2021-05-28, 11:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland

"– Om jag hade begått brottet hade man inte förstått att det var ett brott överhuvudtaget. Då hade det sett ut som en olycka. Jag blir nästan förnärmad när man säger att jag gjort det här. Det är så dåligt utfört. Jag är smartare än så, sa 47-åringen under förhandlingen, rapporterade Nerikes Allehanda."

ha ha ha ha ha ha ha.!!!!!!

Tack för påminnelsen.

Japp, han är verkligen ett riktigt smart-ass !!!
Citera
2021-05-28, 11:21
Medlem
Jag tar ett glas med alla och ett extra glas med Avel, Fröken Sverige, Honan6, Picasso, Zilvereko, develi, T34 Panter, Krmkr, Sh.Holmes, Puttenot, Fleudhästen, Avd.9 och flera andra som är tongivande!
Och Ulf och barnen!

Nu vill vi även att de som inte vågat träda fram gör det i tråden och skriver lite!
Senast redigerad av urshult 2021-05-28 kl. 11:21. Anledning: Mer namn
Citera
Medlem
Han kommer häktas står det i pressmeddelandet
Citera
Medlem
letsdoits avatar
Måste in och uttrycka min respekt för hovrättens bevisvärdering, de oförtröttliga åklagarna samt - inte minst - kan vi nu konstatera att Lena Wesström till slut fick välförtjänt upprättelse.
Citera
Medlem
Åh Grattis hela Örebro, !!! Å alla mina varmaste tankar till till barnen Wesström 💕💕💕 som får upprättelse och kanske tilltro att rättvisa segrar förr eller senare. 👏👏👏
Citera
Medlem
Mördar-Stefan det är han, det är han! Jag är inte religiös men HALLELUJA! Hoppades och är så glad att det gick vägen, helt amazing! Hoppas han tas in snabbt så han inte kan skada fler.
Citera
Medlem
Honan6s avatar
Tack Göta Hovrätt!

Äntligen fick Lena upprättelse och hennes barn slipper se hennes mördare runt gathörnet flina dem i ansiktet.

Jag skrev igår:
Åklagarna viker en hel halvtimma tillsammans för den digitala presskonferensen. Därefter en halvtimma till på vardera åklagare för enskilda telefonintervjuer. Min önskespekulation säger att de skulle lagt högst en kvart tillsammans och inga enskilda intervjuer ifall domen skulle vara friande.

Underbart.

Hoppas han redan är omhändertagen så inget otäckt händer med hans barn eller HD.
Citera
2021-05-28, 11:23
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
3 jävla år, men äntligen får vi fira rättvisa !!!

Ikväll tar vi en digital stor jävla skål !!!

Underbart !!!

Ja, jag kan tyvärr inte skåla förrän ikväll. Annars hade jag gjort det direkt! Men jag återkommer i tråden när bubblorna stiger i huvudet.

Min magkänsla har varit att han skulle fällas. Grubbelman och jag har väl varit ganska ensamma med att känna oss trygga på en dom.

Att det var HR-folk från Jönköping och att de var vuxna - alltså medelålders - och inga stroppar, bäddade för en bra dom!

GRATTIS LW´s familj, Åsa Hiding, Therese J, alla poliser och andra inblandade! Resten kan gå och lägga sig. SD ska nu geocacha på Kumla.

Och snart kommer de kanske att granska de som skyddat honom och ljugit för poliser och övrigt rättsväsende.

#TeamÅsaHiding
#TeamÅsaHiding
#TeamÅsaHiding
Citera
2021-05-28, 11:23
Medlem
Lova33s avatar
JÄVLAR VAD UNDERBART!!! Kan knappt ta in det!!! Mördaren blir tilljävlaslut äntligen straffad!!! YEEEEESSS!!!🙌🙌🙌

Psykopatmördarweirdot är dömd för mordet!!! DÄR satt den!!!👊

Hoppas LW:s barn och anhöriga äntligen kan börja läka. Vila i frid Lena❤️
Citera
2021-05-28, 11:24
Medlem
Vill trycka gilla på så många meddelanden nu!
Men nöjer mig med att säga skål , tack för domen, vill gärna också höra vissa kontons åsikter i och med domen

skål igen och igen
nu blire att läsa domen, läsa media, skåla igen
Citera
2021-05-28, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Tack Göta Hovrätt!

Äntligen fick Lena upprättelse och hennes barn slipper se hennes mördare runt gathörnet flina dem i ansiktet.

Jag skrev igår:
Åklagarna viker en hel halvtimma tillsammans för den digitala presskonferensen. Därefter en halvtimma till på vardera åklagare för enskilda telefonintervjuer. Min önskespekulation säger att de skulle lagt högst en kvart tillsammans och inga enskilda intervjuer ifall domen skulle vara friande.

Underbart.

Hoppas han redan är omhändertagen så inget otäckt händer med hans barn eller HD.

Det får man verkligen hoppas!
Citera
2021-05-28, 11:25
Medlem
"Domkrafts filmen" och SD´s sista "speach" var de som övertygade domaren Så innerligt glad för detta, och jag hoppas att LW´s anhöriga nu kan få lite "peace" och kunna se en vardag utan mördarsteffe runt hörnet och gå något steg vidare, LW kommer inte tillbaka men har fått upprättelse via denna dom, Stefaan Davisson ska in i på anstalt länge och kommer inte komma ut i förti.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in