns dotter eller?
Jag tror att hans svärfar var närvarande/i närheten men han har troligen inte tagit livet av SD.
Dröjer nog inte länge innan svärfar blir släppt.
Citera
2021-05-28, 17:19
Medlem
IWannaBeSedateds avatar
Fan också.
Blev glad när domen kom.
Men nu känns det inte så längre. Den fege fan tog enkla vägen ut. Nu slipper han sitt straff.
Och gör sina döttrar traumatiserade.

Önskar ingen död. Inte ens en galen mördare.
Fan att han fick chansen att göra detta!

Som så många andra här reagerar på: VARFÖR har man inte koll på den misstänkte när en fällande dom meddelas? Det här måste det fan bli ändring på efter detta fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in