2021-05-28, 11:39
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
I princip obefintlig.

Underbart att läsa, tack Lova.
Dags att fira detta.
Citera
2021-05-28, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleudhesten
Mina tankar går även till dig Sh.Holmes, förstår att det stundtals varit tungt för dig med alla som svartmålat Lena.
Nu fick hon äntligen någon slags upprättelse och rättvisa🙏🏼

Inte minst har Holmes helt oförtjänt fått en del skit från mindre nogräknade pissråttor. Holmes ska ha en eloge för att ha stått upp mot mördaren!
Citera
Medlem
allegragellers avatar
Någon som har en länk till presskonferens!?
Citera
Medlem
Glädjande dom. Har GM häktats än?
Citera
Medlem
Docklands avatar
Var Stefan närvarande när dom förkunnades, eller är han ute på vift?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Ja, jag kan tyvärr inte skåla förrän ikväll. Annars hade jag gjort det direkt! Men jag återkommer i tråden när bubblorna stiger i huvudet.

Min magkänsla har varit att han skulle fällas. Grubbelman och jag har väl varit ganska ensamma med att känna oss trygga på en dom.

Att det var HR-folk från Jönköping och att de var vuxna - alltså medelålders - och inga stroppar, bäddade för en bra dom!

GRATTIS LW´s familj, Åsa Hiding, Therese J, alla poliser och andra inblandade! Resten kan gå och lägga sig. SD ska nu geocacha på Kumla.

Och snart kommer de kanske att granska de som skyddat honom och ljugit för poliser och övrigt rättsväsende.

#TeamÅsaHiding
#TeamÅsaHiding
#TeamÅsaHiding

Och jag ska köpa champagne tills ikväll! Tack Göta Hovrätt, tack Åsa Hiding!!! Lyckotårar när jag tänker på Lenas barn
Citera
2021-05-28, 11:41
Medlem
”Något utrymme att bedöma gärningen som annat än mord finns inte”, skriver Göta hovrätt.

Vart tog alla Stefaan Davissons beskyddare vägen
Citera
2021-05-28, 11:42
Medlem
Finner inga ord. Tack HR! Tack ÅH! Tack ALLA i tråden och utanför som fortsatt kämpa.

Medhjälparen HD (minst skyddande av brottsling, förmodligen mer än så) näst på tur. Kan inte tänka mig något annat.
Citera
2021-05-28, 11:42
Medlem
Skibladners avatar
Nu blir det nog tyst från gallskrikan med de kaukasiska generna. Jag tror inte heller att juridikstudenten tillfrisknar från sin snuva i första taget. Jag avstår från att peka ut fler i tråden, men ALL Credit till de som sakligt hållit sig,till ämnet.
Sänder mina tankar till Lenas anhöriga som äntligen får ett avslut och kan gå vidare i livet.
Jag hade inte, ärligt talat, trott på en fällande dom, men rättvisan segrade ändå till slut.
Citera
2021-05-28, 11:44
Medlem
Överraskande glad över att magkänslan var fel angående slutet här! Jag trodde ärligt talat inte att det skulle gå vägen.
Skönt för Lenas barn och nära och kära. Lena får dom aldrig tillbaka, men rättvisa har skipats och det är viktigt!

Tänker ändå på döttrarna D-sons också.. De måste må oerhört dåligt idag..

Nu.... Hur stor är chansen att han får prövning i HD?
Ja, högsta domstolen alltså. Inte trådens HD.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Ja nu är Steffeponken dömd så nu tar vi och synar HD,JG,SOA och resten av gänget.

Fy fan vad underbart att fanskapet är dömd till 18 år.

Hade hoppats på livstid och har inte läst hela domen än men antar att det inte gick att bevisa full planering.
Citera
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
OCH HÄR HAR NI DOMEN.

https://docdro.id/vgmlfKu

VARSE GO !!!!!

Avd.9 - snabbare än blixten! TACK, vännen!

#TeamÅsaHiding

Cykelturerna - The Movie:

https://gofile.io/d/XgceV5

Trailer för kortfilmen ”Goddag Domkraftskaft - Hjärstamannen på solskenshumör”:

https://gofile.io/d/mG9dzO
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in